ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ 16% ΤΟΥ ΟΛΠ
Για "ασυμβατότητα" επενδύσεων με την σύμβαση παραχώρησης κάνουν λόγο στο υπ.Ναυτιλίας.
Στη λύση της Διαιτησίας, εφ’ όσον υπάρξει και άλλη καθυστέρηση στην έγκριση του master plan του ΟΛΠ προσανατολίζεται η Cosco, η οποία εμφανίζεται αποφασισμένη να προστατέψει τα συμφέροντά της.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κινέζικη εταιρεία εξετάζει πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να καταθέσει αίτηση προσφυγής στη Διαιτησία, προκειμένου να προχωρήσει το επενδυτικό πρόγραμμα που έχει σχεδιάσει για το λιμάνι του Πειραιά καθώς θεωρεί πως η έγκρισή του καθυστερεί αδικαιολόγητα.
Μέχρι αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι πληροφορίες, δεν έχουν λάβει ακόμη κάποια επίσημη ενημέρωση για τον χρόνο που θα συνεδριάσει η αρμόδια Επιτροπή για την έγκριση του master plan, παρότι έχουν περάσει σχεδόν εννέα μήνες από την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης και την είσοδο του σχεδίου στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως η συγκεκριμένη ενέργεια προβλέπεται και από τη σύμβαση παραχώρησης και τονίζουν πως οι Κινέζοι εξακολουθούν να προσβλέπουν στην ειρηνική και ταχύτατη επίλυση της διαφοράς που έχει προκύψει. Ωστόσο, δεν κρύβουν τη δυσαρέσκειά τους για την τροπή που πήρε η υπόθεση ενώ ξεκαθαρίζουν πως δεν συζητάνε καν, την πιθανότητα «σπασίματος» των επενδύσεων σε δυο φάσεις, σε υποχρεωτικές και προαιρετικές, λέγοντας πως «το σχέδιο είναι ενιαίο και αδιαίρετο».
Για "ασυμβατότητα" επενδύσεων με την σύμβαση παραχώρησης κάνουν λόγο στο υπ.Ναυτιλίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κινέζικη εταιρεία εξετάζει πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να καταθέσει αίτηση προσφυγής στη Διαιτησία, προκειμένου να προχωρήσει το επενδυτικό πρόγραμμα που έχει σχεδιάσει για το λιμάνι του Πειραιά καθώς θεωρεί πως η έγκρισή του καθυστερεί αδικαιολόγητα.
Μέχρι αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι πληροφορίες, δεν έχουν λάβει ακόμη κάποια επίσημη ενημέρωση για τον χρόνο που θα συνεδριάσει η αρμόδια Επιτροπή για την έγκριση του master plan, παρότι έχουν περάσει σχεδόν εννέα μήνες από την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης και την είσοδο του σχεδίου στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως η συγκεκριμένη ενέργεια προβλέπεται και από τη σύμβαση παραχώρησης και τονίζουν πως οι Κινέζοι εξακολουθούν να προσβλέπουν στην ειρηνική και ταχύτατη επίλυση της διαφοράς που έχει προκύψει. Ωστόσο, δεν κρύβουν τη δυσαρέσκειά τους για την τροπή που πήρε η υπόθεση ενώ ξεκαθαρίζουν πως δεν συζητάνε καν, την πιθανότητα «σπασίματος» των επενδύσεων σε δυο φάσεις, σε υποχρεωτικές και προαιρετικές, λέγοντας πως «το σχέδιο είναι ενιαίο και αδιαίρετο».