Του Ηλία Κ. Μάτσικα,
δημοσιογράφος
Σαράντα χρόνια μετά την επιτυχημένη για την εποχή της διαφήμιση «Είδες ΔΕΗ;» με τον Γιάννη Γκιωνάκη και μόλις πέντε από την ...επικαιροποίησή της με την Ελένη Ράντου, για τον εκσυγχρονισμό και το νέο πρόσωπο της εταιρείας, θα περίμενε κανείς ότι η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών υπηρεσιών θα είχε επιφέρει θεαματικά αποτελέσματα και στην εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας.
Ενώ ζούμε στην εποχή της ηλεκτρονικής επανάστασης με τα «θαύματα» Πιερρακάκη στη δημόσια διοίκηση, με το κράτος και τους πολίτες να εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο και χρήμα, αλλά κυρίως, την αποφυγή ταλαιπωρίας στα γκισέ διαφόρων υπηρεσιών, υποθέτεις ότι το ίδιο θα συμβαίνει και στις υπηρεσίες κοινής ωφελείας.
Θα σας περιγράψω λοιπόν την ταλαιπωρία που υφίσταμαι επί έναν μήνα από τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας, τη γνωστή μας ΔΕΗ, η οποία από όσα αντιλαμβάνομαι μόνον αυξήσεις στην τιμή του ρεύματος ανακοινώνει με ευκολία και ταχύτητα.
Η περίπτωση αφορά την αίτηση ηλεκτροδότησης ακινήτου, που υποβλήθηκε στις 3/8, αφού είχαν ολοκληρωθεί ταχύτατα και ηλεκτρονικά οι διαδικασίες για την άδεια ηλεκτροδότησης από τον ΔΕΔΔΗΕ.
Ακολούθησε (λανθασμένα, καθώς εξελίχθηκαν τα πράγματα) η επιλογή της γνωστής μας ΔΕΗ για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας. Ξεκίνησα, λοιπόν, καλώντας στο 800-900-1000 και μια ευγενέστατη υπάλληλος με καθοδήγησε για τον τρόπο που πρέπει να ακολουθήσω.
Μάλιστα ήταν και τόσο εξυπηρετική και διαφωτιστική, που μου υπέδειξε και ηλεκτρονικό τρόπο διεκπεραίωσης της υπόθεσης επιλέγοντας το myhomeonline, που παρέχει το ρεύμα σε συγκεκριμένες τιμές και, κυρίως, δεν απαιτείται η πληρωμή εγγύησης! Διευκρίνισε δε σε σχετική ερώτησή μου, ότι η σύνδεση, αν στείλω τα έγγραφα, θα γίνει σε 3-5 ημέρες. Κανένα πρόβλημα, σκέφτηκα, μέχρι να επισκεφθώ το ακίνητο στα τέλη Αυγούστου, θα μπορώ να κάνω και ένα μπάνιο. Δεν είχα δει όμως τη... ΔΕΗ.