.

Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

GDPR+ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΛΑ...ΕΛΛΗΝΙΚΑ !!!




Demetrios Alvanos


GDPR αλά ελληνικά .

Μου τηλεφωνάει πανικόβλητη ηλικιωμένη επειδή η χρεωστική κράτα της είναι μπλοκαρισμένη.Της λέω να τηλεφωνήσει στην συστημικη τράπεζα και να στείλω email με τη μορφή παραπόνων .Τηλεφωνάει δε βγάζει άκρη ,δεν θέλουν να μου μιλήσουν κατευθείαν λόγω "προσωπικών δεδομένων".

Τελικα μιλάει με την τράπεζα σε ανοικτή ακρόαση με κινητό και εγώ ακούω από το σταθερό και συμβουλεύω .Η υπάλληλος μας είπε ότι στο σύστημα φαίνονται "ύποπτες συναλλαγές" .Η κυρία είναι μέλος σε ιστότοπο ορθόδοξου Ιερού Ναού ελληνοαμερικανών που κάνουν διαδικτυακές προσευχές και ανάβουν κεριά από 0.50 μέχρι 5 ευρώ τη λαμπάδα .Η ιστοσελίδα φάνηκε στην τραπεζικό ότι ήταν ύποπτη .Το τσέκαρε και το ξεμπλόκαρε αμέσως 


Απορία :Δηλαδή ο κάθε υπάλληλος βλέπει κρατάει αρχείο και κρίνει τις αγορες του καθένα ;Αν αντί για κεριά κάποιος αγοράζει τσόντες ή ερωτικά βοηθήματα τα βλέπει και τα κρίνει ο καθένας στην τράπεζα; Θα μου λυθούν οι απορίες μου τώρα με την επιμόρφωση σε κάποιο ΙΕΚ ΚΕΚ οπου διδάσκουν GDPR GDPO και άλλες αμερικανιές


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates