Μια πρόσφατη έκθεση της TransUnion διερευνά τις παγκόσμιες τάσεις ψηφιακής απάτης σε διάφορους κλάδους.
Η απάτη στην αποστολή προϊόντων σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση παγκοσμίως μεταξύ 2020 και 2021 (780,5%), με την υποκλοπή επιχειρηματικής ταυτότητας να ακολουθεί (113,8%).
Ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο τα περιστατικά απάτης στον τομέα της ψηφιακής ασφάλισης συρρικνώνονται ελαφρώς (2,2%) στην Αμερική σημείωσαν αύξηση 11.1% σύμφωνα με την έκθεση «2022 Global Digital Fraud Trends» της TransUnion. Ωστόσο, αυτή η μικρή μείωση που παρατηρήθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο το 2021 δεν σημαίνει πολλά, καθώς αν συγκρίνουμε το 2019 με το 2021 οι περιπτώσεις αυτές αυξήθηκαν συνολικά κατά 54,3%.
Σύμφωνα με την έκθεση της TransUnion, ανάμεσα σε όλους τους κλάδους ο τομέας της ασφάλισης είχε τον πέμπτο μεγαλύτερο αριθμό προσπαθειών ψηφιακής απάτης για το 2020-2021, μένοντας πίσω μόνο από τους κλάδους των τυχερών παιχνιδιών, των ταξιδιών και αναψυχής, των τηλεπικοινωνιών και των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.
Σύμφωνα με την έκθεση της TransUnion, πολλοί τύποι ψηφιακής απάτης έχουν εκτοξευθεί στα ύψη, πιθανότατα λόγω των αποκλεισμών και της απομακρυσμένης εργασίας, οι οποίες έχουν αναγκάσει πολλές συναλλαγές να γίνονται από το διαδίκτυο με τις απειλές, ως εκ τούτου, να αυξάνονται. Η απάτη στην αποστολή προϊόντων σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση παγκοσμίως μεταξύ 2020 και 2021 σε ποσοστό που έφτασε το 780,5%, ακολουθούμενη από την κλοπή επιχειρηματικής ταυτότητας με ποσοστό 113,8%.
«Καθώς οι καταναλωτές μετατοπίζονταν από τα φυσικά καταστήματα σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι εγκληματίες στρέφονταν προς περιοχές όπου οι καταναλωτές ξοδεύουν όλο και περισσότερο χρόνο και χρήμα», δήλωσε σε δελτίο Τύπου ο Shai Cohen, ανώτερος αντιπρόεδρος και παγκόσμιος επικεφαλής λύσεων απάτης στην TransUnion. «Οι διαδικτυακές αγορές έχουν γίνει η “νέα κανονικότητα” σε παγκόσμια κλίμακα και ως εκ τούτου, η τάση για απάτη που σχετίζετε με την αποστολή προϊόντων έχει επίσης αυξηθεί”.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες σημείωσαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις περιστατικών κλοπής ταυτότητας (59%) και απάτες μέσω πιστωτικών καρτών (56%) ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο βίωσε παρόμοιες τάσεις (53% & 49%)
«Η απάτη εξακολουθεί να επηρεάζει διάφορους επιχειρηματικούς τομείς και οι εγκληματίες αναζητούν πάντα την επόμενη ευκαιρία. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένοι κλάδοι που εξακολουθούν να είναι στο επίκεντρο τέτοιων επιθέσεων – όπως οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες ή τα ταξίδια και γι’ αυτό τον λόγο οι επιχειρήσεις θα πρέπει να χρησιμοποιούν προληπτικά λύσεις και στρατηγικές ανίχνευσης απάτης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και την προστασία των ιδίων των οργανισμών», δήλωσε ο Sean Donnelly, ανώτερος αντιπρόεδρος και λύσεις παγκόσμιας απάτης στην TransUnion.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου