.

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020

Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥ: ΓΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟΥ 2013 ΜΟΥ ΡΙΞΑΤΕ ΦΟΡΟ 2.700€ ;;;



Κύριε υπουργέ των Οικονομικών άνευ διδασκάλου, είμαι συνταξιούχος των 700 ευρώ. Επειδή πήρα τα αναδρομικά το 2013 μου ρίχνεις φόρο 2700; 


Μα καλά, από πού μας έρχεσαι; Μήπως από κανένα πριγκιπάτο; Γιατί όταν εγώ ζούσα για δυο χρόνια με τέσσερα..κατοστάρικα, εσύ πού ήσουν κρυμμένος; Θέλεις να μας πεις πως όταν παίρνω έναντι είμαι κάτω από το όριο του φόρου, ενώ αν πάρω τα αναδρομικά, που πάλι μου οφείλει το κράτος, περνάω το όριο και πρέπει να καταβάλω τον ανάλογο φόρο. Και περιμένεις μετά από αυτό, το κόμμα σου θα ξανάρθει στα πράγματα.Αλλά όταν καταφθάνει η αγία οικογένεια, θυμάται το παρελθόν της και αμολιέται. 

Στις επόμενες εκλογές να δούμε πόσους ψήφους θα βρείτε μέσα στις κάλπες. Άκου να μου κλέβει η Νέα Δημοκρατία πάλι άλλες τέσσερις συντάξεις. Θέλει ντε και καλά να με στείλει στα συσσίτια της ενορίας. Δεν θα της κάνω το χατήρι...Θέλετε να ακουμπήσετε και την λεία, δεν σας φτάνουν τα πλεονάσματα.


Τα προηγούμενα χρόνια πάλι η Νέα Δημοκρατία μου είχε κλέψει άλλες τέσσερις συντάξεις, πάλι με χρέη που δει δικαιολόγησε κανένας. Υπουργοί τότε ο Βενιζέλος και ο Στρουρνάρας. Όσο για το 2011 είχα επιστροφή φόρου, αλλά δεν μου δόθηκαν ποτέ τα χρήματα. Ήταν τρία κατοστάρικα. Υπουργός τότε ο Παπακωνσταντίνου. 

Ο Σουρής κάτι στιχάκια είχε γράψει, για κάτι κλεφταράδες αν θυμάμαι καλά.

Του Ν. Κ. 76 ετών συνταξιούχος του ΙΚΑ

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates