Μέσα στην επόμενη τριετία περίπου το 1/3 του δικτύου των τραπεζών θα αποτελείται από τέτοιου είδους καταστήματα.
Το 10ο ηλεκτρονικό κατάστημα άνοιξε η Τράπεζα Πειραιώς στο κέντρο της Λάρισας, προσφέροντας την εμπειρία της σύγχρονης τραπεζικής εξυπηρέτησης και στους πελάτες της στη Θεσσαλία.
Πρόκειται για το νέο τύπο καταστημάτων, με διευρυμένο ωράριο, που όλες οι τράπεζες θα εισάγουν σταδιακά στο μοντέλο λειτουργίας τους.
Στόχος είναι τα επόμενα 2 - 3 χρόνια περίπου το 1/3 του δικτύου τους να αποτελείται από τέτοιου είδους καταστήματα.
Στην πλειονότητά τους θα συστεγάζονται με κλασικά καταστήματα, ωστόσο το ψηφιακό τους κομμάτι θα είναι ανοιχτό περισσότερες ώρες σε σχέση με το παραδοσιακό ωράριο λειτουργίας των τραπεζών.
Οι υπηρεσίες του e-branch
Το νέο e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στη Λάρισα, που βρίσκεται στη οδό Κύπρου 72, δίνει πλέον τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή της Λάρισας, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.
Παράλληλα, το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές έως τις 20:30, καθώς και το Σάββατο, στοχεύει στην ενίσχυση και στήριξη της τοπικής αγοράς.
Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό για να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες σε αυτό υπηρεσίες και να:
Πρόκειται για το νέο τύπο καταστημάτων, με διευρυμένο ωράριο, που όλες οι τράπεζες θα εισάγουν σταδιακά στο μοντέλο λειτουργίας τους.
Στόχος είναι τα επόμενα 2 - 3 χρόνια περίπου το 1/3 του δικτύου τους να αποτελείται από τέτοιου είδους καταστήματα.
Στην πλειονότητά τους θα συστεγάζονται με κλασικά καταστήματα, ωστόσο το ψηφιακό τους κομμάτι θα είναι ανοιχτό περισσότερες ώρες σε σχέση με το παραδοσιακό ωράριο λειτουργίας των τραπεζών.
Οι υπηρεσίες του e-branch
Το νέο e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στη Λάρισα, που βρίσκεται στη οδό Κύπρου 72, δίνει πλέον τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή της Λάρισας, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.
Παράλληλα, το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές έως τις 20:30, καθώς και το Σάββατο, στοχεύει στην ενίσχυση και στήριξη της τοπικής αγοράς.
Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό για να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες σε αυτό υπηρεσίες και να:
- Βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή στα αυτοματοποιημένα μηχανήματα
- Εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και των ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας
- Λύσουν οποιαδήποτε απορία σχετικά με τραπεζικά προϊόντα και διαδικασίες.
Μερικές από τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες στα e-branch αποτελούν:
• Το «Ταμείο από απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών κανονικού ταμείου, με την ίδια ευκολία και απλότητα
• Η online εγγραφή στη winbank
• Η πραγματοποίηση συναλλαγών στα ATM και easypay του εσωτερικού χώρου 24/7
• Η δυνατότητα γνωριμίας με προϊόντα και υπηρεσίες των διαφόρων συνεργατών της Τράπεζας (exhibition area)
• Η πραγματοποίηση συναντήσεων για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ειδικό χώρο του meeting room
• Η χρήση των διαθέσιμων στο κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablet) με στόχο τη γνωριμία και την εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner)
Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:
• Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση»
• Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων
• Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων
Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στην παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:
• για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων
• για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα πραγματοποίησης συναλλαγών ταμείου στην ελληνική νοηματική γλώσσα
• για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση»
Όλα τα ψηφιακά καταστήματα
Εκτός από την Τράπεζα Πειραιώς, ψηφιακά καταστήματα με διευρυμένο ωράριο λειτουργεί και η Εθνική Τράπεζα, ενώ και οι υπόλοιπες τράπεζες προγραμματίζουν το άνοιγμά τους..
Στα καταστήματα ηλεκτρονικών συναλλαγών i-bank STORES της Εθνικής Τράπεζας, μπορείτε να υποβάλετε αιτήσεις για προϊόντα της τράπεζας και να αποκτήσετε πρόσβαση στις υπηρεσίες i-bank με την υποστήριξη της Ομάδας i-bank store.
Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες σε αυτά μπορούν:
- να ενημερωθούν για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες i-bank της Εθνικής Τράπεζας (Internet / Mobile / Phone Banking, ATM, Κέντρα Αυτόματων Πληρωμών, ηλεκτρονικό πορτοφόλι i-bankPay κ.ά) και να δοκιμάσουν τη χρήση τους στο ειδικά διαμορφωμένο demo point
- να εκπαιδευτούν στη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών
- να ανοίξουν λογαριασμό στην Εθνική Τράπεζα και να αποκτήσουν πρόσβαση στις υπηρεσίες i-bank και
- να πλοηγηθούν στο διαδίκτυο από το φορητό υπολογιστή ή το κινητό τους, μέσω της δωρεάν ασύρματης πρόσβασης (free WiFi).
Από την άλλη πλευρά, Alpha Bank και Eurobank, δεν έχουν ακόμη λειτουργήσει αμιγώς ψηφιακά καταστήματα, ωστόσο προχωρούν σε αναβάθμιση του δικτύου τους, δίνοντας έμφαση στην προώθηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Συγκεκριμένα, η Alpha Bank σε περισσότερα από 220 καταστήματα έχει δημιουργήσει ψηφιακές γωνιές, όπου οι πελάτες της μπορούν να κάνουν όλες τους τις συναλλαγές ψηφιακά και να εξοικειωθούν με τα εναλλακτικά δίκτυα.
Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα, έχει περιορίσει τον αριθμό των Ταμείων που εξυπηρετούν τους πελάτες, με στόχο να τους στρέψει στα ψηφιακά δίκτυα.
Σε ανάλογες δράσεις προχωρά και η Eurobank με στόχο την ψηφιοποίηση όλων των εργασιών στα καταστήματα, ώστε να μην είναι απαραίτητη η χρήση εγγράφων.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου