ΚΛΕΙΣΤΑ-ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ
Περίπου 820.000.000 ήταν τα έσοδα τους από τα διόδια το 2018, περισσότερα από 500.000.000€ το 2017...Και μην ξεχνάμε φυσικά ότι πίσω από τις εταιρείες που ελέγχουν τα διόδια βρίσκονται εργολάβοι+ξένοι που κατάκλεψαν το ελληνικό δημόσιο επί πάνω από 20 χρόνια με το γνωστό καρτέλ που έστηνε τους διαγωνισμούς στα δημόσια έργα !!!
Τι αποκαλύπτει το economistas.gr:
Πληρώνουμε εκατομμύρια για τα κλειστά διόδια
Αποζημίωση ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ θα πληρώσει στην εταιρεία «Νέα Οδός Α.Ε.» το υπουργείο Υποδομών, προκειμένου να καλύψει τα έσοδα που έχασε η επιχείρηση από το γεγονός πως δεν έχουν λειτουργήσει οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων στη Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο.
Όπως αναφέρει η απόφαση της αποζημίωσης που υπογράφει ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, το ποσό των 10 εκατομμυρίων θα καταβληθεί για να καλυφθούν τα έσοδα που έχασε η «Νέα Οδός» το 2018.
Η λειτουργία των δύο πλευρικών σταθμών διοδίων προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης και θα έπρεπε να έχει ξεκινήσει από το 2013.
Ωστόσο, ο κ. Σπίρτζης έχει αποφασίσει να παγώσει τη λειτουργία τους, με αποτέλεσμα να καταβάλλονται αποζημιώσεις στην εταιρεία που διαχειρίζεται την εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας, οι οποίες κυμαίνονται μεταξύ 10 και 14 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως.
Η απόφαση για την αποζημίωση της εταιρείας δημοσιεύεται λίγες μόλις ημέρες μετά την πρωτοβουλία του υπουργού Υποδομών να εξαιρέσει τους μόνιμους κατοίκους του Δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα από τα μετωπικά διόδια Αφιδνών και από τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων στο Καπανδρίτι και τη Μαλακάσα.
Η εξαίρεση που ανακοινώθηκε μία εβδομάδα πριν τη διεξαγωγή των ευρωεκλογών, αναμένεται να έχει κόστος εκατομμυρίων δεδομένου πως το υπουργείο Υποδομών έχει συμφωνήσει να αποζημιώσει την εταιρεία.
Πριν από λίγες εβδομάδες, το υπουργείο Υποδομών και πάλι με απόφαση του κ. Σπίρτζη κατέβαλε αποζημίωση ύψους 1,15 εκατομμυρίων ευρώ και στην εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» για την περίοδο Μαΐου - Δεκεμβρίου 2017.
Η αποζημίωση αφορά σε απώλεια εσόδων της εταιρείας από τον σταθμό διοδίων στα Τέμπη, ο οποίος θα έπρεπε να έχει τεθεί σε λειτουργία από το τέλος Μαρτίου του 2017. Η εταιρεία έχει αναλάβει τη λειτουργία του τμήματος της εθνικής οδού Αθήνας – Θεσσαλονίκης από το ύψος του Μαλιακού κόλπου έως το Κλειδί, δυτικά της Θεσσαλονίκης.
Τους επόμενους μήνες μάλιστα, το υπουργείο Υποδομών θα πρέπει να καταβάλλει και νέες αποζημιώσεις, δεδομένου πως ο σταθμός στα Τέμπη δεν έχει λειτουργήσει ακόμα. Η συμφωνία μεταξύ Δημοσίου και εταιρείας για την ολοκλήρωση του έργου, προέβλεπε πως οι περιβαλλοντικοί όροι για τον σταθμό διοδίων στα Τέμπη θα έπρεπε να έχουν εγκριθεί το αργότερο έως τις 31 Ιανουαρίου του 2017.
Περίπου 820.000.000 ήταν τα έσοδα τους από τα διόδια το 2018, περισσότερα από 500.000.000€ το 2017...Και μην ξεχνάμε φυσικά ότι πίσω από τις εταιρείες που ελέγχουν τα διόδια βρίσκονται εργολάβοι+ξένοι που κατάκλεψαν το ελληνικό δημόσιο επί πάνω από 20 χρόνια με το γνωστό καρτέλ που έστηνε τους διαγωνισμούς στα δημόσια έργα !!!
Τι αποκαλύπτει το economistas.gr:
Πληρώνουμε εκατομμύρια για τα κλειστά διόδια
Αποζημίωση ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ θα πληρώσει στην εταιρεία «Νέα Οδός Α.Ε.» το υπουργείο Υποδομών, προκειμένου να καλύψει τα έσοδα που έχασε η επιχείρηση από το γεγονός πως δεν έχουν λειτουργήσει οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων στη Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο.
Όπως αναφέρει η απόφαση της αποζημίωσης που υπογράφει ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, το ποσό των 10 εκατομμυρίων θα καταβληθεί για να καλυφθούν τα έσοδα που έχασε η «Νέα Οδός» το 2018.
Η λειτουργία των δύο πλευρικών σταθμών διοδίων προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης και θα έπρεπε να έχει ξεκινήσει από το 2013.
Ωστόσο, ο κ. Σπίρτζης έχει αποφασίσει να παγώσει τη λειτουργία τους, με αποτέλεσμα να καταβάλλονται αποζημιώσεις στην εταιρεία που διαχειρίζεται την εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας, οι οποίες κυμαίνονται μεταξύ 10 και 14 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως.
Η απόφαση για την αποζημίωση της εταιρείας δημοσιεύεται λίγες μόλις ημέρες μετά την πρωτοβουλία του υπουργού Υποδομών να εξαιρέσει τους μόνιμους κατοίκους του Δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα από τα μετωπικά διόδια Αφιδνών και από τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων στο Καπανδρίτι και τη Μαλακάσα.
Η εξαίρεση που ανακοινώθηκε μία εβδομάδα πριν τη διεξαγωγή των ευρωεκλογών, αναμένεται να έχει κόστος εκατομμυρίων δεδομένου πως το υπουργείο Υποδομών έχει συμφωνήσει να αποζημιώσει την εταιρεία.
Πριν από λίγες εβδομάδες, το υπουργείο Υποδομών και πάλι με απόφαση του κ. Σπίρτζη κατέβαλε αποζημίωση ύψους 1,15 εκατομμυρίων ευρώ και στην εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» για την περίοδο Μαΐου - Δεκεμβρίου 2017.
Η αποζημίωση αφορά σε απώλεια εσόδων της εταιρείας από τον σταθμό διοδίων στα Τέμπη, ο οποίος θα έπρεπε να έχει τεθεί σε λειτουργία από το τέλος Μαρτίου του 2017. Η εταιρεία έχει αναλάβει τη λειτουργία του τμήματος της εθνικής οδού Αθήνας – Θεσσαλονίκης από το ύψος του Μαλιακού κόλπου έως το Κλειδί, δυτικά της Θεσσαλονίκης.
Τους επόμενους μήνες μάλιστα, το υπουργείο Υποδομών θα πρέπει να καταβάλλει και νέες αποζημιώσεις, δεδομένου πως ο σταθμός στα Τέμπη δεν έχει λειτουργήσει ακόμα. Η συμφωνία μεταξύ Δημοσίου και εταιρείας για την ολοκλήρωση του έργου, προέβλεπε πως οι περιβαλλοντικοί όροι για τον σταθμό διοδίων στα Τέμπη θα έπρεπε να έχουν εγκριθεί το αργότερο έως τις 31 Ιανουαρίου του 2017.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου