ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΑ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ
Πάρτι υπερκοστολόγησης και προφανώς μίζας....Κατά 560% ανατιμήθηκε ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου !!!
Στη δικαιοσύνη δόθηκαν από τη γενική επιθεωρήτρια Δημοσίας Διοίκησης υποθέσεις υπερκοστολόγησης τμήματος αυτοκινητόδρομου και προμήθειας γερανογεφυρών από τον ΟΛΠ.
Όπως προέκυψε από έκθεση του Σώματος Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων, για την κατασκευή 1 χλμ. και 50 μέτρων έργου σύνδεσης της παράκαμψης της Πάτρας με τη νέα και την παλαιά εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών, η δαπάνη έφτασε τα 82,687 εκατ. ευρώ!
Από ήταν το κόστος κατασκευής, όπως διαμορφώθηκε το 2012 μετά από ανατιμήσεις έναντι του αρχικού προϋπολογισμού 12,544 εκατ. ευρώ, το 1998 - δηλαδή προσαύξηση της συνολικής δαπάνης κατά 560%, την στιγμή που στην Ευρώπη η κατασκευή 1 χλμ. αυτοκινητόδρομου κοστίζει από 900.000 έως 1,2 εκατ. ευρώ.
Την υπόθεση χειρίστηκε το Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων και εστάλη στην εισαγγελία για τα περαιτέρω και η έκθεσή του ολοκληρώθηκε προ ημερών, με αποτέλεσμα να μη συμπεριληφθεί στην ετήσια έκθεση της γενικής επιθεωρήτριας Δημόσιας Διοίκησης, Μαρίας Παπασπύρου, που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα.
Την ετήσια έκθεση για το 2017 παρέλαβε σήμερα το μεσημέρι από την κ. Παπασπύρου η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου.
Η Γενική Επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης προανήγγειλε, επίσης, την έκδοση δεύτερου πορίσματος εντός του Δεκεμβρίου για τις φονικές πλημμύρες στη Μάνδρα, ενώ το πόρισμα για την τραγωδία στο Μάτι ανέφερε ότι θα καθυστερήσει εξαιτίας δυσχερειών που παρουσιάζει ο σχετικός διοικητικός έλεγχος στη συγκέντρωση των απαραίτητων εγγράφων από τη δημόσια διοίκηση, δυσκολία που η ίδια απέδωσε στη γραφειοκρατία.
Πάρτι υπερκοστολόγησης και προφανώς μίζας....Κατά 560% ανατιμήθηκε ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου !!!
Στη δικαιοσύνη δόθηκαν από τη γενική επιθεωρήτρια Δημοσίας Διοίκησης υποθέσεις υπερκοστολόγησης τμήματος αυτοκινητόδρομου και προμήθειας γερανογεφυρών από τον ΟΛΠ.
Όπως προέκυψε από έκθεση του Σώματος Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων, για την κατασκευή 1 χλμ. και 50 μέτρων έργου σύνδεσης της παράκαμψης της Πάτρας με τη νέα και την παλαιά εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών, η δαπάνη έφτασε τα 82,687 εκατ. ευρώ!
Από ήταν το κόστος κατασκευής, όπως διαμορφώθηκε το 2012 μετά από ανατιμήσεις έναντι του αρχικού προϋπολογισμού 12,544 εκατ. ευρώ, το 1998 - δηλαδή προσαύξηση της συνολικής δαπάνης κατά 560%, την στιγμή που στην Ευρώπη η κατασκευή 1 χλμ. αυτοκινητόδρομου κοστίζει από 900.000 έως 1,2 εκατ. ευρώ.
Την υπόθεση χειρίστηκε το Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων και εστάλη στην εισαγγελία για τα περαιτέρω και η έκθεσή του ολοκληρώθηκε προ ημερών, με αποτέλεσμα να μη συμπεριληφθεί στην ετήσια έκθεση της γενικής επιθεωρήτριας Δημόσιας Διοίκησης, Μαρίας Παπασπύρου, που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα.
Την ετήσια έκθεση για το 2017 παρέλαβε σήμερα το μεσημέρι από την κ. Παπασπύρου η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου.
Η Γενική Επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης προανήγγειλε, επίσης, την έκδοση δεύτερου πορίσματος εντός του Δεκεμβρίου για τις φονικές πλημμύρες στη Μάνδρα, ενώ το πόρισμα για την τραγωδία στο Μάτι ανέφερε ότι θα καθυστερήσει εξαιτίας δυσχερειών που παρουσιάζει ο σχετικός διοικητικός έλεγχος στη συγκέντρωση των απαραίτητων εγγράφων από τη δημόσια διοίκηση, δυσκολία που η ίδια απέδωσε στη γραφειοκρατία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου