ΣΕ ΕΞΑΡΣΗ ΤΑ ΜΑΪΜΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
«Πρωταθλητές» είναι το Ηράκλειο και το Ρέθυμνο, αλλά και η περιοχή της Βορειοδυτικής Αττικής.
Όπως επισημαίνουν στο newsauto στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς, περίπου δύο στα δέκα ατυχήματα είναι “στημένα”. Κάτοχοι αυτοκινήτων των οποίων τα οχήματα έχουν γρατζουνιές και βαθουλώματα, τα οποία ωστόσο είναι ικανά να “φτιάξουν” έναν διόλου ευκαταφρόνητο λογαριασμό ακόμη και από το συνεργείο της γειτονιάς, στήνουν δήθεν ατυχήματα, ώστε να επωμιστεί το κόστος της συνολικής αποζημίωσης, η ασφαλιστική εταιρεία.
Το φαινόμενο γνωρίζει… άνθηση σε συγκεκριμένες περιοχές της Αττικής και κυρίως και κατά κύριο λόγο εμπλέκονται σε τέτοια περιστατικά, αθίγγανοι και αλλοδαποί. Το λεκανοπέδιο ακολουθούν οι μεγάλες αστικές περιοχές της χώρας, όπως η Θεσσαλονίκη και η Κρήτη, αλλά και μικρότερες περιοχές όπως η Αιτωλοκαρνανία.
“Πρωταθλητές” στις ασφαλιστικές απάτες, είναι το Ηράκλειο και το Ρέθυμνο, αλλά και η περιοχή της Βορειοδυτικής Αττικής.
Για να στηθεί ένα ατύχημα, υπογραμμίζουν οι ειδικοί της ασφαλιστικής αγοράς, συνήθως χρειάζεται μελετημένη “οργάνωση” και εμπλοκή πολλών ανθρώπων. Στις περισσότερες περιπτώσεις εμπλέκονται στελέχη της οδικής βοήθειας, τεχνικοί από συνεργεία αυτοκινήτων, δικηγόροι και πραγματογνώμονες που παρέχουν υπηρεσίες ως εξωτερικοί συνεργάτες των ασφαλιστικών εταιρειών.
Τελευταία μάλιστα πληθαίνουν και τα κρούσματα στα οποία παρατηρείται η εμπλοκή ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, οι οποίοι στοχεύουν στην εξυπηρέτηση του πελάτη τους, έστω και αν αυτό γίνεται με ζημιά της ασφαλιστικής εταιρείας.
Πάντως επειδή το φαινόμενο “στήνεται” με συγκεκριμένο… μοτίβο, πολλοί πελάτες που “φτιάχνουν” ατυχήματα βρίσκονται ενώπιον των δικαστικών αρχών. Ιδιαίτερα, στη διάρκεια του τελευταίου έτους. Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ξεκινήσει τις προσφυγές για να διασφαλίσουν ότι δεν θα πέσουν θύματα κάποιας απάτης. Συνήθως, το “στήσιμο” των τροχαίων ατυχημάτων γίνεται για μικροποσά, ακόμη και κάτω των 300 ευρώ, τα οποία όμως αθροιστικά δημιουργούν έναν “τζίρο” πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
Πώς καταλαβαίνει όμως κανείς ότι ένα τροχαίο ατύχημα είναι “στημένο”; Υπάρχουν συγκεκριμένα “σενάρια” που φτιάχνονται κατά περίσταση, εξηγούν άνθρωποι της ασφαλιστικής αγοράς.
Περιστατικά που… μυρίζουν από μακριά απάτη, είναι τα λεγόμενα ατυχήματα “άνευ επαφής” (“μου έκλεισε το δρόμο και για να τον αποφύγω χτύπησα”), ατυχήματα μεταξύ συγγενών και φίλων, ατυχήματα με χρήση τρακαρισμένων αυτοκινήτων και αίτηση για χορήγηση αποζημίωσης που κατατίθεται ή αποστέλλεται σε περισσότερες από μία ασφαλιστικές εταιρείες.
Ειδικά για αυτές τις περιπτώσεις οι εταιρείες δεν πληρώνουν κάποια αποζημίωση καθώς θεωρούν το συμβάν στημένο.
Τέλος, να σημειώσουμε πως υπάρχουν και πιο «επαγγελματικά» στημένες καταστάσεις που απαιτούν πιο μεγάλη έρευνα από τις ασφαλιστικές αλλά οι ελεγκτικοί μηχανισμοί είναι πλέον αρκετά ισχυροί.
«Πρωταθλητές» είναι το Ηράκλειο και το Ρέθυμνο, αλλά και η περιοχή της Βορειοδυτικής Αττικής.
Σε έξαρση βρίσκεται το φαινόμενο των «μαϊμού» τροχαίων ατυχημάτων που δηλώνονται στις ασφαλιστικές εταιρείες.
Η κρίση, επισημαίνουν ειδικοί του κλάδου των ασφαλειών αυτοκινήτου, έχει προκαλέσει ραγδαία αύξηση της ασφαλιστικής απάτης. Όπως εξηγούν, το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται έξαρση του φαινομένου, ιδιαίτερα μάλιστα των τροχαίων ατυχημάτων που δηλώνονται “χωρίς επαφή”.Όπως επισημαίνουν στο newsauto στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς, περίπου δύο στα δέκα ατυχήματα είναι “στημένα”. Κάτοχοι αυτοκινήτων των οποίων τα οχήματα έχουν γρατζουνιές και βαθουλώματα, τα οποία ωστόσο είναι ικανά να “φτιάξουν” έναν διόλου ευκαταφρόνητο λογαριασμό ακόμη και από το συνεργείο της γειτονιάς, στήνουν δήθεν ατυχήματα, ώστε να επωμιστεί το κόστος της συνολικής αποζημίωσης, η ασφαλιστική εταιρεία.
Το φαινόμενο γνωρίζει… άνθηση σε συγκεκριμένες περιοχές της Αττικής και κυρίως και κατά κύριο λόγο εμπλέκονται σε τέτοια περιστατικά, αθίγγανοι και αλλοδαποί. Το λεκανοπέδιο ακολουθούν οι μεγάλες αστικές περιοχές της χώρας, όπως η Θεσσαλονίκη και η Κρήτη, αλλά και μικρότερες περιοχές όπως η Αιτωλοκαρνανία.
“Πρωταθλητές” στις ασφαλιστικές απάτες, είναι το Ηράκλειο και το Ρέθυμνο, αλλά και η περιοχή της Βορειοδυτικής Αττικής.
Για να στηθεί ένα ατύχημα, υπογραμμίζουν οι ειδικοί της ασφαλιστικής αγοράς, συνήθως χρειάζεται μελετημένη “οργάνωση” και εμπλοκή πολλών ανθρώπων. Στις περισσότερες περιπτώσεις εμπλέκονται στελέχη της οδικής βοήθειας, τεχνικοί από συνεργεία αυτοκινήτων, δικηγόροι και πραγματογνώμονες που παρέχουν υπηρεσίες ως εξωτερικοί συνεργάτες των ασφαλιστικών εταιρειών.
Τελευταία μάλιστα πληθαίνουν και τα κρούσματα στα οποία παρατηρείται η εμπλοκή ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, οι οποίοι στοχεύουν στην εξυπηρέτηση του πελάτη τους, έστω και αν αυτό γίνεται με ζημιά της ασφαλιστικής εταιρείας.
Πάντως επειδή το φαινόμενο “στήνεται” με συγκεκριμένο… μοτίβο, πολλοί πελάτες που “φτιάχνουν” ατυχήματα βρίσκονται ενώπιον των δικαστικών αρχών. Ιδιαίτερα, στη διάρκεια του τελευταίου έτους. Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ξεκινήσει τις προσφυγές για να διασφαλίσουν ότι δεν θα πέσουν θύματα κάποιας απάτης. Συνήθως, το “στήσιμο” των τροχαίων ατυχημάτων γίνεται για μικροποσά, ακόμη και κάτω των 300 ευρώ, τα οποία όμως αθροιστικά δημιουργούν έναν “τζίρο” πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
Πώς καταλαβαίνει όμως κανείς ότι ένα τροχαίο ατύχημα είναι “στημένο”; Υπάρχουν συγκεκριμένα “σενάρια” που φτιάχνονται κατά περίσταση, εξηγούν άνθρωποι της ασφαλιστικής αγοράς.
Περιστατικά που… μυρίζουν από μακριά απάτη, είναι τα λεγόμενα ατυχήματα “άνευ επαφής” (“μου έκλεισε το δρόμο και για να τον αποφύγω χτύπησα”), ατυχήματα μεταξύ συγγενών και φίλων, ατυχήματα με χρήση τρακαρισμένων αυτοκινήτων και αίτηση για χορήγηση αποζημίωσης που κατατίθεται ή αποστέλλεται σε περισσότερες από μία ασφαλιστικές εταιρείες.
Ειδικά για αυτές τις περιπτώσεις οι εταιρείες δεν πληρώνουν κάποια αποζημίωση καθώς θεωρούν το συμβάν στημένο.
Τέλος, να σημειώσουμε πως υπάρχουν και πιο «επαγγελματικά» στημένες καταστάσεις που απαιτούν πιο μεγάλη έρευνα από τις ασφαλιστικές αλλά οι ελεγκτικοί μηχανισμοί είναι πλέον αρκετά ισχυροί.
ΠΗΓΗ: parakritika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου