Τι γράφει το mononews.gr
Ποδαρικό με πλειστηριασμούς πολλών εκατομμυρίων ευρώ κάνει το 2022. Ανάμεσα τους το εμβληματικό ακίνητο -φιλέτο της πρώην αυτοκρατορίας του Λάκη Γαβαλά στην Παιανία δίπλα στην Αττική Οδό με τιμή πρώτης προσφοράς τα 9 εκατ. ευρώ, και οι μετοχές του Πάνου Δάβαρη σε Hyundai και Kia με τιμή πρώτης προσφοράς τα 12,6 εκατ ευρώ.
Ο Λάκης Γαβαλάς, ο εκκεντρικός δημιουργός μόδας, φυλακίστηκε, έχασε πολυτελή ακίνητα, και τώρα δραστηριοποιείται ξανά στο χώρο της μόδας, θα βρεθεί και πάλι αντιμέτωπος με το ηλεκτρονικό σφυρί.
Στις 13 Μαΐου έχει προγραμματιστεί να βγει σε πλειστηριασμό το πολυτελούς κατασκευής ακίνητο – φιλέτο του Λάκη Γαβαλά, τη «ναυαρχίδα» του οίκου LAK., που ήταν και η έδρα των επιχειρήσεών του στην Παιανία δίπλα στην Αττική Οδό, με τιμή πρώτης προσφοράς τα 9 εκατομμύρια ευρώ.
Επισπεύδουσα του πλειστηριασμού για τρία ακίνητα που αναπτύσσονται σε έκταση 31,7 στρεμμάτων είναι η Τράπεζα Πειραιώς.
Σύμφωνα με την τεχνική έκθεση, πρόκειται για πολυτελή κατασκευή και όπως σημειώνεται: ο φέρων οργανισμός των γραφείων είναι από οπλισμένο σκυρόδεμα και χάλυβα και οι επιστρώσεις των δαπέδων είναι από γρανίτη. Η κατασκευή όλου του συγκροτήματος είναι πολυτελής.
Ο περιβάλλων χώρος του γηπέδου είναι ασφαλτοστρωμένος στο μεγαλύτερο τμήμα του και σε ένα μεγάλο τμήμα έχει γίνει διάστρωση από κυβόλιθους. Επίσης, υπάρχει σύστημα απορροής ομβρίων υδάτων, βόθροι απορροφητικοί, ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος καθώς και φυτεύσεις από γκαζόν και αμπελώνες.
Το τρία κτίρια είναι συνολικού εμβαδού 11,7 στρεμμάτων και το συγκρότημα διαθέτει εισόδους στα Ανατολικά από τον παράδρομο της Αττικής Οδού στον οποίο φέρει δύο μεταλλικές συρόμενες πόρτες και μαντρότοιχο καθώς και στα Νοτιοδυτικά στην οποία φέρει μεταλλική συρόμενη πόρτα.
Πάνος Δάβαρης
Ο Παναγιώτης Δάβαρης που πριν από μερικά χρόνια κυριαρχούσε στην αγορά αυτοκινήτου με τις εταιρείες Hyundai και Kia βρίσκεται και πάλι σε καθεστώς πλειστηριασμού.
Το ηλεκτρονικό σφυρί ετοιμάζεται να χτυπήσει στις 26 Ιανουαρίου για 2,1 εκατομμύρια μετοχές της «ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΕΛΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ & ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» με τιμή πρώτης προσφοράς τα 8,1 εκατ ευρώ και άλλες 210 χιλιάδες μετοχές της «ΚΙΑ ΕΛΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» με τιμή πρώτης προσφοράς τα 4,06 εκατ ευρώ.
Επισπεύδουσες του πλειστηριασμού είναι η Εθνική Τράπεζα και τρεις servicers, οι Intrum για λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς, η doValue για την Eurobank και η Qquant για την Attica Bank.
Οι μετοχές είναι ενεχυριασμένες και τα ποσά απαίτησης διαμορφώνονται ως εξής:
Για την Intrum Hellas 1.780.138,38 ευρώ
Για την Εθνική Τράπεζα 766.796,56 ευρώ
Για την doValue Greece 797.516,19 ευρώ
Για την Qquant 126.459,38 ευρώ, πλέον το ποσό των 189.689,20 ευρώ.
Η άνοδος του Πάνου Δάβαρη ξεκίνησε το 1990, όταν μαζί με την τότε σύζυγο του Ρίτσα Συγγελίδη ανέλαβαν την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Hyundai Motor Company στην Ελλάδα και μπήκαν δυναμικά στο top 10 των αντιπροσώπων ΙΧ. Και το 1999 έφερε και την Και στην Ελλάδα. Λίγα χρόνια αργότερα η οικονομική κρίση χτύπησε αδυσώπητα τις εταιρείες Hyundai Ελλάς, Autodeal και Autopoint του Ομίλου Δάβαρη με τα χρέη προς τράπεζες, προμηθευτές, εφορία και IKA να φτάνουν τα 202 εκατ. ευρώ.
Το 2016 μπήκε σε εφαρμογή σχέδιο εξυγίανσης με την εταιρεία να μπαίνει στο άρθρου 106 β του Πτωχευτικού Κώδικα. Τα δάνεια «κουρεύτηκαν» στα 20 εκατ ευρώ από τα 111 εκατ ευρώ που ήταν οι οφειλές προς τις τράπεζες. Στο τέλος του 2017 το 70% των εταιρειών Hyundai και Kia στην Ελλάδα πέρασε στον Ομιλο Βασιλάκη και το 30% όπως και τη θέση του Προέδρου παρέμεινε στον Πάνο Δάβαρη.
Ο Λάκης Γαβαλάς, ο εκκεντρικός δημιουργός μόδας, φυλακίστηκε, έχασε πολυτελή ακίνητα, και τώρα δραστηριοποιείται ξανά στο χώρο της μόδας, θα βρεθεί και πάλι αντιμέτωπος με το ηλεκτρονικό σφυρί.
Στις 13 Μαΐου έχει προγραμματιστεί να βγει σε πλειστηριασμό το πολυτελούς κατασκευής ακίνητο – φιλέτο του Λάκη Γαβαλά, τη «ναυαρχίδα» του οίκου LAK., που ήταν και η έδρα των επιχειρήσεών του στην Παιανία δίπλα στην Αττική Οδό, με τιμή πρώτης προσφοράς τα 9 εκατομμύρια ευρώ.
Επισπεύδουσα του πλειστηριασμού για τρία ακίνητα που αναπτύσσονται σε έκταση 31,7 στρεμμάτων είναι η Τράπεζα Πειραιώς.
Σύμφωνα με την τεχνική έκθεση, πρόκειται για πολυτελή κατασκευή και όπως σημειώνεται: ο φέρων οργανισμός των γραφείων είναι από οπλισμένο σκυρόδεμα και χάλυβα και οι επιστρώσεις των δαπέδων είναι από γρανίτη. Η κατασκευή όλου του συγκροτήματος είναι πολυτελής.
Ο περιβάλλων χώρος του γηπέδου είναι ασφαλτοστρωμένος στο μεγαλύτερο τμήμα του και σε ένα μεγάλο τμήμα έχει γίνει διάστρωση από κυβόλιθους. Επίσης, υπάρχει σύστημα απορροής ομβρίων υδάτων, βόθροι απορροφητικοί, ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος καθώς και φυτεύσεις από γκαζόν και αμπελώνες.
Το τρία κτίρια είναι συνολικού εμβαδού 11,7 στρεμμάτων και το συγκρότημα διαθέτει εισόδους στα Ανατολικά από τον παράδρομο της Αττικής Οδού στον οποίο φέρει δύο μεταλλικές συρόμενες πόρτες και μαντρότοιχο καθώς και στα Νοτιοδυτικά στην οποία φέρει μεταλλική συρόμενη πόρτα.
Πάνος Δάβαρης
Ο Παναγιώτης Δάβαρης που πριν από μερικά χρόνια κυριαρχούσε στην αγορά αυτοκινήτου με τις εταιρείες Hyundai και Kia βρίσκεται και πάλι σε καθεστώς πλειστηριασμού.
Το ηλεκτρονικό σφυρί ετοιμάζεται να χτυπήσει στις 26 Ιανουαρίου για 2,1 εκατομμύρια μετοχές της «ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΕΛΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ & ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» με τιμή πρώτης προσφοράς τα 8,1 εκατ ευρώ και άλλες 210 χιλιάδες μετοχές της «ΚΙΑ ΕΛΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» με τιμή πρώτης προσφοράς τα 4,06 εκατ ευρώ.
Επισπεύδουσες του πλειστηριασμού είναι η Εθνική Τράπεζα και τρεις servicers, οι Intrum για λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς, η doValue για την Eurobank και η Qquant για την Attica Bank.
Οι μετοχές είναι ενεχυριασμένες και τα ποσά απαίτησης διαμορφώνονται ως εξής:
Για την Intrum Hellas 1.780.138,38 ευρώ
Για την Εθνική Τράπεζα 766.796,56 ευρώ
Για την doValue Greece 797.516,19 ευρώ
Για την Qquant 126.459,38 ευρώ, πλέον το ποσό των 189.689,20 ευρώ.
Η άνοδος του Πάνου Δάβαρη ξεκίνησε το 1990, όταν μαζί με την τότε σύζυγο του Ρίτσα Συγγελίδη ανέλαβαν την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Hyundai Motor Company στην Ελλάδα και μπήκαν δυναμικά στο top 10 των αντιπροσώπων ΙΧ. Και το 1999 έφερε και την Και στην Ελλάδα. Λίγα χρόνια αργότερα η οικονομική κρίση χτύπησε αδυσώπητα τις εταιρείες Hyundai Ελλάς, Autodeal και Autopoint του Ομίλου Δάβαρη με τα χρέη προς τράπεζες, προμηθευτές, εφορία και IKA να φτάνουν τα 202 εκατ. ευρώ.
Το 2016 μπήκε σε εφαρμογή σχέδιο εξυγίανσης με την εταιρεία να μπαίνει στο άρθρου 106 β του Πτωχευτικού Κώδικα. Τα δάνεια «κουρεύτηκαν» στα 20 εκατ ευρώ από τα 111 εκατ ευρώ που ήταν οι οφειλές προς τις τράπεζες. Στο τέλος του 2017 το 70% των εταιρειών Hyundai και Kia στην Ελλάδα πέρασε στον Ομιλο Βασιλάκη και το 30% όπως και τη θέση του Προέδρου παρέμεινε στον Πάνο Δάβαρη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου