ΣΧΕΔΟΝ 11.000.000€ ΘΑ ΛΑΒΕΙ Ο "ΜΟΡΕΑΣ" ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ !!!
Από το 2016 έως σήμερα έχουν δώσει στον "ΜΟΡΕΑ ΑΕ" και στις εταιρείες που τον συνθέτουν 73.600.000€ !!! Ναι καλά διαβάσατε !!! 73.600.000 ΕΥΡΩ !!! Ενώ μαζί με το ΦΠΑ το κόστος ανεβαίνει στα 91.300.000€ !!! Σημειωτέον ότι οι εταιρείες που συνθέτουν τον "ΜΟΡΕΑ ΑΕ" είναι εταιρείες οι οποίες ήταν πίσω από το καρτέλ των εργολάβων που λήστευαν το ελληνικό δημόσιο μέσω των υπερκοστολογήσεων των έργων, για περισσότερα από 20 χρόνια !!!
Επιδότηση 10,98 εκατ. ευρώ θα λάβει ο Μορέας (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη). Ο Μορέας επιδοτείται από το ελληνικό δημόσιο, λόγω χαμηλής κυκλοφορίας οχημάτων, σε σχέση με τις αρχικές προβλέψεις.
Η πληρωμή των 10,98 εκατ. αφορά στην εξαμηνιαία περίοδο υπολογισμού που έληξε την 29η Φεβρουαρίου 2020 (πρόκειται για τον 18ο σχετικό λογαριασμό), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25.Α της σύμβασης παραχώρησης που έγινε νόμος τον Μάιο του 2007.
Στα 73,6 εκατ. ευρώ έφτασε η επιδότηση του “Μορέα” από το 2016 μέχρι και σήμερα
Με 73,6 εκατ. ευρώ έχει επιδοτηθεί ο "Μορέας" από το 2016 έως σήμερα, ενώ η επιδότηση του τελευταίου εξαμήνου ανέρχεται σε 8,8 εκατ. ευρώ.
Οι επιδοτήσεις προβλέπονται στην αναθεωρημένη σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη, λόγω της χαμηλής κυκλοφορίας οχημάτων. Αξίζει να σημειωθεί ότι μαζί με τον ΦΠΑ το υπουργείο Υποδομών έχει καταβάλει συνολικά 91,3 εκατ. ευρώ για τη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου.
Από το 2016 έως σήμερα έχουν δώσει στον "ΜΟΡΕΑ ΑΕ" και στις εταιρείες που τον συνθέτουν 73.600.000€ !!! Ναι καλά διαβάσατε !!! 73.600.000 ΕΥΡΩ !!! Ενώ μαζί με το ΦΠΑ το κόστος ανεβαίνει στα 91.300.000€ !!! Σημειωτέον ότι οι εταιρείες που συνθέτουν τον "ΜΟΡΕΑ ΑΕ" είναι εταιρείες οι οποίες ήταν πίσω από το καρτέλ των εργολάβων που λήστευαν το ελληνικό δημόσιο μέσω των υπερκοστολογήσεων των έργων, για περισσότερα από 20 χρόνια !!!
Τι δεν καταλαβαίνεις επιτέλους ;;;
Η πληρωμή των 10,98 εκατ. αφορά στην εξαμηνιαία περίοδο υπολογισμού που έληξε την 29η Φεβρουαρίου 2020 (πρόκειται για τον 18ο σχετικό λογαριασμό), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25.Α της σύμβασης παραχώρησης που έγινε νόμος τον Μάιο του 2007.
Στα 73,6 εκατ. ευρώ έφτασε η επιδότηση του “Μορέα” από το 2016 μέχρι και σήμερα
Με 73,6 εκατ. ευρώ έχει επιδοτηθεί ο "Μορέας" από το 2016 έως σήμερα, ενώ η επιδότηση του τελευταίου εξαμήνου ανέρχεται σε 8,8 εκατ. ευρώ.
Οι επιδοτήσεις προβλέπονται στην αναθεωρημένη σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη, λόγω της χαμηλής κυκλοφορίας οχημάτων. Αξίζει να σημειωθεί ότι μαζί με τον ΦΠΑ το υπουργείο Υποδομών έχει καταβάλει συνολικά 91,3 εκατ. ευρώ για τη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου.
Αναλυτικά οι εξαμηνιαίες επιδοτήσεις του "Μορέα" παρουσιάζονται στον πίνακα.
ΠΗΓΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου