ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΧΟΡΤΑΓΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΗΘΕΛΑΝ(Ή ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ;;;) ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΚΑΜΕΝΕΣ ΛΑΜΠΕΣ...
Η θυγατρική της εταιρίας στη χώρα έβγαλε το 1/8 των εσόδων του ομίλου κατά το πρώτο 9μηνο του έτους !!!
Το Reuters μετέδωσε ότι ο επικεφαλής της Fraport Στέφαν Σούλτε εμφανίστηκε άκρως ικανοποιημένος, τονίζοντας ότι η κερδοφορία των αεροδρομίων που διαχειρίζεται η εταιρία στο εξωτερικό συνέβαλε σε σημαντικό βαθμό στο συνολικό αποτέλεσμα. Ο ίδιος εκτίμησε, σύμφωνα με την Deutsche Welle, ότι κατά τους πρώτους εννιά μήνες του έτους η εταιρία βρίσκεται εντός του προκαθορισμένου πλαισίου για να πετύχει τους ετήσιους στόχους της. Ο συνολικός τζίρος της Fraport το 2017 αναμένεται να κινηθεί στα 2,9 δισ. ευρώ.
Προ ημερών η διοίκηση της Fraport Greece είχε ανακοινώσει πως η κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια ήταν αυξημένη κατά 10,5% τους πρώτους εννιά μήνες του 2017, αγγίζοντας τους 23.900.000 επιβάτες. Από τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια η μεγαλύτερη επιβατική κίνηση καταγράφηκε τον Σεπτέμβριο σε αυτά της Μυκόνου (αύξηση 20%), της Κω (19,8) και της Μυτιλήνης (18,6%). Συνολικά, για τον Σεπτέμβριο ο όμιλος Fraport ανακοίνωσε αύξηση κατά 5,4% της επιβατικής κίνησης σε όλα τα αεροδρόμια που διαχειρίζεται (εντός και εκτός Γερμανίας) σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, στα οποία διακινήθηκαν 6.200.000 επιβάτες. Μάλιστα, ήταν η πρώτη φορά που η Fraport υπερέβη τον μήνα Σεπτέμβριο το «ορόσημο» των 6.000.000 επιβατών.
Χρυσωρυχείο αποδεικνύεται η Ελλάδα για τη γερμανική Fraport, η διοίκηση της οποίας ανακοίνωσε πως η θυγατρική Fraport Greece είχε έσοδα 180.000.000 ευρώ μόνο στο διάστημα Απρίλιος - Σεπτέμβριος, ενώ συνεισέφερε σχεδόν το 1/8 των κερδών του ομίλου στο εννιάμηνο του 2017. Σύμφωνα με παρουσίαση της Fraport προς τους επενδυτές, συνολικά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα απέφεραν κέρδη ύψους 106.000.000 ευρώ σε επίπεδο προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), αριθμός που αντιστοιχεί περίπου στο 1/8 των συνολικών EBITDA της επιχείρησης, που έφτασαν τα 808.000.000 ευρώ στο εννιάμηνο.
Το σημαντικό περιθώριο κέρδους που εμφανίζει η θυγατρική στην Ελλάδα συνδέεται και με τα σημαντικά έσοδα της Fraport από τα λεγόμενα αεροναυτικά τέλη, που μπορεί να φτάνουν τα 150.000.000 ευρώ ετησίως. Οσο προχωρούν οι επενδύσεις αναβάθμισης των αεροδρομίων τόσο θα αυξάνονται τα έσοδα από τις άλλες δραστηριότητες, όπως η εκμετάλλευση των καταστημάτων κ.λπ. Ο γερμανικός όμιλος κατέβαλε 1,23 δισ. ευρώ για τη σύμβαση παραχώρησης των 14 μεγαλύτερων περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας για 40 χρόνια (μπορεί να γίνουν 50). Παράλληλα προγραμματίζει επενδύσεις περίπου 350.000.000 ευρώ για την αναβάθμισή τους. Το Reuters μετέδωσε ότι ο επικεφαλής της Fraport Στέφαν Σούλτε εμφανίστηκε άκρως ικανοποιημένος, τονίζοντας ότι η κερδοφορία των αεροδρομίων που διαχειρίζεται η εταιρία στο εξωτερικό συνέβαλε σε σημαντικό βαθμό στο συνολικό αποτέλεσμα. Ο ίδιος εκτίμησε, σύμφωνα με την Deutsche Welle, ότι κατά τους πρώτους εννιά μήνες του έτους η εταιρία βρίσκεται εντός του προκαθορισμένου πλαισίου για να πετύχει τους ετήσιους στόχους της. Ο συνολικός τζίρος της Fraport το 2017 αναμένεται να κινηθεί στα 2,9 δισ. ευρώ.
Προ ημερών η διοίκηση της Fraport Greece είχε ανακοινώσει πως η κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια ήταν αυξημένη κατά 10,5% τους πρώτους εννιά μήνες του 2017, αγγίζοντας τους 23.900.000 επιβάτες. Από τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια η μεγαλύτερη επιβατική κίνηση καταγράφηκε τον Σεπτέμβριο σε αυτά της Μυκόνου (αύξηση 20%), της Κω (19,8) και της Μυτιλήνης (18,6%). Συνολικά, για τον Σεπτέμβριο ο όμιλος Fraport ανακοίνωσε αύξηση κατά 5,4% της επιβατικής κίνησης σε όλα τα αεροδρόμια που διαχειρίζεται (εντός και εκτός Γερμανίας) σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, στα οποία διακινήθηκαν 6.200.000 επιβάτες. Μάλιστα, ήταν η πρώτη φορά που η Fraport υπερέβη τον μήνα Σεπτέμβριο το «ορόσημο» των 6.000.000 επιβατών.
πηγη: dimokratianews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου