.

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

ΕΛΕΟΣ !!! ΚΟΙΤΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ !!!

ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΤΗΣ
Έχει χαθεί πλέον κάθε όριο ακόμη και στην ηλιθιότητα !!!



Η ιδιοκτήτρια του smart που βλέπετε να έχει σταθμεύσει σε κεντρική λεωφόρο και ακριβώς πάνω στις γραμμές του τράμ, προσέφερε άφθονο γέλιο στους περαστικούς όταν επέστρεψε και αντί να ζητήσει συγγνώμη από τον οδηγό του τράμ, ήθελε να βγεί κι απο πάνω (προφανώς μειωμένης αντιλήψεως η κυρία).


Με την είσοδο της στο αυτοκίνητο, καταχειροκροτήθηκε από το πλήθος!

Ζήτω η Ελλάς!


ΠΗΓΗ
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208400338100446&set=a.2217775598320.122763.1065522192&type=3&theater

Εμείς οφείλουμε να διατηρήσουμε ίσες αποστάσεις ως προς το συμβάν, ως εκ τούτου επισυνάπτουμε αυτούσια την απάντηση της κυρίας ιδιοκτήτριας του smart.

Καλησπέρα σας,
Παρακαλώ σημειώστε ότι σας γράφω για το άρθρο που αφορά το παρκάρισμα στις γραμμές του τραμ.
Πραγματικά έχω ταραχτεί  όταν διάβασα αυτό το άρθρο διότι δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια. Σημειώστε ότι είχα παρκάρει με αλάρμ στην δεξιά πλευρά του δρόμου ακριβώς μπροστά από ένα καθαριστήριο της περιοχής  προφανώς το χειρόφρενο δεν ακινητοποίησε το όχημα  με αποτέλεσμα να κυλήσει και να σταματήσει στις γραμμές του τραμ που ακόμα και τώρα για εμένα είναι παράδοξο για το πως καβάλησε το πεζούλι που υπάρχει.
Μόλις βγήκα από το καθαριστήριο μέσα σε 5’ και δεν είδα το αυτοκίνητο στην αρχή νόμιζα ότι μου το έκλεψαν,  όταν μια κυρία με ρώτησε αν έχω ένα smart αμέσως  μου έδειξε στο σημείο που είχε φτάσει και πραγματικά έπαθα σοκ.
Δεν έβρισα κανένα απλά όλοι γελούσαν και τους ρώτησα αν αυτοί πότε δεν είχαν πάθει κάτι παρόμοιο δηλαδή να τους λυθεί το χειρόφρενο.
Για το μόνο  που χαίρομαι είναι ότι δεν προκάλεσα κάποιο ατύχημα αλλά πότε δεν πάρκαρα εκεί και  πότε δεν έβριζα κάποιον,  είναι άδικο και ανήθικο μαζί να γράφετε κάτι τέτοιο.
Για όλους τους ανθρώπους του τραμ που ταλαιπώρησα άθελα μου ζήτω ένα μεγάλο ΣΥΓΝΩΜΗ.
Σας παρακαλώ μην δημοσιεύετε ένα άρθρο που δεν ανταποκρίνεται στη αλήθεια.
Παρακαλώ κρατήστε την ανωνυμία μου για ευνόητους λόγους
ευχαριστώ.






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates