ΕΠΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΡΟΥΣΑΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ
Στα 200.000.000 ευρώ η μαύρη τρύπα !!!
Σε πάνω από 20 εκ. ευρώ υπολογίζει το υπουργείο Υποδομών ότι είναι η ζημιά που έχει προκαλέσει στην ΣΤΑΣΥ η διακίνηση παράνομων εισιτηρίων, υπόθεση για την οποία διενεργείται έλεγχος από το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης. Σε ραδιοφωνική του συνέντευξη χθες ο υπουργός Υποδομών κ. Χρίστος Σπίρτζης επέρριψε ευθύνες στις προηγούμενες διοικήσεις των αστικών συγκοινωνιών, υποστηρίζοντας ότι η «φάμπρικα» είχε στηθεί για περίπου δέκα χρόνια. Εάν ευσταθούν οι αριθμοί πρόκειται για μια τεράστια μαύρη τρύπα, της τάξεως των 200 εκ. ευρώ. Οι διαστάσεις που παίρνει το θέμα είναι μεγάλες αφού για την υπόθεση έχει ξεκινήσει διαχειριστικός έλεγχος με πρόσφατη απόφαση της διοίκησης του ΟΑΣΑ.
Στην υπόθεση φέρεται να εμπλέκονται υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ, οι οποίοι μέσω οργανωμένου κυκλώματος διοχέτευαν στην αγορά αποσυρμένα εισιτήρια, υιοθετώντας διαβλητές τεχνικές ελέγχου στη διακίνηση και πώληση εισιτηρίων. Μάλιστα ο μηχανισμός ελέγχου άλλαξε πέρσι αφήνοντας πολλά κενά, με το πρόσχημα ότι δεν επαρκούσε το προσωπικό της εταιρείας για να τον διενεργήσει.
Η υπόθεση με τους επίορκους υπαλλήλους στην ΣΤΑΣΥ έρχεται να προστεθεί στην χιονοστιβάδα προβλημάτων που έχουν πέσει στις αστικές συγκοινωνίες τους τελευταίους μήνες. Tα ταμεία συνεχίζουν να είναι άδεια με τους εργαζόμενους να καταγγέλλουν προβλήματα στην καταβολή της μισθοδοσίας Απριλίου, που επιτείνονται από την καθυστέρηση στην έγκριση του προϋπολογισμού των οργανισμών. Την ίδια στιγμή, προβληματισμό γεννά ο κατήφορος εσόδων από εισιτήρια και κάρτες αφού μόνο το Μάρτιο η μείωση ξεπέρασε το 30%. Μεγάλες απώλειες καταγράφει η ΟΣΥ (λεωφορεία και τρόλεϊ) που το α΄τρίμηνο φέτος εισέπραξε τρία εκατομμύρια λιγότερα έσοδα από πωλήσεις εισιτηρίων και καρτών.
Ο διαχειριστικός έλεγχος του ΟΑΣΑ
Στα τέλη Μαρτίου με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου ΟΑΣΑ, εγκρίθηκε η συγκρότηση μικτής επιτροπής από υπαλλήλους του ΟΑΣΑ και των εταιρειών ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, η οποία θα προβεί σε διεξαγωγή διαχειριστικού ελέγχου όλων των τύπων προϊόντων κομίστρου για το χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου 2014 έως Ιανουάριο 2016. Παράλληλα εγκρίθηκε ο καθορισμός ενός αναλυτικού οργανωτικού μοντέλου παρακολούθησης όλων των διαδικασιών διαχείρισης προϊόντων κομίστρου του ομίλου ΟΑΣΑ που θα περιλαμβάνει την καταγραφή των διαδικασιών, το σχεδιασμό των εντύπων και τη μηχανογραφική παρακολούθηση κατά ενιαίο τρόπο. Τέλος το ΔΣ ενέκρινε τη συγκρότηση μικτής επιτροπής παρακολούθησης της υλοποίησης και εποπτείας των διαδικασιών παραγωγής, παράδοσης και διαχείρισης των προϊόντων κομίστρου του ομίλου ΟΑΣΑ, στο πλαίσιο των σε ισχύ συμβάσεων προμήθειας χαρτιού ασφαλείας και εκτύπωσης, με τη συμμετοχή υπαλλήλων της Γενικής Διεύθυνσης Χρηματοοικονομικής & Εμπορικής Διαχείρισης του ΟΑΣΑ και των αντίστοιχων υπηρεσιών της ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ.
Στα 200.000.000 ευρώ η μαύρη τρύπα !!!
Σε πάνω από 20 εκ. ευρώ υπολογίζει το υπουργείο Υποδομών ότι είναι η ζημιά που έχει προκαλέσει στην ΣΤΑΣΥ η διακίνηση παράνομων εισιτηρίων, υπόθεση για την οποία διενεργείται έλεγχος από το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης. Σε ραδιοφωνική του συνέντευξη χθες ο υπουργός Υποδομών κ. Χρίστος Σπίρτζης επέρριψε ευθύνες στις προηγούμενες διοικήσεις των αστικών συγκοινωνιών, υποστηρίζοντας ότι η «φάμπρικα» είχε στηθεί για περίπου δέκα χρόνια. Εάν ευσταθούν οι αριθμοί πρόκειται για μια τεράστια μαύρη τρύπα, της τάξεως των 200 εκ. ευρώ. Οι διαστάσεις που παίρνει το θέμα είναι μεγάλες αφού για την υπόθεση έχει ξεκινήσει διαχειριστικός έλεγχος με πρόσφατη απόφαση της διοίκησης του ΟΑΣΑ.
Στην υπόθεση φέρεται να εμπλέκονται υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ, οι οποίοι μέσω οργανωμένου κυκλώματος διοχέτευαν στην αγορά αποσυρμένα εισιτήρια, υιοθετώντας διαβλητές τεχνικές ελέγχου στη διακίνηση και πώληση εισιτηρίων. Μάλιστα ο μηχανισμός ελέγχου άλλαξε πέρσι αφήνοντας πολλά κενά, με το πρόσχημα ότι δεν επαρκούσε το προσωπικό της εταιρείας για να τον διενεργήσει.
Η υπόθεση με τους επίορκους υπαλλήλους στην ΣΤΑΣΥ έρχεται να προστεθεί στην χιονοστιβάδα προβλημάτων που έχουν πέσει στις αστικές συγκοινωνίες τους τελευταίους μήνες. Tα ταμεία συνεχίζουν να είναι άδεια με τους εργαζόμενους να καταγγέλλουν προβλήματα στην καταβολή της μισθοδοσίας Απριλίου, που επιτείνονται από την καθυστέρηση στην έγκριση του προϋπολογισμού των οργανισμών. Την ίδια στιγμή, προβληματισμό γεννά ο κατήφορος εσόδων από εισιτήρια και κάρτες αφού μόνο το Μάρτιο η μείωση ξεπέρασε το 30%. Μεγάλες απώλειες καταγράφει η ΟΣΥ (λεωφορεία και τρόλεϊ) που το α΄τρίμηνο φέτος εισέπραξε τρία εκατομμύρια λιγότερα έσοδα από πωλήσεις εισιτηρίων και καρτών.
Ο διαχειριστικός έλεγχος του ΟΑΣΑ
Στα τέλη Μαρτίου με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου ΟΑΣΑ, εγκρίθηκε η συγκρότηση μικτής επιτροπής από υπαλλήλους του ΟΑΣΑ και των εταιρειών ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, η οποία θα προβεί σε διεξαγωγή διαχειριστικού ελέγχου όλων των τύπων προϊόντων κομίστρου για το χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου 2014 έως Ιανουάριο 2016. Παράλληλα εγκρίθηκε ο καθορισμός ενός αναλυτικού οργανωτικού μοντέλου παρακολούθησης όλων των διαδικασιών διαχείρισης προϊόντων κομίστρου του ομίλου ΟΑΣΑ που θα περιλαμβάνει την καταγραφή των διαδικασιών, το σχεδιασμό των εντύπων και τη μηχανογραφική παρακολούθηση κατά ενιαίο τρόπο. Τέλος το ΔΣ ενέκρινε τη συγκρότηση μικτής επιτροπής παρακολούθησης της υλοποίησης και εποπτείας των διαδικασιών παραγωγής, παράδοσης και διαχείρισης των προϊόντων κομίστρου του ομίλου ΟΑΣΑ, στο πλαίσιο των σε ισχύ συμβάσεων προμήθειας χαρτιού ασφαλείας και εκτύπωσης, με τη συμμετοχή υπαλλήλων της Γενικής Διεύθυνσης Χρηματοοικονομικής & Εμπορικής Διαχείρισης του ΟΑΣΑ και των αντίστοιχων υπηρεσιών της ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ.
πηγη: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου