Τα βρομικα σχέδια των ξένων τοκογλύφων για απαξίωση της περιουσίας του ελληνικού δημοσίου, προκειμένου αυτή η περιουσία να λεηλατηθεί με εξευτελιστικό τίμημα εκτελούσαν ορισμένοι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ οι οποίοι έχουν επιλεγεί από την ηγεσία των Βρυξελλών.
Η ελληνική δικαιοσύνη σύμφωνα με αποκλειστικές μας πληροφορίες διερευνά το γιγαντιαίο αυτό σκάνδαλο και αναμένεται μέσα στις προσεχείς μέρες να παραπέμψει τους υπευθύνους συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ, για κακουργηματική απιστία που αφορά την ψευδή και όπως όλα δείχνουν διατεταγμένη απ’ τα ξένα τοκογλυφικά κέντρα γνωμάτευση για την πραγματική αξία των αεροδρομίων.
Οι αρμόδιοι εισαγγελείς ήταν αποφασισμένοι να παραπέμψουν για κακουργηματική απιστία ολόκληρη τη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ, αλλά σκοντάφτουν στη νομοθεσία, αφού οι δοσίλογοι της τρόικας ψήφισαν νόμο που απαλλάσσει από κάθε ευθύνη τα μέλη της.
Πρόκειται για το αντισυνταγματικό τερατούργημα που ψήφισε η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου, προκειμένου να διευκολύνουν τα μέλη του ΤΑΙΠΕΔ στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
Το σκάνδαλο με τη μαϊμού-εκτίμηση π.χ. για τα αεροδρόμια ανέρχεται σε 850.000.000 εκατομμύρια ευρώ. Η εκτίμηση των συμβούλων αποτιμούσε τα αεροδρόμια σε 350 εκατομμύρια ευρώ!
Τα μέλη του ΤΑΙΠΕΔ αντί να καταργήσουν τη σύμβαση με τους απατεώνες συμβούλους δέχθηκαν την εκτίμηση και προχώρησαν το διαγωνισμό. Βέβαια, η κοινοπραξία των Γερμανών και του Δημήτρη Κοπελούζου εκτίμησε σε πολλαπλάσια τιμή την αξία των αεροδρομίων προσφέροντας εφάπαξ 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ σχεδόν τετραπλάσιο ποσό από την εκτίμηση των συμβούλων του ΤΑΙΠΕΔ.
Η προσφορά της κοινοπραξίας των Γερμανών και του Δημήτρη Κοπελούζου έδειξε την απάτη που έστησαν οι σύμβουλοι και το ΤΑΙΠΕΔ, που είχαν «στήσει» το διαγωνισμό για να τον πάρει άλλη εταιρεία με εξευτελιστικό τίμημα. Το κόλπο ακυρώθηκε, όταν η κοινοπραξία του Δημήτρη Κοπελούζου κόντρα στην εκτίμηση του ΤΑΙΠΕΔ πρόσφερε σχεδόν τετραπλάσια τιμή και γι’ αυτό παρενέβη η Δικαιοσύνη για να ξεσκεπάσει το σκάνδαλο με τους επίορκους σύμβουλους.
Το σκάνδαλο
Εισαγγελέας μπαίνει στα ενδότερα του ΤΑΙΠΕΔ να διερευνήσει το κακούργημα της ψευδούς βεβαίωσης εκ μέρους των εκτιμητών συμβούλων του ταμείου που διαχειρίζεται τη δημόσια περιουσία, αφού συνέβη το πρωτοφανές στην υπόθεση εκποίησης της χρήσης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, οι εκτιμητές δηλαδή να δίνουν αρχική εκτίμηση αξίας τα 350 εκατομμύρια (!!!) και η πρώτη προσφορά της κοινοπραξίας Γερμανών Κοπελούζου να είναι στα 1,2 δις ευρώ. Σύμφωνα με ακριβείς πληροφορίες στα 1,2 δις ευρώ ανήλθε η καλύτερη προσφορά της ελληνογερμανικής κοινοπραξίας Fraport (του αεροδρομίου της Φραγκφούρτης και του ομίλου Κοπελούζου) για την 40ετή εκχώρηση και αξιοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, την ώρα που οι εκτιμητές- σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ αποτίμησαν την αξία των αεροδρομίων (κατ΄ελάχιστον) 350 εκατομμύρια ευρώ!
Πρόκειται, όπως αντιλαμβάνεται κανείς για εξωφρενική απόκλιση και η διαφορά των 850 εκατομμυρίων ευρώ μεταξύ της αποτίμησής του -επί της ουσίας- «πωλητή» και της προσφοράς του πλειοδότη προκάλεσε έντονη δυσφορία σε δικαστικούς κύκλους, οι οποίοι με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα έθεσαν την υπόθεση επι τάπητος, προκειμένου να διαπιστώσουν την συνολική στάση του συμβούλων-εκτιμητών που ασχολούνται με την αποτίμηση της αξίας της δημόσιας περιουσίας.
Χαρακτηριστικό και πιο εξόφθαλμο παράδειγμα είναι αυτό των 14 περιφερειακών αεροδρομίων αφού η προσφορά της ελληνογερμανικής κοινοπραξίας είναι 4 φορές πάνω από την αποτίμηση των εκτιμητών του ΤΑΙΠΕΔ. Δηλαδή η προσφορά της εταιρείας που επιλέχθηκε τελικά είναι περίπου 1,2 δις ευρώ εφαπάξ καταβολή και περίπου 23 εκατομ. ευρώ το χρόνο ως μίσθωμα το οποίο μάλιστα θα αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τον πληθωρισμό. Κι όλα αυτά όταν η εκτίμηση των συμβούλων μιλούσε για 350 εκ.
Επίσης χαρακτηριστικό είναι ότι και οι τρείς προσφορές που κατατέθηκαν υπερέβη κατά πολύ τον πήχυ που έβαζαν οι εκτιμητές, καθώς οι εταιρείες -και σωστά- συνεκτίμησαν βέβαια την υπεραξία των αεροδρομίων από τη ραγδαία αύξηση του τουρισμού, τη στιγμή που αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας και οι τάσεις του είναι διαρκώς αυξανόμενες. Η σύμβαση αφορά τα αεροδρόμια Ακτίου, Χανίων, Καβάλας, Κεφαλονιάς, Κέρκυρας, Κω, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Ρόδου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου, Θεσσαλονίκης και Ζακύνθου.
Τις απαντήσεις αναζητά ο επίκουρος εισαγγελέας διαφθοράς και οικονομικός εισαγγελέας Γιάννης Δραγάτσης καθώς αν ευσταθούν οι καταγγελίες τότε τίθεται επί τάπητος το ενδεχόμενο οι σύμβουλοι εκτιμητές να έχουν διαπράξει το κακούργημα της ψευδούς βεβαίωσης. Θέμα ηθικής αυτουργίας των υπευθύνων του ΤΑΙΠΕΔ -στην περίπτωση που προκύψει αδίκημα- είναι δύσκολο να τεθεί καθώς υφίσταται ως γνωστόν ο νόμος που τους προστατεύει από κατηγορίες «απιστίας στην υπηρεσία», αλλά από νομικές πηγές τίθεται ούτως ή άλλως θέμα αντισυνταγματικότητας του εν λόγω νόμου αφού ουσιαστικά πρόκειται για νόμο που απαλλάσσει εκ των προτέρων πρόσωπα από μελλοντικές τους ενέργειες.
Read more: http://www.oparlapipas.com/2015/05/850000000.html#ixzz3Zxta0UmK
Η ελληνική δικαιοσύνη σύμφωνα με αποκλειστικές μας πληροφορίες διερευνά το γιγαντιαίο αυτό σκάνδαλο και αναμένεται μέσα στις προσεχείς μέρες να παραπέμψει τους υπευθύνους συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ, για κακουργηματική απιστία που αφορά την ψευδή και όπως όλα δείχνουν διατεταγμένη απ’ τα ξένα τοκογλυφικά κέντρα γνωμάτευση για την πραγματική αξία των αεροδρομίων.
Οι αρμόδιοι εισαγγελείς ήταν αποφασισμένοι να παραπέμψουν για κακουργηματική απιστία ολόκληρη τη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ, αλλά σκοντάφτουν στη νομοθεσία, αφού οι δοσίλογοι της τρόικας ψήφισαν νόμο που απαλλάσσει από κάθε ευθύνη τα μέλη της.
Πρόκειται για το αντισυνταγματικό τερατούργημα που ψήφισε η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου, προκειμένου να διευκολύνουν τα μέλη του ΤΑΙΠΕΔ στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
Το σκάνδαλο με τη μαϊμού-εκτίμηση π.χ. για τα αεροδρόμια ανέρχεται σε 850.000.000 εκατομμύρια ευρώ. Η εκτίμηση των συμβούλων αποτιμούσε τα αεροδρόμια σε 350 εκατομμύρια ευρώ!
Τα μέλη του ΤΑΙΠΕΔ αντί να καταργήσουν τη σύμβαση με τους απατεώνες συμβούλους δέχθηκαν την εκτίμηση και προχώρησαν το διαγωνισμό. Βέβαια, η κοινοπραξία των Γερμανών και του Δημήτρη Κοπελούζου εκτίμησε σε πολλαπλάσια τιμή την αξία των αεροδρομίων προσφέροντας εφάπαξ 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ σχεδόν τετραπλάσιο ποσό από την εκτίμηση των συμβούλων του ΤΑΙΠΕΔ.
Η προσφορά της κοινοπραξίας των Γερμανών και του Δημήτρη Κοπελούζου έδειξε την απάτη που έστησαν οι σύμβουλοι και το ΤΑΙΠΕΔ, που είχαν «στήσει» το διαγωνισμό για να τον πάρει άλλη εταιρεία με εξευτελιστικό τίμημα. Το κόλπο ακυρώθηκε, όταν η κοινοπραξία του Δημήτρη Κοπελούζου κόντρα στην εκτίμηση του ΤΑΙΠΕΔ πρόσφερε σχεδόν τετραπλάσια τιμή και γι’ αυτό παρενέβη η Δικαιοσύνη για να ξεσκεπάσει το σκάνδαλο με τους επίορκους σύμβουλους.
Το σκάνδαλο
Εισαγγελέας μπαίνει στα ενδότερα του ΤΑΙΠΕΔ να διερευνήσει το κακούργημα της ψευδούς βεβαίωσης εκ μέρους των εκτιμητών συμβούλων του ταμείου που διαχειρίζεται τη δημόσια περιουσία, αφού συνέβη το πρωτοφανές στην υπόθεση εκποίησης της χρήσης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, οι εκτιμητές δηλαδή να δίνουν αρχική εκτίμηση αξίας τα 350 εκατομμύρια (!!!) και η πρώτη προσφορά της κοινοπραξίας Γερμανών Κοπελούζου να είναι στα 1,2 δις ευρώ. Σύμφωνα με ακριβείς πληροφορίες στα 1,2 δις ευρώ ανήλθε η καλύτερη προσφορά της ελληνογερμανικής κοινοπραξίας Fraport (του αεροδρομίου της Φραγκφούρτης και του ομίλου Κοπελούζου) για την 40ετή εκχώρηση και αξιοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, την ώρα που οι εκτιμητές- σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ αποτίμησαν την αξία των αεροδρομίων (κατ΄ελάχιστον) 350 εκατομμύρια ευρώ!
Πρόκειται, όπως αντιλαμβάνεται κανείς για εξωφρενική απόκλιση και η διαφορά των 850 εκατομμυρίων ευρώ μεταξύ της αποτίμησής του -επί της ουσίας- «πωλητή» και της προσφοράς του πλειοδότη προκάλεσε έντονη δυσφορία σε δικαστικούς κύκλους, οι οποίοι με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα έθεσαν την υπόθεση επι τάπητος, προκειμένου να διαπιστώσουν την συνολική στάση του συμβούλων-εκτιμητών που ασχολούνται με την αποτίμηση της αξίας της δημόσιας περιουσίας.
Χαρακτηριστικό και πιο εξόφθαλμο παράδειγμα είναι αυτό των 14 περιφερειακών αεροδρομίων αφού η προσφορά της ελληνογερμανικής κοινοπραξίας είναι 4 φορές πάνω από την αποτίμηση των εκτιμητών του ΤΑΙΠΕΔ. Δηλαδή η προσφορά της εταιρείας που επιλέχθηκε τελικά είναι περίπου 1,2 δις ευρώ εφαπάξ καταβολή και περίπου 23 εκατομ. ευρώ το χρόνο ως μίσθωμα το οποίο μάλιστα θα αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τον πληθωρισμό. Κι όλα αυτά όταν η εκτίμηση των συμβούλων μιλούσε για 350 εκ.
Επίσης χαρακτηριστικό είναι ότι και οι τρείς προσφορές που κατατέθηκαν υπερέβη κατά πολύ τον πήχυ που έβαζαν οι εκτιμητές, καθώς οι εταιρείες -και σωστά- συνεκτίμησαν βέβαια την υπεραξία των αεροδρομίων από τη ραγδαία αύξηση του τουρισμού, τη στιγμή που αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας και οι τάσεις του είναι διαρκώς αυξανόμενες. Η σύμβαση αφορά τα αεροδρόμια Ακτίου, Χανίων, Καβάλας, Κεφαλονιάς, Κέρκυρας, Κω, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Ρόδου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου, Θεσσαλονίκης και Ζακύνθου.
Τις απαντήσεις αναζητά ο επίκουρος εισαγγελέας διαφθοράς και οικονομικός εισαγγελέας Γιάννης Δραγάτσης καθώς αν ευσταθούν οι καταγγελίες τότε τίθεται επί τάπητος το ενδεχόμενο οι σύμβουλοι εκτιμητές να έχουν διαπράξει το κακούργημα της ψευδούς βεβαίωσης. Θέμα ηθικής αυτουργίας των υπευθύνων του ΤΑΙΠΕΔ -στην περίπτωση που προκύψει αδίκημα- είναι δύσκολο να τεθεί καθώς υφίσταται ως γνωστόν ο νόμος που τους προστατεύει από κατηγορίες «απιστίας στην υπηρεσία», αλλά από νομικές πηγές τίθεται ούτως ή άλλως θέμα αντισυνταγματικότητας του εν λόγω νόμου αφού ουσιαστικά πρόκειται για νόμο που απαλλάσσει εκ των προτέρων πρόσωπα από μελλοντικές τους ενέργειες.
Read more: http://www.oparlapipas.com/2015/05/850000000.html#ixzz3Zxta0UmK