.

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΑΠΟ COSMOTE & ΓΕΡΜΑΝΟ !!! ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ !!!

Μόλις φάνε 5-10 καταγγελίες και τους ξεσκίσουν στα πρόστιμα, τότε θα βάλουν μυαλό !!!


germanos

Για την κωλυσιεργία που επικρατεί στις επανασυνδέσεις γραμμών από ληξιπρόθεσμες οφειλές, αλλά και το γεγονός ότι συνεχίζει να γράφει το “κοντέρ” στους λογαριασμούς κάνει λόγο φίλος – αναγνώστης του Makeleio.gr.

Διαβάστε τι ήρθε στο email :


«Με πληρη αγανακτηση και οργη προβαινω στη καταγγελια κατα των ΔΥΟ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ γιατι ενω εδειξα καλη θεληση να πληρωσω ενα ληξιπροθεσμο λογαριασμο στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΝ ΤΗΕ GO, αυτοι με κανανε μπαλακι και τωρα, δεν εχω ΙΝΤΕΡΝΕΤ εδω και 2 βδομαδες. Οταν ο πατερας μου πηγε να πληρωσει τον ληξιπροθεσμο στο καταστημα της επαρχιας οπου εγινε η ΣΥΝΔΕΣΗ ο υπαλληλος της ΚΟΣΜΟΤΕ του απαιτησε η πληρωμη να γινει ΜΟΝΟ απο αυτον(ΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ) που εκανε τη συνδεση, δηλαδη ΕΓΩ που μενω στην ΑΘΗΝΑ. Οταν εγω πηγα προχτες ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ σε καταστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ να πληρωσω μου ΕΙΠΑΝΕ πως ΜΟΝΟ στο καταστημα που εγινε η ΣΥΔΕΣΗ μπορω να το κανω….ΕΛΕΟΣ!!!! ΑΣ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΕΦΤΕΙ και το αποτελεσμα ειναι να ΕΙΜΑΣΤΕ χωρις ΙΝΤΕΡΝΕΤ ενω τρεχει το παγιο/μηνα.»

ΠΗΓΗ

http://www.makeleio.gr/?p=303425
SSL Certificates