.

Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ !!!

Στις επόμενες εκλογές, θυμηθείτε :
ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΓΕΡΟΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ !!!
ΚΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ !!!




ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ…


Καλημέρα…
Γεια σας…


Είμαστε από την εταιρία Δημοσκοπήσεων …
Οκ… 

Θα θέλαμε να σας κάνουμε κάποιες ερωτήσεις για την παρούσα πολιτική κατάσταση της χώρας… και θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε πόσο ετών είσαστε…
Είμαι 63


Πιστεύετε ότι τα πράγματα στην ελληνική οικονομία με την παρούσα κυβέρνηση θα πάνε προς το καλύτερο;
Φυσικά και όχι!


Πιστεύετε ότι αν γίνουν εκλογές πρέπει η κυβέρνηση του ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ να αλλάξει;
Ναι … πρέπει να αλλάξει!


Αν ερχόταν κάποιο άλλο κόμμα στην εξουσία πιστεύετε ότι η οικονομική κατάσταση της χώρας θα ήταν καλύτερη ή χειρότερη;
Θα ήταν και πολύ χειρότερη!


Πόσοι άνθρωποι ζουν στο σπίτι σας;
Εγώ… ο άντρας μου… τα δυο μου παιδία με τις γυναίκες τους και τα παιδιά τους… 13 άτομα σύνολο….


Πόσοι εργάζονται στο σπίτι;
Κανένας!


Και πως ζείτε;
Από την σύνταξη την δική μου και του άντρα μου!!! Να αφήσουμε τα παιδιά μας; Φυσικά και βοηθάμε!!!!


Πιστεύετε ότι θα σας κόψουν την σύνταξη κάποια στιγμή;
Ναι και πολύ σύντομα γιατί δεν πάνε καλά καθόλου τα οικονομικά της Ελλάδας 
μας…


Και αν αύριο πηγαίνατε στην κάλπη τι θα ψηφίζατε;

ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟ !!!!!

ΠΗΓΗ
http://www.oparlapipas.com/2014/09/blog-post_131.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates