.

Πέμπτη 7 Απριλίου 2022

ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΙΜΩΝΕΤΟΣ: ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΑΡΠΑΞΕ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ !!! ΠΕΡΝΑΩ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΞΕΝΟΣ !!!

 


«Είμαι πολύ ταλαιπωρημένος, ηθικά και οικονομικά, και περιμένω επιτέλους να δικαιωθώ από το δικαστήριο, έστω και ύστερα από εννιά χρόνια».

Από τον ΗΛΙΑ ΜΑΡΑΒΕΓΙΑ

Με τα παραπάνω λόγια ο Γιώργος Χειμωνέτος περιγράφει στην «Espresso» τα συναισθήματά του για τον γολγοθά που ανεβαίνει από το 2013, όταν έχασε το σπίτι του στη Ρόδο, σε πλειστηριασμό από ισπανικό fund, και αποκαλύπτει τι προσδοκά από τη νομική «μάχη» που θα δώσει αυτή την Παρασκευή, 8 Απριλίου, στο Εφετείο Δωδεκανήσου για να το πάρει πίσω.

«Είχα πάρει ένα δάνειο από μια ισπανική τράπεζα, η οποία εξειδικευόταν στη χρηματοδότηση κατοικιών. Όμως, με τη γενικευμένη οικονομική κρίση που άρχισε το 2008, όπως πάρα πολύς κόσμος έτσι κι εγώ παρουσίασα αδυναμία ως προς την αποπληρωμή του, αφού κάποιες επιχειρηματικές δραστηριότητές μου δεν πήγαν καλά» αναφέρει ο Ελληνας πρωταθλητής ποδηλασίας και ολυμπιονίκης του 2004, πιάνοντας από την αρχή το νήμα μιας πραγματικά παράδοξης ιστορίας.

«Όταν ήρθα σε επικοινωνία με τους ιθύνοντες της τράπεζας, ήταν δυστυχώς αρνητικοί σε οποιαδήποτε διευκόλυνση. Η μόνη επιλογή που μου δόθηκε ήταν να τους πληρώσω ως προκαταβολή 40.000 με 50.000 ευρώ και τα υπόλοιπα σε δόσεις. Δεν μπορούσα φυσικά να ανταποκριθώ σε κάτι τέτοιο και κάποια στιγμή βγάλανε στο… σφυρί το πατρικό μου, που είναι και το μοναδικό σπίτι που έχω στην κατοχή μου» συνεχίζει. Ο ίδιος μέχρι και την τελευταία στιγμή πίστευε ότι δεν θα έχανε το σπίτι του επειδή τον προστάτευε ο νόμος για την πρώτη κατοικία, θεωρώντας ότι θα βρισκόταν κάποια εναλλακτική λύση για να τακτοποιήσει το χρέος του σταδιακά.

«Κι όμως, οι ιθύνοντες της τράπεζας βρήκαν τον τρόπο να μου πάρουν του σπίτι, καθώς, όταν συζητήθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσα μια ημέρα πριν από τον πλειστηριασμό, το 2013, ισχυρίστηκαν στο δικαστήριο πως η κύρια κατοικία μου ήταν ένα κομμωτήριο που νοίκιαζα τότε στη Ρόδο, στη διεύθυνση του οποίου ερχόταν η αλληλογραφία μου! Αν είναι δυνατόν! Μάλιστα, όταν έγινε ο πλειστηριασμός, είχα παραδώσει και το μίσθιο, δηλαδή το κομμωτήριο δεν ήταν καν στην κατοχή μου. Παρ’ όλα αυτά ανάμεσα σε έναν Ελληνα ολυμπιονίκη και μια ισπανική τράπεζα ο δικαστής πίστεψε την τράπεζα. Έτσι χάθηκε το πατρικό μου, το πήρε η τράπεζα και ήδη μέσα σε τρεις μήνες είχε δανειοδοτήσει άλλον και έμενε μέσα. Σε μια οικογενειακή πολυκατοικία, όπου μένουν η αδελφή μου και άλλοι συγγενείς μας, μπήκε ξαφνικά ένας ξένος! Και τώρα πια περνάω απέξω από το πατρικό μου λες και είμαι εγώ ο ξένος» σημειώνει πικραμένος.

Η περιπέτεια του Γιώργου Χειμωνέτου συνεχίστηκε, με τον ίδιο να προβαίνει εκ νέου σε νομικές ενέργειες προκειμένου να ανακοπεί η παραπάνω απόφαση. Όμως, ο χρόνος ήταν εναντίον του. Η υπόθεση πήρε αναβολή όταν ήταν να εκδικαστεί αρχικά, για να φτάσει ξανά στις δικαστικές αίθουσες το 2019.

«Αυτή τη φορά η δικαστής δέχτηκε ότι είχα δίκιο αναφορικά με το κομμωτήριο. Βλέποντας τα αποδεικτικά στοιχεία που προσκομίσαμε, διαπίστωσε ότι (φυσικά!) και δεν αποτελούσε την κύρια κατοικία μου, κάτι που εσφαλμένα είχε αποφασίσει ο δικαστής των ασφαλιστικών μέτρων το 2013. Ωστόσο, στην απόφασή της δήλωσε πως δεν έχει πειστεί ότι το ένα και μοναδικό μου σπίτι είναι το πατρικό μου, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η κύρια κατοικία μου πρέπει να βρίσκεται κάπου αλλού, δίχως όμως να γνωρίζει το πού. Τι λογική είναι αυτή; Προσωπικά, δεν την καταλαβαίνω! Πώς αποδεικνύεις δηλαδή πως δεν είσαι… ελέφαντας;» αναρωτιέται ο Γιώργος Χειμωνέτος.

«Το γεγονός ότι κάποια διαστήματα μένω στην Αθήνα λόγω επαγγελματικών μου υποχρεώσεων δεν αναιρεί ότι η κύρια κατοικία μου είναι στη Ρόδο. Επρεπε να είχα προστατευτεί από τον νόμο. Πραγματικά, ύστερα από αυτό που μου συνέβη δεν ξέρω κατά πόσο οι Ελληνες πολίτες είναι καλυμμένοι τελικά σε περιπτώσεις που ένας νόμος μπορεί να ερμηνευτεί λάθος και ένας δικαστής να παραπλανηθεί… Θέλω να δικαιωθώ! Ηθικά τουλάχιστον» συμπληρώνει ο Ελληνας πρωταθλητής ποδηλασίας.

Η δικηγόρος του λέει στην «espresso»: «Λόγω του ονόματός του δεν πίστεψαν ότι είχε οικονομικά προβλήματα»!

Σε επικοινωνία που είχαμε με τη δικηγόρο Αντωνία Τσίκα, η οποία εκπροσωπεί τον Γιώργο Χειμωνέτο, μας τόνισε ότι θα έπρεπε να είχε υπαχθεί εξαρχής, δηλαδή από το 2013, στην προστασία του νόμου για την προστασία της πρώτης κατοικίας, καθώς πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις, ενώ χαρακτήρισε «τελείως λάθος» το ότι θεωρήθηκε κύρια κατοικία του ένα κομμωτήριο επειδή απλώς το μίσθωνε, γεγονός που αποδείχτηκε κιόλας στο δικαστήριο το 2019.

«Αυτό που εγώ κατάλαβα από τον τρόπο με τον οποίο ήταν διατυπωμένη η απόφαση είναι πως τον Γιώργο Χειμωνέτο τον έβλαψε η δημοσιότητα» αναφέρει χαρακτηριστικά, εξηγώντας μας το σκεπτικό της: «Ενώ έχει όλα τα έγγραφα που το αποδεικνύουν, δεν έπεισε πως είναι αυτή η κύρια κατοικία του, γιατί θεωρήθηκε -πιθανώς λόγω του ονόματός του- ότι δεν τον άγγιξε η γενικευμένη οικονομική κρίση που έπληττε τότε την Ελλάδα.

Μάλιστα, ειπώθηκε ότι εμφανιζόταν εκείνη την εποχή σε κάποια εκπομπή και ζούσε στην Αθήνα. Βέβαια, ο νόμος σου προστατεύει την κύρια κατοικία, ακόμη και τη δυνητική, δηλαδή το να έχεις μια κύρια κατοικία στην ιδιοκτησία σου, αλλά να μισθώνεις σπίτι στην Αθήνα γιατί το απαιτούν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις σου, αυτό δεν σημαίνει πως το σπίτι σου πρέπει να βγει σε πλειστηριασμό. Νομικά η θέση του είναι σωστή και τεκμηριωμένη κι αυτό προκύπτει απ’ όλα τα στοιχεία».

Τέλος, όπως επισημαίνει η κυρία Τσίκα, «ο Γιώργος Χειμωνέτος ήταν ένα από τα ελάχιστα άτομα στην Ελλάδα που στερήθηκαν αυτή την προστασία του νόμου και έχασαν την πρώτη τους κατοικία, ίσως να είναι και η μοναδική περίπτωση. Στις 8 Απριλίου θα προσπαθήσουμε να αποδείξουμε το αυτονόητο. Ζητάμε να ακυρωθεί αυτός ο πλειστηριασμός λόγω του ότι έχει παραβιαστεί ο νόμος στου οποίου την προστασία θα έπρεπε να είχε υπαχθεί ήδη».

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates