Σημασία δεν έχει μόνο να δείχνεις ωραίος στο ρόλο, αλλά να ανεβάζεις και τα έσοδα στα εισιτήρια.
Δεν είναι τόσο ότι το εισιτήριο για το Dr. No το 1962 έκανε μόλις 70 σεντς όπως αναφέρει το CNBC, αλλά το γεγονός ότι οι άντρες της εποχής μπήκαν στις αίθουσες αρκετά προβληματισμένοι για το τι θα δουν, καθότι τα βιβλία του Ian Fleming μπορεί να είχαν κάνει την εμφάνισή τους, αλλά αφενός δεν ήταν στα γούστα όλου του κόσμου και αφετέρου κανείς δεν ήξερε πως ακριβώς θα κατάφερναν οι ιστορίες του James Bond να μεταφερθούν με επιτυχία στη μεγάλη οθόνη.
Όμως εδώ είμαστε τώρα, με την 25η ταινία και με το εισιτήριο περίπου στα 9 δολάρια, για να αντιληφθούμε κάτι περισσότερο: ότι ο James Bond αποτέλεσε μέσα στα χρόνια σταθερή αξία για τις κινηματογραφικές αίθουσες. Σίγουρα κάποιες από τις ταινίες του ήταν πιο family friendly από άλλες, όμως ο 007 εκτός από την ΜΙ6 έκανε και περήφανη την MGM, καθότι ο ήρωας έχει αποφέρει -από την αρχή της κινηματογραφικής του καριέρας- περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια συνολικά σε έσοδα από τα εισιτήρια. Δεν τα λες και λίγα. Η ερώτηση όμως είναι ποιος έβγαλε τα περισσότερα.
Παρότι ο Roger Moore είναι για κάποιους η λογική απάντηση μιας και είναι ο μακροβιότερος Bond σε ταινίες, ο Daniel Craig φαίνεται να είναι ξεκάθαρα ο πιο κερδοφόρος 007 που πέρασε – βάλτε ωστόσο στο νου σας οι φανς του Sean Connery πως το δολάριο και η λίρα είχαν διαφορετικές ισοτιμίες την δεκαετία του ‘60.
Το Skyfall είναι ξεκάθαρα ο ηγέτης -μέχρι στιγμής- με 1,1 δις δολάρια σε έσοδα, ενώ δεν πρέπει να παραβλέψει κανείς και την προσφορά του Pierce Brosnan με το κορυφαίο GondenEye ή και το The World is Not Enough. Οι κλασσικές ταινίες Bond της δεκαετίας του ‘60 είναι ξεκάθαρα χαμηλά σε έσοδα εξαιτίας των διαφορετικών αξιών των νομισμάτων, αλλά μπορούμε να πούμε υπεύθυνα πως είναι οι ταινίες που ευθύνονται για την συνέχιση του James Bond και το γεγονός ότι φτάσαμε μέχρι εδώ. Επίσης δεν έχουμε ακόμη τελική εικόνα για τα έσοδα του No Time To Die, αλλά τα έχει πάει εξαιρετικά μέχρι στιγμής στο Box Office.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου