.

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ: "ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15 ΜΕΡΕΣ" ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ" !!!

 


Γιάννης Σιάτρας

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ; Ούτε απ' έξω να μην περνάτε!

Αν πραγματικά θέλετε να δοκιμάσετε την αντοχή των νεύρων σας, κάντε την επόμενη αγορά σας από τον ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ!

Είναι μακράν η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ εταιρία από την οποία έχω ψωνίσει.

Αγόρασα (μάλλον παρήγγειλα και πλήρωσα) υπολογιστή στις 7/1/2021. Στις 8/1/2021 είχαν τσεπώσει το παραδάκι. Σήμερα, 25/1/2021, 18 μέρες αργότερα, πασχίζω να πληροφορηθώ αν και πότε θα έρθει.

Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία (το πέρασμα από το τηλεφωνικό τους κέντρο και η αναμονή, είναι ακόμη μία δοκιμασία των νεύρων), αφού διαμαρτυρήθηκα για το χάλι τους στην υπάλληλο, αυτή ανταποκρίθηκε: "Και γιατί τα λέτε σε μένα; Από μένα παραγγείλατε τον υπολογιστή;"

Προσπάθησα να βρω το τηλέφωνο της διοίκησης, αλλά στάθηκε αδύνατο. Έγραψα μήνυμα για να επικοινωνήσει κάποιος της διοίκησης μαζί μου, αλλά με έχουν γραμμένο. Μάλιστα -αυτό σήμερα είναι αδιανόητο- όταν στέλνεις μήνυμα από το μηχανισμό επικοινωνίας που έχουν στήσει στο site τους, δε σου έρχεται αντίγραφο του μηνύματός σου.

Η εταιρία είναι για κλάματα. Απορώ πώς υπάρχουν ακόμη. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΑΠ' ΕΞΩ ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΩ. Σας συμβουλεύω να μην περάσετε ούτε και σεις. Βρείτε άλλον τρόπο να δοκιμάσετε τα νεύρα σας. Ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ δεν παίζεται λέμε!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ενημέρωση! Ενημέρωση! 

Ο Κωτσόβολος απάντησε! Ζητάει συγνώμη, προσφέρει κλάδο ελαίας και δωροεπιταγές! 
Τους απάντησα ότι ούτε ελιές θέλω, ούτε δωροεπιταγές. Θέλω να μου ζητήσει συγνώμη ο Διευθύνων Σύμβουλος και να μου εξηγήσει τί μέτρα θα πάρει για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, με βάση "λίστα δυσλειτουργιών" που θα τους στείλω.

Περιμένω. 

ΠΗΓΗ

1 σχόλιο :

  1. Τα ακούσατε συμπολίτες μου. Ας σκεφθείτε εάν θα πρέπει να παραγγείλετε από ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ, ή μαλλον παραγγείλτε για να περιμένετε και εσείς την παραγγελία σας 'κανα 2οήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

SSL Certificates