ΠΗΡΑΝ ΤΑ 14 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ, ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ( ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ), ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΧΑΡΑΤΣΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΤΑΞΑΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΓΙΟΥΝΚΕΡ, ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΤΛ ΚΤΛ...ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ !!!!!!!!!
ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ:
http://www.kinima-ypervasi.gr/2016/07/juncker-14.html
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/03/blog-post_133.html
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/04/12-fraport.html
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/04/ta-capital-controls.html
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/09/fraport.html
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/09/fraport_21.html
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/03/blog-post_912.html
Fraport: Οι Γερμανοί τα θέλουν όλα δικά τους
ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ:
http://www.kinima-ypervasi.gr/2016/07/juncker-14.html
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/03/blog-post_133.html
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/04/12-fraport.html
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/04/ta-capital-controls.html
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/09/fraport.html
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/09/fraport_21.html
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/03/blog-post_912.html
Fraport: Οι Γερμανοί τα θέλουν όλα δικά τους
Την ώρα που οι Γερμανοί – και οι δορυφόροι τους – θέλουν να συντελέσουν στον απόλυτο αφανισμό της χώρας μας, αν όχι από τον… κορονοιό, αλλά από το… τέταρτο μνημόνιο, φαίνεται πως η Ελλάδα, αλλά και η Ευρώπη γίνεται ‘’πεδίον δόξης λαμπρόν’’ για τους επιχειρηματίες από τη συγκεκριμένη χώρα που ‘’χάνουν΄΄ χρήματα εξαιτίας της πανδημίας.
Πως εξηγείται το γεγονός ότι με δυόμισι μήνες υγειονομική κρίση, σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Spiegel, η Γερμανική Fraport, η οποία τα τελευταία χρόνια διαχειρίζεται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, επιθυμεί να ενεργοποιήσει όρο στο συμβόλαιό της με το ελληνικό δημόσιο και να ζητήσει αποζημιώσεις ύψους ακόμα και 70 εκατ. ευρώ λόγω επιπτώσεων από την πανδημία;
Nα σημειώσουμε, βέβαια, ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η γερμανική εταιρία ζητά αποζημιώσεις, καθώς το ίδιο είχε πράξει και πριν από δύο χρόνια, όταν είχε απαιτήσει κάποια εκατομμύρια ευρώ λόγω της… κακής κατάστασης των τουαλετών στα 14 αεροδρόμια όταν τα είχε αναλάβει, το 2014.
Άρωμα… Γερμανίας, όμως, έχει και η… στήριξη ενός μεγάλου αερομεταφορέα, της Lufthansa, η οποία, επίσης, αποφασίστηκε να λάβει ένα ‘’γενναίο’’ πακέτο στήριξης, ύψους 9 δισ. ευρώ, το οποίο, μάλιστα, η καγκελάριος Μέρκελ προσπαθεί να κάνει ακόμα πιο ανώδυνο, σε μια απόπειρα να ‘’κάμψει’’ τους αυστηρούς όρους που θέτει η Κομισιόν.
Όλα αυτά γίνονται όταν τις προηγούμενες ημέρες, ξεσηκώθηκε ολόκληρο ζήτημα για την Aegean Airlines και τα περίφημα voucher που μπορούν να συμβάλουν στην επανάκαμψή της, όταν η εταιρία και ισχυρή θέση στον ευρωπαϊκό αεροπορικό χάρτη διαθέτει, ενώ έχει βραβευθεί πολλάκις για τις υπηρεσίες της.
Στήριξη με δύο μέτρα και δύο σταθμά απ’ ό,τι φαίνεται δίνεται στις ευρωπαϊκές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, αλλά όπως αποδεικνύεται, όσο πιο… βόρεια είναι το πρόβλημα, τόσο πιο… πιθανή και η -παχυλή – βοήθεια.
Πως εξηγείται το γεγονός ότι με δυόμισι μήνες υγειονομική κρίση, σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Spiegel, η Γερμανική Fraport, η οποία τα τελευταία χρόνια διαχειρίζεται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, επιθυμεί να ενεργοποιήσει όρο στο συμβόλαιό της με το ελληνικό δημόσιο και να ζητήσει αποζημιώσεις ύψους ακόμα και 70 εκατ. ευρώ λόγω επιπτώσεων από την πανδημία;
Nα σημειώσουμε, βέβαια, ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η γερμανική εταιρία ζητά αποζημιώσεις, καθώς το ίδιο είχε πράξει και πριν από δύο χρόνια, όταν είχε απαιτήσει κάποια εκατομμύρια ευρώ λόγω της… κακής κατάστασης των τουαλετών στα 14 αεροδρόμια όταν τα είχε αναλάβει, το 2014.
Άρωμα… Γερμανίας, όμως, έχει και η… στήριξη ενός μεγάλου αερομεταφορέα, της Lufthansa, η οποία, επίσης, αποφασίστηκε να λάβει ένα ‘’γενναίο’’ πακέτο στήριξης, ύψους 9 δισ. ευρώ, το οποίο, μάλιστα, η καγκελάριος Μέρκελ προσπαθεί να κάνει ακόμα πιο ανώδυνο, σε μια απόπειρα να ‘’κάμψει’’ τους αυστηρούς όρους που θέτει η Κομισιόν.
Όλα αυτά γίνονται όταν τις προηγούμενες ημέρες, ξεσηκώθηκε ολόκληρο ζήτημα για την Aegean Airlines και τα περίφημα voucher που μπορούν να συμβάλουν στην επανάκαμψή της, όταν η εταιρία και ισχυρή θέση στον ευρωπαϊκό αεροπορικό χάρτη διαθέτει, ενώ έχει βραβευθεί πολλάκις για τις υπηρεσίες της.
Στήριξη με δύο μέτρα και δύο σταθμά απ’ ό,τι φαίνεται δίνεται στις ευρωπαϊκές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, αλλά όπως αποδεικνύεται, όσο πιο… βόρεια είναι το πρόβλημα, τόσο πιο… πιθανή και η -παχυλή – βοήθεια.
ΠΗΓΗ
Γιατί μιλάμε ακόμη για γερμανούς...φράγκους...Βησιγότθους...ΕΕ...ΔΝΤ...τροικανούς και τοκογλύφους ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΔ...ΣΥΡΙΖΑ...ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ...ΑΝΕΛ...ΠΟΤΑΜΙ...ΛΑΟΣ...ευθύνονται...και μετά από τόσες εκλογικές διαδικασίες...ο μαλάκας ελληνικός λαός...επικροτεί τις επιλογές τους και τους ψηφίζει!