.

Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΤΟ MEDIA MARKT !!! ΟΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΑ !!!



Pavlos Papadatos

ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΤΟ MEDIA MARKT
ΟI ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΑ.


Αρχές Απριλίου αγόρασα στο Media markt Αμαρουσίου ένα Ipad. Μόλις άνοιξα την συσκευασία διαπίστωσα ότι δεν δέχεται κάρτα και πρέπει να ψάχνω για WF. Έστειλα λοιπόν αμέσως συνεργάτιδά μου να το αλλάξει, γιατί σύμφωνα με την εγγύηση του MEDIA MARKT μπορούσα να το αλλάξω εντός 14 ημερών. Το πρώτο πράγμα που της είπαν ήταν ότι θα μου αφαιρέσουν 10% από την αξία του Ipad γιατί είχα ανοίξει την συσκευασία, λες και θα ήμουν μάγος να γνωρίζω ότι μπαίνει στο διαδίκτυο μόνο με WF αφού δεν μου το είχε εξηγήσει ο πωλητής! 



Η συνεργάτιδά μου συμφώνησε να χάσω το 10% της αξίας ώστε να πάρει ένα άλλο. Λίγα λεπτά όμως αργότερα της είπαν ότι δεν μπορούν να το πάρουν πίσω παρά την έγγραφη εγγύηση επιστροφής γιατί η εγγύηση ξεκίνησε από την ημέρα που το αγόρασα και συνεπώς ο επόμενος αγοραστής θα είχε λιγότερες ημέρες εγγύησης από την Apple. Τους είπε ότι την εγγύηση επιστροφής εντός 14 ημερών την δώσατε εσείς και όχι ο προμηθευτής σας. 

Όταν μου τα είπε αυτά η συνεργάτιδά μου σχημάτισα την εντύπωση ότι απλά είχαμε την ατυχία πέσουμε σε κάποια ανυποψίαστη υπεύθυνη κυρία. Έτσι απευθύνθηκα ο ίδιος στα κεντρικά γραφεία της MEDIAMRKT και μία άλλη υπεύθυνη ανέλαβε να λύσει το θέμα και μας ζήτησε ξανά το τηλέφωνο της συνεργάτιδάς μου για άμεση ενημέρωση. Ε, λοιπόν αν τηλεφώνησε σε εσάς τηλεφώνησε και σε μένα. Σήμερα θα αναθέσω σε δικηγόρο να κάνει αγωγή στο Media markt -φυσικά θα μου κοστίσει περισσότερο από την αξία του Ipοd- αλλά υποψιάζομαι ότι η συμπεριφορά της εν λόγω εταιρίας είναι η ίδια προς όλους τους πελάτες της και την ίδια αξία έχουν όλες οι εγγυήσεις που δίνει η εταιρία Media Markt.


πηγη: press-gr.com

7 σχόλια :

  1. ταυτόχρονα ιδια τραβάω κάτι εγώ τώρα και χειρότερα βασικά, έχω στείλει και μήνυμα κύριε παπαδατε στο fb σας αν μπορείτε να μου απαντήσετε θα το εκτιμούσα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 4.8.2020 ΕΚΑΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΑ MEDIA MARKT GIA ENA ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΕΚΑΝΑ ΑΜΕΣΩΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΣΗΜΕΡΑ 19.8.2020 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ. ΦΥΣΙΚΑ ΕΚΑΝΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΑΠΟ 3 ΕΩΣ 5 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ.ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΗΚΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ ΔΥΣΤΥΧΩΣ , ΑΠΟ ΙΟΥΛΙΟ 2019 . ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΙΝΤΕΟΚΑΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΠΩ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ . ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ , ΑΚΟΜΗ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ , ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΒΙΝΤΕΟΚΑΜΕΡΑ , ΟΥΤΕ ΣΥΣΚΕΥΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ , ΟΥΤΕ
    ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ (ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΕΙΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΠΕΚΤΑΣΗ (ΜΗ)
    ΕΓΓΥΗΣΗΣ (ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ) ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΣΥΝ........... ΤΟΥΣ ΤΗΣ
    ΑΛΙΑΝΤΣ (ΑΝ)ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ , ΟΥΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ , ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΕΓ-
    ΓΡΑΦΩΣ ΕΝΑΠΟΔΕΙΚΤΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ Γ.Γ.ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΤΟΥ
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ (ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ;) ΚΑΙ ................... ΝΑ ΒΑΛΩ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑ
    ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ . ΑΡΑ ; ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ; ΚΙ
    ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΩ , ΜΕΤΑ ΘΑ ΦΤΑΙΩ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. TO DIKO MOY SXOLIO TO EFAGE H MARMAGKA ETSI ; Η ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ.............ΜΕΛΗ;
    ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η .............ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρήγγειλα 24/11/20 μια Web camera προκειμένου να βοηθήσω τα παιδιά μου με την τηλεκπαίδευση και μου έστειλαν mail ότι ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 25-27/12. Μέχρι σήμερα 11 μέρες μετά δεν έχω παραλάβει την παραγγελία μου και όποτε καλώ για να ενημερωθώ γιατί άκρη δεν βγάζω. Σαφή απάντηση δεν παίρνω. Μικρόφωνο και κάμερα δεν έχω για να κάνουν τα παιδιά μου μάθημα και όταν ζητάω κάποιον υπεύθυνος να μου πει τι έχει γίνει μου λένε ότι θα με καλέσουν αλλά αυτό δεν γίνεται ποτέ. Εξυπηρέτηση, επαγγελματικό αξιοπιστία και ανθρωπιά μηδέν. Αίσχος και ντροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η χειρότερη εταιρεία λυπάμαι αλλά δεν αξίζει μην εμπιστεύεστε δεν υπάρχει ήθος είναι όλοι ο ένας χειρότερος από τον άλλον έχω μπλέξει και εγώ μαζί τούς για ένα κινητό που έχω κάνει αγορά είναι απαράδεκτοι παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο δύο φορές την ημέρα και δεν μπορώ να βγάλω άκρη είναι αναξιόπιστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΗΓΑ ΣΤΟ MEDIA MARKT ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ TABLET ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ VOUCHER. ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΣΕ 4-5 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ TABLET ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΟΝΤΕΛΟΥ. ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΣΤΟ INTERNET ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ €10 ΓΙΑ ANTIVIRUS ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΛΕΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ €9.99.
    ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΤΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑ ΕΣΠΑΣΕ.ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ. TABLET ΠΟΥ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ €145-155 ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ €110 ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΑΝΕ €199 ΜΑΖΙ ΛΕΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΗΚΗ.ΚΑΙ ΤΟ ANTIVIRUS.ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ- ΠΩΛΗΤΗΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΟΘΟΝΗΣ ΜΟΝΟ ΜΕ €20. ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΣΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΩ ΜΕ ΕΝΑ Χ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ. ΤΟΣΟ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΗ ΗΜΟΥΝΑ.ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ TABLET ΕΙΧΕ ΜICROSOFT OFFICE ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.ΣΚΕΤΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ. ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙΓΓΕΙΛΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΑΡΤΙΔΑ TABLET ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ VOUCHER. ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ. ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΧΑΖΟΥΣ.ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ TABLET ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜEDIA MARKT .ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ.ΜΑΚΡΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

SSL Certificates