ΕΝΩ ΠΛΗΡΩΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΗ ΟΦΕΙΛΗ
"Φέρε το πιστοποιητικό και θα το συνδέσουμε μετά" είπαν από τον ΔΕΔΔΗΕ αφήνοντας την 94χρονη η οποία μένει μόνη της, έχει κινητικά προβλήματα και δεν μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί, στο έλεος του Θεού !!!
Δεν έχει οφειλές, πληρώνει τους λογαριασμούς της, άλλαξε πάροχο, όμως για ένα γραφειοκρατικό πρόβλημα δεν έχει ρεύμα. Ο Γολγοθάς μιας 94χρονης, την ώρα που μεγαλοοφειλέτες έχουν ρεύμα και τρώνε και πίνουν στην υγεία του μήνα που τρέφει τους 11, ξεπερνά κάθε όριο λογικής.
Μιλώντας στο Open TV, ο δικηγόρος της, Αλέξης Ντουνιάς, είπε: «Χθες το πρωί, οπότε έκοψαν το ρεύμα στην 94χρονη, κατευθείαν πήρε τηλέφωνο στην υπηρεσία. Μένει μόνη της, έχει κινητικά προβλήματα, δεν μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί. Ανιψιός της πήγε στον οικείο ΔΕΔΔΗΕ και έλαβε την απάντηση ότι δεν έχει καταθέσει ένα έγγραφο, ένα πιστοποιητικό.
Η κυρία αυτή πληρώνει κάθε μήνα τις οφειλές της, πληρώνει με πάγια εντολή. Αφού πήγε ο ανιψιός της, τους είπε ότι θα τους φέρει αύριο (σ.σ.: σήμερα) το πιστοποιητικό, όμως του είπαν "φέρε το πιστοποιητικό και θα το συνδέσουμε μετά"...
Είχε πάει σε ιδιωτικό πάροχο και της είχε αποστείλει ο ΔΕΔΔΗΕ επιστολή προ επταμήνου ότι χρειάζεται αυτό το έγγραφο. Σήμερα, με το που ανοίξει το κατάστημα του ΔΕΔΔΗΕ, θα προσκομίσουμε το έγγραφο και ευελπιστούμε να γίνουν άμεσα οι ενέργειες αποκατάστασης, γιατί της μαγειρεύουν οι γείτονες για να φάει και της ζεσταίνουν νερό...».
Δείτε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Open TV
"Φέρε το πιστοποιητικό και θα το συνδέσουμε μετά" είπαν από τον ΔΕΔΔΗΕ αφήνοντας την 94χρονη η οποία μένει μόνη της, έχει κινητικά προβλήματα και δεν μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί, στο έλεος του Θεού !!!
Δεν έχει οφειλές, πληρώνει τους λογαριασμούς της, άλλαξε πάροχο, όμως για ένα γραφειοκρατικό πρόβλημα δεν έχει ρεύμα. Ο Γολγοθάς μιας 94χρονης, την ώρα που μεγαλοοφειλέτες έχουν ρεύμα και τρώνε και πίνουν στην υγεία του μήνα που τρέφει τους 11, ξεπερνά κάθε όριο λογικής.
Μιλώντας στο Open TV, ο δικηγόρος της, Αλέξης Ντουνιάς, είπε: «Χθες το πρωί, οπότε έκοψαν το ρεύμα στην 94χρονη, κατευθείαν πήρε τηλέφωνο στην υπηρεσία. Μένει μόνη της, έχει κινητικά προβλήματα, δεν μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί. Ανιψιός της πήγε στον οικείο ΔΕΔΔΗΕ και έλαβε την απάντηση ότι δεν έχει καταθέσει ένα έγγραφο, ένα πιστοποιητικό.
Η κυρία αυτή πληρώνει κάθε μήνα τις οφειλές της, πληρώνει με πάγια εντολή. Αφού πήγε ο ανιψιός της, τους είπε ότι θα τους φέρει αύριο (σ.σ.: σήμερα) το πιστοποιητικό, όμως του είπαν "φέρε το πιστοποιητικό και θα το συνδέσουμε μετά"...
Είχε πάει σε ιδιωτικό πάροχο και της είχε αποστείλει ο ΔΕΔΔΗΕ επιστολή προ επταμήνου ότι χρειάζεται αυτό το έγγραφο. Σήμερα, με το που ανοίξει το κατάστημα του ΔΕΔΔΗΕ, θα προσκομίσουμε το έγγραφο και ευελπιστούμε να γίνουν άμεσα οι ενέργειες αποκατάστασης, γιατί της μαγειρεύουν οι γείτονες για να φάει και της ζεσταίνουν νερό...».
Δείτε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Open TV
ΠΗΓΗ
ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου