ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2016 ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ...
Ποιος το κρατάει στο συρτάρι ;;;
Έτοιμοι να μπουν στα υδατοδρόμια είναι Κινέζοι επενδυτές, καθώς η κατάθεση του σχετικού νομοσχεδίου και η ψήφιση του, ανοίγει το δρόμο για επενδύσεις 250 εκατ. ευρώ.
Την περασμένη Τετάρτη οκταμελής ομάδα κινέζων επενδυτών, μαζί με την αγγλική επενδυτική εταιρεία, επισκέφτηκε την Ελλάδα και συγκεκριμένα το λιμάνι της Ελευσίνας με σκοπό να δουν από κοντά τις υφιστάμενές εγκαταστάσεις του.
Ο επικεφαλής της 8μελους αντιπροσωπείας και πρόεδρος της εταιρείας (Petrichor Capital Partners) Ιωάννης Χάσικος, ανέφερε στην Διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Ελευσίνας ότι η εταιρεία του θέλει να επενδύσει στο Μητροπολιτικό Υδατοδρόμιο της Ελευσίνας και ότι ο ίδιος και οι συνεργάτες του βρίσκονται στην χώρα μας για αυτό τον σκοπό εξετάζοντας παράλληλα το υπόλοιπο δίκτυο υδατοδρομίων.
Ο κ. Χάσικος πρόσθεσε, ότι, τα δύο επιχειρηματικά group που είναι σήμερα εδώ κατατάσσονται στα μεγαλύτερα της Κίνας και διεθνώς και είναι εξειδικευμένα στον τομέα των μεταφορών και της τεχνολογίας.
Στην συνάντηση που έγινε στο Οργανισμό παρόντες ήταν η διοίκηση της Hellenic Seaplanes, την Petrichor Capital Partners, την Επενδυτική εταιρεία UNITED GROUP αλλά κυρίως τους ενδιαφερόμενους επενδυτές από Κίνα.
Να σημειωθεί ότι τα κεφάλαια που προτίθεται να επενδύσει η ομάδα των κινέζων επενδυτών μέσω της Petrichor Capital Partners για ανάπτυξη του Μητροπολιτικού Υδατοδρομίου πρόκειται για μια επενδυτική πρόταση, που φιλοδοξεί και μπορεί, όπως δείχνουν τα δεδομένα, να απογειώσει τα υδροπλάνα στην Αττική αφού δεν υπάρχει άλλο υδατοδρόμιο μέχρι σήμερα. Το μητροπολιτικό υδατοδρόμιο Ελευσίνας θα είναι ένας υπερσύγχρονος θαλάσσιος αερολιμένας υψηλών προδιαγραφών και η αξιοποίηση των υποδομών του λιμένα θα ενισχύσει οικονομικά την πόλη και την γύρω περιοχή.
Με τα 250 εκατ. ευρώ η Hellenic Seaplanes θέλει να επεκτείνει τον στόλο της κατά 20 υδροπλάνα αλλά και να κατασκευάσει περί τα 100 υδατοδρόμια (50 μικρού μεγέθους, 50 μεσαίου μεγέθους και 10 μεγάλα) σε όλη την χώρα.
Για να προχωρήσει, όμως, ο σχεδιασμός θα πρέπει να έχει καθοριστεί το νέο νομοθετικό πλαίσιο για τα υδατοδρόμια.
Το σχετικό σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δεν έχει πάει ακόμα στη Βουλή αν και η διαβούλευση επ’ αυτού ολοκληρώθηκε πριν από έναν χρόνο.
Αυτή τη στιγμή το αδειοδοτημένο δίκτυο αποτελείται μόνο από τα υδατοδρόμια της Κέρκυρας, των Παξών και της Πάτρας, δηλαδή σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για ένα βιώσιμο δίκτυο, ακόμη και αν προστεθούν σε αυτό η Κεφαλονιά και η Λευκάδα όπου τρέχουν αυτή την περίοδο οι σχετικές διαδικασίες από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων. Σε κάθε περίπτωση, είναι σχεδόν βέβαιο ότι τα υδροπλάνα θα πετούν μόνο στο Ιόνιο το 2018, και το Αιγαίο θα ακολουθήσει πολύ αργότερα.
Σύμφωνα με την Hellenic Seaplanes το επενδυτικό της σχέδιο θα οδηγήσει στην δημιουργία πάνω από 1.400 θέσεις εργασίας, ενώ θα φέρει έσοδα άνω του 1 δισ. στο Δημόσιο μέσω ΦΠΑ και άλλων φόρων.
Ποιος το κρατάει στο συρτάρι ;;;
Την περασμένη Τετάρτη οκταμελής ομάδα κινέζων επενδυτών, μαζί με την αγγλική επενδυτική εταιρεία, επισκέφτηκε την Ελλάδα και συγκεκριμένα το λιμάνι της Ελευσίνας με σκοπό να δουν από κοντά τις υφιστάμενές εγκαταστάσεις του.
Ο επικεφαλής της 8μελους αντιπροσωπείας και πρόεδρος της εταιρείας (Petrichor Capital Partners) Ιωάννης Χάσικος, ανέφερε στην Διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Ελευσίνας ότι η εταιρεία του θέλει να επενδύσει στο Μητροπολιτικό Υδατοδρόμιο της Ελευσίνας και ότι ο ίδιος και οι συνεργάτες του βρίσκονται στην χώρα μας για αυτό τον σκοπό εξετάζοντας παράλληλα το υπόλοιπο δίκτυο υδατοδρομίων.
Ο κ. Χάσικος πρόσθεσε, ότι, τα δύο επιχειρηματικά group που είναι σήμερα εδώ κατατάσσονται στα μεγαλύτερα της Κίνας και διεθνώς και είναι εξειδικευμένα στον τομέα των μεταφορών και της τεχνολογίας.
Στην συνάντηση που έγινε στο Οργανισμό παρόντες ήταν η διοίκηση της Hellenic Seaplanes, την Petrichor Capital Partners, την Επενδυτική εταιρεία UNITED GROUP αλλά κυρίως τους ενδιαφερόμενους επενδυτές από Κίνα.
Να σημειωθεί ότι τα κεφάλαια που προτίθεται να επενδύσει η ομάδα των κινέζων επενδυτών μέσω της Petrichor Capital Partners για ανάπτυξη του Μητροπολιτικού Υδατοδρομίου πρόκειται για μια επενδυτική πρόταση, που φιλοδοξεί και μπορεί, όπως δείχνουν τα δεδομένα, να απογειώσει τα υδροπλάνα στην Αττική αφού δεν υπάρχει άλλο υδατοδρόμιο μέχρι σήμερα. Το μητροπολιτικό υδατοδρόμιο Ελευσίνας θα είναι ένας υπερσύγχρονος θαλάσσιος αερολιμένας υψηλών προδιαγραφών και η αξιοποίηση των υποδομών του λιμένα θα ενισχύσει οικονομικά την πόλη και την γύρω περιοχή.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Hellenic Seaplanes S.A. κ. Νικόλας Χαραλάμπους αναφέρθηκε στο επενδυτικό πλαίσιο που συμφωνήθηκε μεταξύ της Hellenic Seaplanes, της Petrichor Capital Partners και της United Group, οι οποίες εκπροσωπούν ιδιώτες και θεσμικούς επενδυτές, ότι σε βάθος διετίας θα επενδύσουν ποσό συνολικού ύψους 250 εκατομμυρίων ευρώ
Με τα 250 εκατ. ευρώ η Hellenic Seaplanes θέλει να επεκτείνει τον στόλο της κατά 20 υδροπλάνα αλλά και να κατασκευάσει περί τα 100 υδατοδρόμια (50 μικρού μεγέθους, 50 μεσαίου μεγέθους και 10 μεγάλα) σε όλη την χώρα.
Για να προχωρήσει, όμως, ο σχεδιασμός θα πρέπει να έχει καθοριστεί το νέο νομοθετικό πλαίσιο για τα υδατοδρόμια.
Το σχετικό σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δεν έχει πάει ακόμα στη Βουλή αν και η διαβούλευση επ’ αυτού ολοκληρώθηκε πριν από έναν χρόνο.
Αυτή τη στιγμή το αδειοδοτημένο δίκτυο αποτελείται μόνο από τα υδατοδρόμια της Κέρκυρας, των Παξών και της Πάτρας, δηλαδή σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για ένα βιώσιμο δίκτυο, ακόμη και αν προστεθούν σε αυτό η Κεφαλονιά και η Λευκάδα όπου τρέχουν αυτή την περίοδο οι σχετικές διαδικασίες από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων. Σε κάθε περίπτωση, είναι σχεδόν βέβαιο ότι τα υδροπλάνα θα πετούν μόνο στο Ιόνιο το 2018, και το Αιγαίο θα ακολουθήσει πολύ αργότερα.
Σύμφωνα με την Hellenic Seaplanes το επενδυτικό της σχέδιο θα οδηγήσει στην δημιουργία πάνω από 1.400 θέσεις εργασίας, ενώ θα φέρει έσοδα άνω του 1 δισ. στο Δημόσιο μέσω ΦΠΑ και άλλων φόρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου