.

Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥΡΛΑ: ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ 500.000.000 ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΞΩ ΕΝΑ ΕΜΒΟΛΙΟ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ !!!

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ;;;
«Έτυχε μια φορά, να μου προτείνουν να εντάξω στο πρόγραμμά μου για ηπατίτιδα Β εμβόλια, προηγμένης γενιάς, με μια έμμεση παρότρυνση να πάρω 500 εκατομμύρια» δήλωσε στην ΕΡΤ.



Ο πρώην υπουργός Υγείας, επί κυβέρνησης ΝΔ, αποκάλυψε ότι φαρμακευτική εταιρεία του πρότεινε 500 εκατ. δρχ. προκειμένου να εντάξει στο πρόγραμμα του κάποιο εμβόλιο

Εν μέσω του σκανδάλου Novartis ο πρώην υπουργός Υγείας, Γιώργος Σούρλας, αποκάλυψε ότι φαρμακευτική εταιρεία είχε επιχειρήσει να τον δωροδοκήσει με 500 εκατ. δρχ.
«Έτυχε μια φορά, να μου προτείνουν να εντάξω στο πρόγραμμά μου για ηπατίτιδα Β εμβόλια, προηγμένης γενιάς, με μια έμμεση παρότρυνση να πάρω 500 εκατομμύρια» δήλωσε στην ΕΡΤ.

Μάλιστα, όπως υποστηρίζει, εκπρόσωπος της εταιρείας του είπε πως θα φαινόταν ότι επιτελεί και κοινωνικό έργο.

«''Κύριε Σούρλα, θα φανείς πολύ ευαίσθητος απέναντι στον κόσμο'', μου είπε ο υπάλληλος της εταιρείας που με πλησίασε», πρόσθεσε.


Ωστόσο, ο κ. Σούρλας αρνήθηκε τα χρήματα.





ΠΗΓΗ: bankingnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates