ΣΤΟ ΦΕΚ Η ΑΠΟΦΑΣΗ
Τροποποιούνται οι όροι για την κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος τα οποία πλέον δεν μπορούν να κυκλοφορούν στους δημόσιους δρόμους αυτόνομα αλλά μόνο επάνω σε τρέιλερ ρυμούλκησης !!!
Μια μια απόφαση-σοκ τα υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών θέτουν εκτός κυκλοφορίας τα αυτοκίνητα με ιστορικές πινακίδες κυκλοφορίας (αντίκες) καθώς το πρόστιμο ανέρχεται σε 1.500 ευρώ!
Ειδικότερα στη Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 16 Οκτωβρίου (αριθμός φύλλου 3641) αναφέρεται πως τροποποιούνται με απόφαση των υπουργείων Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών πως τροποποιούνται οι όροι για την κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος τα οποία πλέον δεν μπορούν να κυκλοφορούν στους δημόσιους δρόμους αυτόνομα αλλά μόνο επάνω σε τρέιλερ ρυμούλκησης!
Σε περίπτωση που οι κάτοχοί τους κινούν τα ιστορικά οχήματα και πέσουν σε τροχονομικό έλεγχο τότε ορίζεται πρόστιμο 1.500 ευρώ στον ιδιοκτήτη του οχήματος και 1.500 ευρώ τον οδηγό του οχήματος εφόσον πρόκειται για διαφορετικό πρόσωπο.
Παράλληλα σε περίπτωση χρήσης των χαρακτηρισθέντων ως ιστορικού ενδιαφέροντος οχημάτων σε αγώνες ή εκδηλώσεις άνευ του ενάριθμου διακριτικού γνωρίσματος επιβάλλεται πρόστιμο 300 ευρώ!
Οι Λέσχες ιστορικών αυτοκινήτων καλούν τους ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων να μην κινούν τα οχήματά τους μέχρι να λυθεί η… παρεξήγηση καθώς όπως τονίζουν βρίσκονται σε συζητήσεις με αρμόδιους φορείς ώστε να τροποποιηθεί η σχετική απόφαση.
Ιστορικά οχήματα για κάθε... δουλειά
Η διαμάχη μεταξύ ιδιοκτητών αυτοκινήτων με τα υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών κρατά εδώ και πολλά χρόνια καθώς υπάρχουν δεκάδες καταγγελίες για κατάχρηση των όρων χρήσης των ιστορικών οχημάτων από κάποιους ιδιοκτήτες ενώ σε πολλές περιπτώσεις οι αντίκες ενοικιάζονται έναντι αμοιβής για γάμους, βαφτίσεις ή άλλες εκδηλώσεις χωρίς να φορολογούνται.
Παράλληλα οι κάποιοι επιτήδειοι για να κυκλοφορούν με αυτοκίνητο χωρίς να πληρώνουν Τέλη Κυκλοφορίας, υψηλά ασφάλιστρα αλλά και να μην αυξάνουν τα τεκμήριά τους έχουν αποκτήσει κάποιο «ιστορικό» όχημα με το οποίο πραγματοποιούν τις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Κάποιοι άλλοι το έχουν κάνει επάγγελμα και αναζητούν φθηνά παλαιά αυτοκίνητα εντός και εκτός συνόρων που όμως έχουν τα βασικά αξεσουάρ όπως A/C, ABS για να τα επισκευάσουν και να τα πουλήσουν σε υψηλές τιμές με δέλεαρ όπως αναφέρουν στις αγγελίες πώλησης: Ετήσια έξοδα 130 ευρώ! Δεν εκπίπτει φορολογίας και τεκμηρίου.
Να τονίσουμε πως στην Ελλάδα υπάρχουν πάνω από 10.000 ιστορικά οχήματα στις Λέσχες αυτοκινήτων.
Πιέστε εδώ για να διαβάσετε την απόφαση όπως δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Τροποποιούνται οι όροι για την κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος τα οποία πλέον δεν μπορούν να κυκλοφορούν στους δημόσιους δρόμους αυτόνομα αλλά μόνο επάνω σε τρέιλερ ρυμούλκησης !!!
Ειδικότερα στη Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 16 Οκτωβρίου (αριθμός φύλλου 3641) αναφέρεται πως τροποποιούνται με απόφαση των υπουργείων Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών πως τροποποιούνται οι όροι για την κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος τα οποία πλέον δεν μπορούν να κυκλοφορούν στους δημόσιους δρόμους αυτόνομα αλλά μόνο επάνω σε τρέιλερ ρυμούλκησης!
Σε περίπτωση που οι κάτοχοί τους κινούν τα ιστορικά οχήματα και πέσουν σε τροχονομικό έλεγχο τότε ορίζεται πρόστιμο 1.500 ευρώ στον ιδιοκτήτη του οχήματος και 1.500 ευρώ τον οδηγό του οχήματος εφόσον πρόκειται για διαφορετικό πρόσωπο.
Παράλληλα σε περίπτωση χρήσης των χαρακτηρισθέντων ως ιστορικού ενδιαφέροντος οχημάτων σε αγώνες ή εκδηλώσεις άνευ του ενάριθμου διακριτικού γνωρίσματος επιβάλλεται πρόστιμο 300 ευρώ!
Οι Λέσχες ιστορικών αυτοκινήτων καλούν τους ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων να μην κινούν τα οχήματά τους μέχρι να λυθεί η… παρεξήγηση καθώς όπως τονίζουν βρίσκονται σε συζητήσεις με αρμόδιους φορείς ώστε να τροποποιηθεί η σχετική απόφαση.
Ιστορικά οχήματα για κάθε... δουλειά
Η διαμάχη μεταξύ ιδιοκτητών αυτοκινήτων με τα υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών κρατά εδώ και πολλά χρόνια καθώς υπάρχουν δεκάδες καταγγελίες για κατάχρηση των όρων χρήσης των ιστορικών οχημάτων από κάποιους ιδιοκτήτες ενώ σε πολλές περιπτώσεις οι αντίκες ενοικιάζονται έναντι αμοιβής για γάμους, βαφτίσεις ή άλλες εκδηλώσεις χωρίς να φορολογούνται.
Παράλληλα οι κάποιοι επιτήδειοι για να κυκλοφορούν με αυτοκίνητο χωρίς να πληρώνουν Τέλη Κυκλοφορίας, υψηλά ασφάλιστρα αλλά και να μην αυξάνουν τα τεκμήριά τους έχουν αποκτήσει κάποιο «ιστορικό» όχημα με το οποίο πραγματοποιούν τις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Κάποιοι άλλοι το έχουν κάνει επάγγελμα και αναζητούν φθηνά παλαιά αυτοκίνητα εντός και εκτός συνόρων που όμως έχουν τα βασικά αξεσουάρ όπως A/C, ABS για να τα επισκευάσουν και να τα πουλήσουν σε υψηλές τιμές με δέλεαρ όπως αναφέρουν στις αγγελίες πώλησης: Ετήσια έξοδα 130 ευρώ! Δεν εκπίπτει φορολογίας και τεκμηρίου.
Να τονίσουμε πως στην Ελλάδα υπάρχουν πάνω από 10.000 ιστορικά οχήματα στις Λέσχες αυτοκινήτων.
Πιέστε εδώ για να διαβάσετε την απόφαση όπως δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
πηγη: enikonomia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου