ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΦΠΑ FRAPORT AG+SLENTEL Ltd ;;; Ή ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΠΩΣ Η HOCHTIEF ;;;
Γερμανικά τα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας με ΦΕΚ που υπογράφουν Δραγασάκης, Τσακαλώτος, Σταθάκης και Σκουρλέτης !!!
Στη γερμανική κοινοπραξία Fraport AG - Slentel Ltd (Κοπελούζου) περνούν – και επίσημα πλέον - τα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας. Η απόφαση ελήφθη κατά τη διάρκεια του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής που συνεδρίασε στις 13 Αυγούστου, ενώ το ΦΕΚ δημοσιεύθηκε χθες, Δεύτερα 17 Αυγούστου.
Το HOT DOC είχε αναλύσει στο τεύχος 70 πως η παραχώρηση αυτή όχι μόνο είναι επιζήμια για το Δημόσιο και τις τοπικές κοινωνίες αλλά δε συνιστά και ιδιωτικοποίηση.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο ΦΕΚ, δεν υπάρχει καμία αλλαγή στη σύμβαση η οποία θα γίνει βάσει των όρων του διαγωνισμού που είχαν κατακυρωθεί στη γερμανική εταιρεία.
Το συνολικό τίμημα υπολογίζεται σε 2,1 δισ. ευρώ, για την απόκτηση της 40ετούς διάρκειας σύμβασης παραχώρησης των αεροδρομίων. Το ποσό αυτό περιλαμβάνει το εφάπαξ τίμημα των 1.234 εκατ. ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα 900 εκατ. ευρώ θα καταβάλλονται στη διάρκεια των 40 ετών, με το ετήσιο εγγυημένο μίσθωμα να ανέρχεται στα 22,9 εκατ. ευρώ, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως από τον πληθωρισμό.
Δεδομένου ότι η εκχώρηση γίνεται μέσω ΤΑΙΠΕΔ, τα χρήματα αυτά προορίζονται για την εξυπηρέτηση του ελληνικού χρέους, στο πλαίσιο της μνημονιακής πολιτικής και άρα δεν λογίζονται ως χρήματα που θα πέσουν στην πραγματική οικονομία.
Στην ανακοίνωση προβλέπεται επίσης πως η κοινοπραξία Fraport-Slentel ανέλαβε τη δέσμευση για την υλοποίηση επενδύσεων στα 14 αεροδρόμια, ύψους 1,4 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 330 εκατ. ευρώ θα γίνουν μέσα στην πρώτη τετραετία.
Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτος, Οικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.
Η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων περιλαμβανόταν στο τρίτο μνημόνιο, το οποίο ψηφίστηκε στη Βουλή στην συνεδρίαση της 14ης Αυγούστου.
Τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια: της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.
Γερμανικά τα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας με ΦΕΚ που υπογράφουν Δραγασάκης, Τσακαλώτος, Σταθάκης και Σκουρλέτης !!!
ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΡΗΜΑΔΙ ΤΟΝ ΦΠΑ ΤΗΣ HOCHTIEF TI ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΙΚ, ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΤΗΣ ΤΥΡΟΠΙΤΑΣ ;;;
ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗΣΕ Η ΑΠΟΦΑΣΗ, ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ !!!
ΘΑ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΤΕ ΤΑ 600.000.000 ;;; ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ;;;
Στη γερμανική κοινοπραξία Fraport AG - Slentel Ltd (Κοπελούζου) περνούν – και επίσημα πλέον - τα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας. Η απόφαση ελήφθη κατά τη διάρκεια του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής που συνεδρίασε στις 13 Αυγούστου, ενώ το ΦΕΚ δημοσιεύθηκε χθες, Δεύτερα 17 Αυγούστου.
Το HOT DOC είχε αναλύσει στο τεύχος 70 πως η παραχώρηση αυτή όχι μόνο είναι επιζήμια για το Δημόσιο και τις τοπικές κοινωνίες αλλά δε συνιστά και ιδιωτικοποίηση.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο ΦΕΚ, δεν υπάρχει καμία αλλαγή στη σύμβαση η οποία θα γίνει βάσει των όρων του διαγωνισμού που είχαν κατακυρωθεί στη γερμανική εταιρεία.
Το συνολικό τίμημα υπολογίζεται σε 2,1 δισ. ευρώ, για την απόκτηση της 40ετούς διάρκειας σύμβασης παραχώρησης των αεροδρομίων. Το ποσό αυτό περιλαμβάνει το εφάπαξ τίμημα των 1.234 εκατ. ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα 900 εκατ. ευρώ θα καταβάλλονται στη διάρκεια των 40 ετών, με το ετήσιο εγγυημένο μίσθωμα να ανέρχεται στα 22,9 εκατ. ευρώ, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως από τον πληθωρισμό.
Δεδομένου ότι η εκχώρηση γίνεται μέσω ΤΑΙΠΕΔ, τα χρήματα αυτά προορίζονται για την εξυπηρέτηση του ελληνικού χρέους, στο πλαίσιο της μνημονιακής πολιτικής και άρα δεν λογίζονται ως χρήματα που θα πέσουν στην πραγματική οικονομία.
Στην ανακοίνωση προβλέπεται επίσης πως η κοινοπραξία Fraport-Slentel ανέλαβε τη δέσμευση για την υλοποίηση επενδύσεων στα 14 αεροδρόμια, ύψους 1,4 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 330 εκατ. ευρώ θα γίνουν μέσα στην πρώτη τετραετία.
Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτος, Οικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.
Η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων περιλαμβανόταν στο τρίτο μνημόνιο, το οποίο ψηφίστηκε στη Βουλή στην συνεδρίαση της 14ης Αυγούστου.
Τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια: της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.
ΠΗΓΗ
http://www.koutipandoras.gr/article/148434/germanika-ta-perifereiaka-aerodromia-tis-elladas-deite-fek-poy-ypografoyn-dragasakis
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου