.

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021

ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΟΤΙ ΣΕ ΕΚΛΕΒΑΝ...ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΝΕΟ ΠΑΚΕΤΟ !!!

 



3.00μ.μ. η ώρα το μεσημέρι κτυπάει το τηλέφωνο. Μία κυρία μου λέει ότι μου τηλεφωνεί εκ μέρους γνωστής εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας, στην οποία έχω ήδη συμβόλαιο και ότι παίρνει κατόπιν δικής μου συμφωνίας μετά την πρωινής μας συνομιλία. Της εξηγώ ότι εγώ ποτέ δεν μίλησα με κανέναν, αυτή συνέχισε να επιμένει ότι μίλησε μαζί μου, όταν είδε ότι άρχισα να αγριεύω το γύρισε λέγοντας μου ότι μπορεί να ήταν η γυναίκα μου!!! Μου αναφέρει ότι η κλίση μας ηχογραφείται, ούτε καν με ρωτάει αν συναινώ. Οι λέξεις βγαίνουν σαν πολυβόλο από το στόμα της, χωρίς να παίρνει αναπνοή. Μου λέει ότι μέχρι στιγμής είχαμε συμβόλαιο για ιντερνετ 24 mpbs, αλλά λόγω ότι είχαν παλιά τεχνολογία εμένα μου παρείχαν μόνο 8 mpbs το ανώτερο, που σημαίνει ότι πολλές φορές η παροχή ήταν 3 με 5 mpbs!!
Συνεχίζοντας μου είπε ότι για αποκατάσταση αυτής της αδικίας θα μου δώσει μια νέα σύνδεση της τάξης των 50 mpbs, αραδιάζοντας μου διάφορα άλλα τεχνικά στοιχεία, αλλά και τις ήδη υπάρχουσες παροχές. Απεριόριστα λεπτά προς σταθερά, αστικά και υπεραστικά, 360' λεπτά προς κινητά και απεριόριστο ίντερνετ στα 50 mpbs, στα οποία όμως μου εγγυάται τα 45 mpbs!

Με κόπο προσπαθώ να κόψω την ροή του διαβάσματος σ' εκνευριστικά ντεσιμπέλ. Της εξηγώ ότι μόλις ομολόγησε, ότι ενώ είχαμε υπογράψει συμβόλαιο για συγκεκριμένες παροχές η εταιρεία της μου παρείχε πολύ λιγότερες με τα ίδια χρήματα, άρα με δύο λόγια τόσο καιρό με κλέβατε. Μάλιστα της έφερα ένα παράδειγμα, της είπα ότι είναι σαν να πηγαίνεις σε ένα μαγαζί διαλέγεις μια προσφορά με 10 μπλουζάκια σε μια καλή υποτίθεται τιμή, πας στο ταμείο τα πληρώνεις και φεύγεις. Γυρνώντας σπίτι σου βρίσκεις στην τσάντα σου μόνο 3 μπλουζάκια, γυρνάς πίσω και τους το λες κι αυτοί, όχι μόνο δεν σου δίνουν τα λεφτά πίσω που αντιστοιχεί στα μπλουζάκια που έλειπαν, αλλά σου προτείνουν ν' αγοράσεις μια νέα προσφορά με μπλουζάκια.

Με διακόπτει με διπλασιασμό των ντεσιμπέλ, σε σημείο που το αυτί μου άρχισε να βουίζει, γι αυτό το λόγο σας πήραμε κύριε για να διορθώσουμε την κατάσταση και μου αρχίζει ξανά από την αρχή το τροπάριο της δικιάς της θρησκείας. Κάποια στιγμή δεν αντέχω άλλο, ανεβάζω τον τόνο της φωνής μου, της εξηγώ ότι είναι 3.00μ.μ. το μεσημέρι, τηγανίζω κοτόπουλο για να φάμε και ότι δεν έχω χρόνο για περαιτέρω συζήτηση, αν θέλει να καταλήξει να μου πει επιτέλους το κόστος.

Σε νέα έξαλλη κατάσταση και με τριπλάσια τα ντεσιμπέλ μου λέει ότι αν δεν την διέκοπτα θα είχε τελειώσει, δηλαδή φταίω κι από πάνω. Τέλος πάντων δεν απαντώ για να δω τι θα μου πει. Λέγοντας ακόμα μερικά αδιάφορα φτάνει να μου πει ότι η σούπερ προσφορά για μένα που είμαι χρόνια πελάτης είναι στα 26,90 €!!!!

Εκεί τα πράγματα ξέφυγαν τελείως, της είπα ότι δεν με ενδιαφέρει να συνομιλήσω με κάποιους που ομολογούν ότι μ' έκλεβαν και μάλιστα αρνούνται να με αποζημιώσουν, το πόσο αναξιόπιστοι είναι φαίνεται ότι ακόμα και τώρα μου κάνετε προσφορά και ενώ με χρεώνεται για 50 mpbs μου εγγυάστε 45 mpbs,τα επιπλέον 5 όμως θα τα πληρώνεστε! Από μέσα η κυρία (ο θεός να την κάνει) ουρλιάζει, δεν καταλαβαίνω τι λέει και ομολογουμένως ούτε που με ενδιαφέρει. Της κλείνω το τηλέφωνο και συνεχίζω το μαγείρεμα του φαγητού μου που δεν κάηκε κατά τύχη, δεν είμαι σίγουρος αν συνέβει το ίδιο και με τον εγκέφαλο μου....

Υγ: Μήπως οι πολίτες θα έπρεπε σε συνεννόηση με τους δικηγορικούς συλλόγους να μουρλάνουν αυτές τις εταιρείες στις αγωγές και να τις ξεκάνουν στις αποζημιώσεις.....


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates