.

Τετάρτη 28 Απριλίου 2021

ΚΥΠΡΟΣ: OTAN H CIA ΕΔΙΝΕ 500.000 ΛΙΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΟ !!!

 


Σχέδιο εξόντωσης του Μακαρίου με εμπλοκή της CIA είχε αποκαλύψει ο πρώην πρόεδρος της Κυπριακής Βουλής Βάσος Λυσσαρίδης, που έφυγε στις 26/4 από τη ζωή πλήρης ημερών. Ο Λυσσαρίδη υπήρξε ιστορική προσωπικότητα του αντιαποικιακού αγώνα της Κύπρου και προσωπικός γιατρός και φίλος του Αρχιεπισκόπου και προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας. Η αποκάλυψη έγινε στην ιστοσελίδα της κυπριακής εφημερίδας “Πολίτης” και ο “γιατρός” είχε ζητήσει να δημοσιοποιηθεί μόνο μετά τον θάνατο του.

Μάλιστα ο Λυσσαρίδης αποκαλύπτει πως η CIA είχε αποπειραθεί να εξαγοράσει και τον ίδιο προκειμένου να εγκαταλείψει και να «τελειώσει» τον Μακάριο, του οποίου υπήρξε πιστός μέχρι τέλους και τον υπερασπίστηκε τις τραγικές μέρες του πραξικοπήματος από την ελληνική χούντα και την ΕΟΚΑ Β. Η εφημερίδα “Πολίτης” δημοσιοποίησε την αποκάλυψη του “γιατρού”, μετά θάνατον, όπως είχε ο ίδιος ζητήσει Είχε ζητήσει να μην δημοσιεύσουμε τότε όσα μας είπε.Ο Βάσος Λυσσαρίδης είχε αναφερθεί για απόπειρα προσέγγισης του από τους Αμερικανούς, οι οποίοι όπως υποστήριξε του είχαν προσφέρει χρήματα για να κάνει δικό του κόμμα, ενώ υπονοεί πως εμμέσως του σύστησαν να σκοτώσει τον Μακάριο, ο οποίος τον εμπιστεύονταν απόλυτα. Ακολουθεί η απομαγνητοφώνηση της αποκάλυψης Λυσσαρίδη, όπως ακριβώς την δημοσίευσε η εφημερίδα.

«Δεν θα κάνεις τίποτα»

«Οι Αμερικανοί με πλησίασαν για να με κάνουν Πρόεδρο από το 1961… Το 1961, με τον Μακάριο. Με κάλεσε κάποιος της CIA -ονομάζονται πολιτικοί σύμβουλοι της αμερικανικής πρεσβείας- και άρχισε να μου μιλάει για σοσιαλισμό. Από πότε η Αμερική είναι σοσιαλιστική; Δεν είχα κόμμα ακόμα. Λέω, πού με ξέρει αυτός; Απεδείχθη ότι με ήξερε από κει ώς εκεί. Μου λέει, “εμείς είμαστε εναντίον του κομουνισμού αλλά ξέρουμε ότι μόνο ο σοσιαλισμός είναι αντίβαρο”. Ήταν η εποχή του Μπραντ δεν θυμάμαι. Μου λέει “εδώ δεν υπάρχει σοσιαλιστικό κόμμα. Εμείς θα σου δώσουμε 500 χιλιάδες λίρες για να δημιουργήσεις ένα σοσιαλιστικό κόμμα και να βγάλεις εφημερίδα”. Εγώ σιωπώ και αυτός νομίζει πως είναι λίγα και μου λέει “πρώτη δόση οι 500 χιλιάδες λίρες”. Εγώ πάλι σιωπώ και σου λέει “θέλει κάτι άλλο αυτός”. Συνεχίζει “γιατί να μην είσαι εσύ Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας;”. Σου λέει ‘δεν είναι των λεφτών, είναι της φιλοδοξίας. “Πώς εσύ ανέχεσαι έναν ιερωμένο να είναι Πρόεδρος;”. Ε, δεν βάσταξα πια. Του λέω, “αυτός ο ιερωμένος είναι πελάτης μου, η υγεία του είναι στα χέρια μου και αφού αποφάσισα να γίνω Πρόεδρος, όχι με δημοκρατικές μεθόδους αλλά με τα λεφτά σας και την επιρροή σας, τι εύκολο για μένα είναι να τελειώνουμε”… “Ω με παρεξήγησες” μου είπε και εγώ έφυγα χωρίς να τελειώσω το φαγητό μου.


ΠΗΓΗ-ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates