.

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2021

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ EUROBANK: ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ !!! ΜΟΥΦΑ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ !!!

 




Διαμαρτύρονται οι πελάτες της Eurobank εκφράζοντας παράπονα για την επιχείρηση. Σύμφωνα με καταγγελία στη σελίδα €πιστροφή Eurobank στο facebook, δεν τηρεί αυτό που η ίδια υπόσχεται.

Σύμφωνα με όσα ήρθαν σε γνώση της aftodioikisi.gr, μέσω της επίσημης σελίδας της Τράπεζας €πιστροφή Eurobank στο facebook (https://www.facebook.com/EpistrofiEurobank), τα παράπονα για την επιχείρηση είναι πολλά:

Γράφει ο πελάτης της τράπεζας:

«Ξεκίνησα να παίρνω την σύνταξη μου εδώ και 3 μήνες και μου είπαν θα μου βάλουν δωράκι 50 ευρώ. Όσο το είδατε εσείς άλλο τόσο και εγώ. Μεγάλο δούλεμα, ειλικρινά λυπάμαι γιατί τη θεωρώ αξιόπιστη εταιρία. Δεν είναι για το δώρο, γιατί δεν το ζήτησα. Εκείνοι μου το είπαν άλλα σε μια ανάγκη μου η απορία μου κατά πόσο θα είμαι σίγουρος ότι θα μου λύσουν το πρόβλημα μου. Ειλικρινά λυπάμαι».

Σε απάντηση στο παράπονο η €πιστροφή Eurobank αναφέρει:

«Αγαπητέ — καλησπέρα σας,

Εάν το επιθυμείτε, παρακαλούμε να μας στείλετε σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία επικοινωνίας σας (ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο) καθώς και τις ώρες που είστε διαθέσιμος, προκειμένου να σας καλέσουμε και να σας κατευθύνουμε.


Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Καλή συνέχεια,
Η ομάδα της Eurobank»



Άλλος πελάτης συνεχίζει για την €πιστροφή 15% στις αγορές στα www.germanos.gr και www.cosmote.gr με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες Eurobank που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα.:

Μουφα η επιστροφή έκανα αγορά από Γερμανό αλλά το 1% που θεωρητικά επιστρέφεται σε 3 ημέρες δεν πιστωθηκε ποτέ καλά για το άλλο 14% ούτε καν θα το ψάξω. Να ανεβάσετε στα βίντεο με την ηλεκτρονική απάτη και τα δικά σας κόλπα.




ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates