.

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΗΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΗ ΑΝΟΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ !!!

ΕΔΩ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ:
https://www.kinima-ypervasi.gr/2017/10/blog-post_997.html




Στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA και τους Ιορδάνη Χασαπόπουλο και Ανθή Βούλγαρη μίλησε η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα, αναφορικά με τις συνεχιζόμενες οχλήσεις από τις εισπρακτικές εταιρίες σε δανειολήπτες και οφειλέτες γενικότερα.

«Οι εισπρακτικές συνεχίζουν να ενοχλούν τους δανειολήπτες και οφειλέτες γενικότερα, χωρίς να εφαρμόζουν όσα η νομοθεσία προβλέπει. Μια εισπρακτική για να καλέσει κάποιον οφειλέτη πρέπει να έχουν περάσει δέκα ημέρες από τότε που γίνεται ληξιπρόθεσμη η οφειλή. Επίσης, μπορούν να τον καλούν μόνο μία φορά κάθε δύο ημέρες. Οι εισπρακτικές ούτε καλούν κάθε δεύτερη μέρα, ούτε μία φορά την ημέρα. Αν δεν απαντήσεις, λένε ότι δικαιούνται να παίρνουν όσες φορές θέλουν. Κάτι τέτοιο δεν είναι ούτε νόμιμο, ούτε ηθικό. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος και λέει ότι μόνο μία φορά θα ενοχλήσεις. Έχουν δικαίωμα να ενημερώσουν μόνο για την οφειλή. Όχι να απειλούν. Έχουν επιβληθεί μεγάλα πρόστιμα για παραπλανητική πληροφόρηση», είπε η κ. Νούκα.

Στην εκπομπή μίλησε και η κ. Λουκία, καταγγέλλοντας τα δικά της προβλήματα με τις εισπρακτικές.

«Όχι μόνο με παίρνουν τηλέφωνο, αλλά μου έστειλαν και χαρτιά που μου λένε ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία αυτόματης υποθήκευσης της οικίας του συζύγου μου. Χρωστάω για το πατρικό μου. Είχα πάρει ένα δάνειο και με απειλούν ότι θα βάλουν αυτόματα και υποθήκη το σπίτι του άντρα μου, χωρίς τη συγκατάθεσή μου. Ο σύζυγος είναι εγγυητής. Δεν τον έχουν καν ενημερώσει για το θέμα. Δεν μου έχουν στείλει κάποια άλλη ειδοποίηση», είπε η κ. Λουκία.

«Για να εγγράψει προσημείωση υποθήκης θέλει δικαστική απόφαση. Να μην φοβάται ο κόσμος τέτοιες απειλές. Θα πρέπει ο εποπτικός φορέας να επέμβει γιατί δε γίνεται να έχουμε τέτοιες συμπεριφορές. Αν μία εισπρακτική κάνει διάφορες παραβάσεις, της δοθεί πρόστιμο, και υποτροπιάσει, μπορούν να τις ανακαλέσουν την άδεια. Αλλιώς μυαλό δε βάζουν», απάντησε η κ. Νούκα.

Στην εκπομπή μίλησε και η κ. Μαρία, καταγγέλλοντας ότι εισπρακτικές εταιρίες την ενοχλούν για οφειλή του αδερφού της.

«Δεν έχω καμία σχέση με τα χρήματα που χρωστάει ο αδερφός μου. Πιέζουν και τους γονείς μου, ηλικιωμένους ανθρώπους. Κάποια στιγμή φιλοξένησα τον αδερφό μου, πολύ παλιότερα. Αλλά το τηλέφωνο των γονιών μου στην επαρχία αποκλείεται να το είχε δώσει. Παίρνουν σε εντελώς ακατάλληλες ώρες, ενώ τους έχω πει ότι δεν έχω καμία σχέση», είπε η κ. Μαρία.

«Όλες αυτές οι περιπτώσεις θα πρέπει να καταγγέλλονται. Το Ινστιτούτο Καταναλωτών κάνει μια εξαιρετική δουλειά και βοηθάει δωρεάν τη διεκπεραίωση αυτών των υποθέσεων. Απαγορεύεται οι εισπρακτικές να καλούν τρίτα πρόσωπα και να ενημερώνουν για οφειλές συγγενικών προσώπων ή τρίτων. Μόνο με καταγγελία γίνεται να λυθεί», απάντησε η κ. Νούκα.

Δείτε το σχετικό βίντεο:




Στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» μίλησε ο πρόεδρος της Εθνικής Ομοσπονδίας Δανειοληπτών, Βαγγέλης Κρητικός, αλλά και ο δανειολήπτης κ. Άνθιμος, για τις πιέσεις που δέχονται οι δανειολήπτες από τις εισπρακτικές εταιρείες, αλλά και για τις πολλές καταγγελίες πολιτών.

Οι οχλήσεις, σύμφωνα με τον κ. Κρητικό γίνονται σε ανθρώπους που προστατεύονται από το νόμο Κατσέλη.

Ο κ. Άνθιμος είναι καλοπληρωτής, ωστόσο καθημερινά δέχεται κλήσεις από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, η οποίες τον ενημερώνουν ότι πρέπει να καταθέσει τα 250 ευρώ της δόσης του και τον ρωτούν πότε ακριβώς θα γίνει η πληρωμή. Ο ίδιος είναι άνεργος από το καλοκαίρι του 2019, ωστόσο εξυπηρετεί κανονικά το δάνειό του.

Ο κ. Κρητικός, υποστήριξε ότι στην περίπτωση που οι οχλήσεις υπερβαίνουν το ένα τηλεφώνημα τη μέρα, θα πρέπει ο πολίτης να σημειώνει από ποιο τηλέφωνο δέχεται την κλήση, να συγκεντρώνει τα στοιχεία της εταιρείας και στη συνέχεια να προβαίνει σε έγγραφη καταγγελία στις εποπτικές αρχές.

Αν οι οχλήσεις γίνονται σε πρόσωπα που δεν έχουν σχέση με τη δανειακή σύμβαση, τότε υπεισέρχεται η νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων.

Δείτε το σχετικό βίντεο: 



πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates