.

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2020

ΒΡΟΧΗ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ !!!




Πλήθος καταγγελιών δέχτηκε και το 2019 η αρχή σχετικά με αδικαιολόγητες οχλήσεις καταναλωτών από εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών για φερόμενες ως ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις τους προς πιστωτικά ιδρύματα και άλλους προμηθευτές. 

Οι αναφορές, μάλιστα, κατά εισπρακτικών εταιρειών είναι, με ποσοστό 47,6%, μακράν οι περισσότερες, που δέχεται ο Συνήγορος του Πολίτη για τον κλάδο των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Συνήθως, οι καταναλωτές καταγγέλλουν αδικαιολόγητες οχλήσεις για οφειλές τους, που έχουν πλήρως και ολοσχερώς εξοφληθεί ή μηδενιστεί. 

Η παρέμβαση της αρχής στις σχετικές υποθέσεις είχε ως αποτέλεσμα την άμεση παύση των οχλήσεων των καταναλωτών, εφόσον διαπιστώθηκε κατά περίπτωση είτε ότι οι οχλήσεις οφείλονταν σε εκκρεμείς λογιστικές εγγραφές, που δεν είχαν ολοκληρωθεί, είτε ότι τα χρέη είχαν, πράγματι, αποσβεστεί.

Αξίζει να αναφερθεί πως εν μέσω κορονοϊού η κυβέρνηση, κατόπιν επικοινωνίας με την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών (ΕΕΤ) και την Ένωση Εταιρειών Διαχείρισης Απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις, αποφάσισε την αναστολή κάθε επικοινωνίας με δανειολήπτες, που επικαλούνται αποδεδειγμένο σοβαρό και πραγματικό πρόβλημα ανταπόκρισης στις υποχρεώσεις τους, προειδοποιώντας πως, σε περίπτωση, που οι καταγγελίες περί συνεχών οχλήσεων συνεχιστούν, θα προχωρήσει σε ακόμη δραστικότερα μέτρα, όσον αφορά, τόσο στις εισπρακτικές εταιρείες, που είναι σε εξαιρετικά ασφυκτικό πλαίσιο, όσο και στις δικηγορικές εταιρείες, που λόγω νομοθετικής παραλείψεως του παρελθόντος δεν είναι ακριβώς στο ίδιο πλαίσιο.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates