ΑΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΛΛΑ 25%(ΤΟ 75% ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΕ), ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΘΩΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΤΗΣΗ ΤΣΑΡΤΕΡ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΕΩΣ 20 ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
Έως πότε λοιπόν ο φτωχοποιημένος από τα μνημόνια Έλληνας φορολογούμενος θα στερείται οικονομικών πόρων για ένα πρόβλημα που του έχουν πασάρει κυρίως οι Βορειοευρωπαίοι, με πρωτεργάτες τους Γερμανούς ;;; Δυστυχώς όμως από την μπίζνα του μεταναστευτικού σιτίζονται πλουσιοπάροχα και πολλοί εντός των τειχών... οπότε μην περιμένετε και πολλά.
Με μισθωμένα αεροσκάφη από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, δεκάδες μετανάστες από τρίτες χώρες επαναπροωθούνται από την Ελλάδα στην πατρίδα τους.
Οι συγκεκριμένες πτήσεις τσάρτερ μπορούν να χαρακτηριστούν και «χρυσές» καθώς το κόστος του είναι αρκετές χιλιάδες ευρώ και αυξάνεται με βάση τον τόπο καταγωγής των μεταναστών.
Συγκεκριμένα, τα μισθωμένα αεροσκάφη εκτελούν δρομολόγια της τάξης των 170.000 ευρώ ανά πτήση μεταφέροντας έως 20 μετανάστες στην πατρίδα τους, ενώ τους συνοδεύουν μέχρι και 48 αστυνομικοί.
Στο πλαίσιο αυτό, στις 22 Ιανουαρίου το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας ενέκρινε το πρωτόκολλο οριστικής και ποιοτικής παραλαβής «υπηρεσιών ναύλωσης αεροσκαφών (Charter Flights), για την πραγματοποίηση αναγκαστικών επιστροφών παράτυπων υπηκόων τρίτων χωρών κατά το μήνα Δεκέβριο 2019».
Οπως αναφέρεται στην απόφαση, «καλώς πραγματοποιήθηκε η πτήση για τη διαδρομή ΑΘΗΝΑ - ΤΙΦΛΙΔΑ -ΙΣΛΑΜΑΜΠΑΝΤ -ΤΙΦΛΙΔΑ - ΑΘΗΝΑ την 10-11 Δεκεμβρίου του έτους 2019 με την ομαλή επιστροφή δεκαεπτά (17) υπηκόων Πακιστάν και πέντε (5) υπηκόων Γεωργίας, με τη συνοδεία σαράντα οκτώ (48) αστυνομικών στις χώρες καταγωγής τους».
Σύμφωνα με τη σύμβαση εκτέλεσης πτήσεων charter για την απέλαση παράτυπων μεταναστών, που έχει υπογράψει το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ με αεροπορική εταιρεία, το κόστος του συγκεκριμένου ταξιδιού ανέρχεται σε 170.800ευρώ.
Η πτήση, «ΑΘΗΝΑ - ΤΙΦΛΙΔΑ - ΙΣΛΑΜΑΜΠΑΝΤ -ΤΙΦΛΙΔΑ – ΑΘΗΝΑ» πραγματοποιήθηκε και στις 5-6 Νοεμβρίου 2019 μεταφέροντας 9 Πακιστανούς και 8 Γεωργιανούς, οι οποίοι συνοδεύονταν επίσης από 48 Ελληνες αστυνομικούς. Νωρίτερα, το Σεπτέμβριο, 13 Πακιστανοί και 10 υπήκοοι Γεωργίας συνοδευόμενοι από 53 αστυνομικούς αυτή την φορά αφίχθησαν στα αεροδρόμια του Ισλαμαμπάντ και της Τιφλίδας αντίστοιχα.
Βάσει της λίστας των 17 προορισμών επαναπροώθησης, το κόστος της πτήσης, «Ελλάδα-Πακιστάν(Λαχώρη και Ισλαμαμπάντ)-Αφγανιστάν(Καμπούλ)-Αθήνα» ανέρχεται σε 171.000 ευρώ, το ταξίδι «Ελλάδα-Πακιστάν-Αθήνα», πραγματοποιείται έναντι 159.800 ευρώ και η πτήση, «Ελλάδα-Αφγανιστάν-Αθήνα», κοστίζει 135.800 ευρώ.
Το ετήσιο ύψος του προγράμματος εναέριας μεταφοράς αλλοδαπών υπηκόων τρίτων χωρών από οποιοδήποτε αερολιμένα της ελληνικής επικράτειας προς τις χώρες – προορισμούς και επιστροφή του ίδιου αεροσκάφους στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελευθέριος Βενιζέλος” είναι 1.443.000 ευρώ(Ευρωπαϊκή συμμετοχή 75%-Εθνική συμμετοχή 25%).
Με βάση όλα τα παραπάνω δημιουργούνται συγκεκριμένες απορίες και προβληματισμοί για το κόστος του εν λόγω προγράμματος, παρότι η ελληνική συμμετοχή είναι 25% και αυτή της ΕΕ 75%.
Ποια ακριβώς ήταν η διαδικασία με βάση την οποία επιλέχτηκε η εταιρεία για την ναύλωση τσάρτερ από την ΕΛΑΣ;
Δεν θα μπορούσαν οι επαναπροωθήσεις μεταναστών να γίνουν με κανονικές εμπορικές πτήσεις;
Τέλος, με δεδομένο ότι ο αριθμός των μεταναστών που βρίσκονται στην Ελλάδα και θα τεθούν σε καθεστώς άμεσης απέλασης το επόμενο διάστημα θα αυξηθεί κατα πολύ, μετά και την αυστηροποίηση της διαδικασίας παροχής ασύλου, το κόστος αυτών των πτήσεων θα φτάσει τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
Μήπως θα ήταν προτιμότερο τα συγκεκριμένα χρήματα να δοθούν αλλού για την καλύτερη αντιμετώπιση του προσφυγικού/μεταναστευτικού προβλήματος από το να καταλήξουν στις «τσέπες» μερικών ιδιωτικών αεροπορικών εταιρειών;
'Η ακόμα και σε συνθήκες οξυμένης ανθρωπιστικής κρίσης, υπερισχύει και πάλι το κέρδος;
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου