ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ;;; ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΣΚΕΤΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ !!!
ΕΔΩ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ:
https://www.kinima-ypervasi.gr/2017/10/blog-post_997.html
Για να γίνει αντιληπτή η έκταση του προβλήματος η ΕΚΠΟΙΖΩ αναφέρεται, ενδεικτικά, σε κάποια αποσπάσματα καταγγελιών, χαρακτηρίζοντας τις τακτικές που ακολουθούνται από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρίες παράνομες, αθέμιτες, αδιαφανείς, καταχρηστικές και αντιδεοντολογικές:
– «Ενοχλήθηκα επανειλημμένως στο χώρο εργασίας μου, διαρρέοντας στοιχεία που άπτονται των προσωπικών μου δεδομένων, σε άλλο πρόσωπο, χωρίς το συγκεκριμένο τηλέφωνο να έχει δηλωθεί ως τηλέφωνο επικοινωνίας μου»
– «Απειλήθηκα σήμερα από το γραφείο … ότι θα στείλουν περιπολικό στον τόπο εργασίας μου μαζί με δικαστικό επιμελητή για να πάρουν τα στοιχεία μου και να υπογράψω ένα εξώδικο…»
– «Δέχομαι καθημερινά 4 έως 5 τηλέφωνα με αγενέστατο τρόπο, με απειλές όπως το ποσό που ζητάμε είναι το 25% του ενοικίου που θα πληρώνεις όταν σου πάρουμε το σπίτι, θα πληρώσεις 3.000 ευρώ… τι ρωτάς αν μαγνητοφωνούνται οι συνομιλίες, εδώ χρωστάς και ζητάς και δικαιώματα;» κ.λπ.
ΕΔΩ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ:
https://www.kinima-ypervasi.gr/2017/10/blog-post_997.html
Την παρέμβαση του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης ζητούν οι καταναλωτικές οργανώσεις ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ '' Η Παρέμβαση'' καθώς όπως υποστηρίζουν έχουν πλήθος καταγγελιών από πολίτες αναφορικά με τις αφόρητες πιέσεις που δέχονται για την καταβολή ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τράπεζες, ΔΕΗ, εταιρίες κινητής τηλεφωνίας κ.λπ. και ζητούν να μπει, άμεσα, τέλος στην ασυδοσία των εισπρακτικών και δικηγορικών εταιριών.
Πιο συγκεκριμένα, η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση», με επιστολή τους, κάλεσαν, για ακόμη μια φορά, το αρμόδιο υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης να προχωρήσει στην αυστηροποίηση του νόμου (3758/2009) για τις λεγόμενες εταιρίες ενημέρωσης οφειλετών και να εντατικοποιήσει τους ελέγχους επιβάλλοντας παραδειγματικά διοικητικά πρόστιμα στις εταιρίες που παρανομούν.
Πηγές από το υπουργείο επισημαίνουν πως το σχετικό ν/σ θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση μέσα στο μήνα. Αξίζει να σημειωθεί, βέβαια, πως από τον Μάρτιο του 2018 η ηγεσία του υπουργείου ανέφερε πως η επεξεργασία του νόμου βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο και ότι υπάρχει συνεργασία με τους δικηγορικούς συλλόγους για να αναμορφωθεί το πλαίσιο.
Από τις καταγγελίες των καταναλωτών προκύπτει ότι η συχνότητα όχλησης υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια του νόμου (1 φορά ανά 2 ημέρες). Συχνά καλούν, καθημερινά, περισσότερες από 10 φορές και μιλώντας με αγενή τρόπο ασκούν έντονη ψυχολογική πίεση που συνοδεύεται από εκτόξευση απειλών και προσβλητικών χαρακτηρισμών. Μάλιστα, η επικοινωνία γίνεται ακόμη και με τρίτα συγγενικά πρόσωπα (υπέργηρους γονείς, ανήλικα τέκνα) των οποίων ουδέποτε είχαν δοθεί στοιχεία.
Πιο συγκεκριμένα, η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση», με επιστολή τους, κάλεσαν, για ακόμη μια φορά, το αρμόδιο υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης να προχωρήσει στην αυστηροποίηση του νόμου (3758/2009) για τις λεγόμενες εταιρίες ενημέρωσης οφειλετών και να εντατικοποιήσει τους ελέγχους επιβάλλοντας παραδειγματικά διοικητικά πρόστιμα στις εταιρίες που παρανομούν.
Πηγές από το υπουργείο επισημαίνουν πως το σχετικό ν/σ θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση μέσα στο μήνα. Αξίζει να σημειωθεί, βέβαια, πως από τον Μάρτιο του 2018 η ηγεσία του υπουργείου ανέφερε πως η επεξεργασία του νόμου βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο και ότι υπάρχει συνεργασία με τους δικηγορικούς συλλόγους για να αναμορφωθεί το πλαίσιο.
Από τις καταγγελίες των καταναλωτών προκύπτει ότι η συχνότητα όχλησης υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια του νόμου (1 φορά ανά 2 ημέρες). Συχνά καλούν, καθημερινά, περισσότερες από 10 φορές και μιλώντας με αγενή τρόπο ασκούν έντονη ψυχολογική πίεση που συνοδεύεται από εκτόξευση απειλών και προσβλητικών χαρακτηρισμών. Μάλιστα, η επικοινωνία γίνεται ακόμη και με τρίτα συγγενικά πρόσωπα (υπέργηρους γονείς, ανήλικα τέκνα) των οποίων ουδέποτε είχαν δοθεί στοιχεία.
Για να γίνει αντιληπτή η έκταση του προβλήματος η ΕΚΠΟΙΖΩ αναφέρεται, ενδεικτικά, σε κάποια αποσπάσματα καταγγελιών, χαρακτηρίζοντας τις τακτικές που ακολουθούνται από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρίες παράνομες, αθέμιτες, αδιαφανείς, καταχρηστικές και αντιδεοντολογικές:
– «Ενοχλήθηκα επανειλημμένως στο χώρο εργασίας μου, διαρρέοντας στοιχεία που άπτονται των προσωπικών μου δεδομένων, σε άλλο πρόσωπο, χωρίς το συγκεκριμένο τηλέφωνο να έχει δηλωθεί ως τηλέφωνο επικοινωνίας μου»
– «Απειλήθηκα σήμερα από το γραφείο … ότι θα στείλουν περιπολικό στον τόπο εργασίας μου μαζί με δικαστικό επιμελητή για να πάρουν τα στοιχεία μου και να υπογράψω ένα εξώδικο…»
– «Δέχομαι καθημερινά 4 έως 5 τηλέφωνα με αγενέστατο τρόπο, με απειλές όπως το ποσό που ζητάμε είναι το 25% του ενοικίου που θα πληρώνεις όταν σου πάρουμε το σπίτι, θα πληρώσεις 3.000 ευρώ… τι ρωτάς αν μαγνητοφωνούνται οι συνομιλίες, εδώ χρωστάς και ζητάς και δικαιώματα;» κ.λπ.
Από το enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου