130.000.000€ ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ...ΜΕΛΕΤΕΣ
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
https://www.kinima-ypervasi.gr/2018/05/blog-post_156.html
https://www.kinima-ypervasi.gr/2018/06/blog-post_99.html
Με την κυβέρνηση έτοιμη να προχωρήσει σε διετή παράταση της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού, έως τον Σεπτέμβριο του 2026 αντί για τον Σεπτέμβριο του 2024, οι εργολάβοι που διαχειρίζονται τον οδικό άξονα θα βάλουν στην τσέπη πρόσθετα κέρδη που ξεπερνούν τα 130.000.000 ευρώ. Τα κέρδη του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, που είναι ο βασικός μέτοχος της Αττικής Οδού, και των συνεταίρων του φτάνουν πλέον τα 65.000.000 ευρώ τον χρόνο, που σημαίνει ότι για τα επόμενα εννέα χρόνια θα έχουν συνολικά κέρδη που ξεπερνούν το μισό δισεκατομμύριο ευρώ!
Να γιατί η διοίκηση της Αττικής Οδού εξακολουθεί να μοιράζει διαφημιστικές καταχωρίσεις στον φιλικό Τύπο, ώστε να αποφύγει τα δυσάρεστα δημοσιεύματα για τις εξελίξεις που έρχονται. Ακόμα ένα ιδιωτικό μονοπώλιο της χώρας (αφού σε πολλές περιπτώσεις είναι αναγκαστική η χρήση της προκειμένου να αποφεύγει κανείς την πολύωρη ταλαιπωρία) μοιράζει χρήματα μέσω διαφημιστικών καταχωρίσεων με άγνωστα κριτήρια. Στην ουσία χρησιμοποιεί τα χρήματα από τα διόδια προκειμένου να βοηθούνται συγκεκριμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης σε βάρος άλλων, με στόχο να επηρεάσει την κοινή γνώμη για όσα δρομολογούνται.
Τις τελευταίες ημέρες, πάντως, διαπιστώνει πως δεν αρκούν οι διαφημιστικές καταχωρίσεις, καθώς έχουν πυκνώσει τα αρνητικά δημοσιεύματα για το σχέδιο του υπουργείου Υποδομών ώστε να παραταθεί κατά δύο χρόνια η σύμβαση παραχώρησης. Υποτίθεται ότι η παράταση δίνεται γιατί η Αττική Οδός θα χρηματοδοτήσει με ίδιους πόρους σειρά μελετών για νέα οδικά και σιδηροδρομικά έργα στην Αττική, μεταξύ των οποίων η επέκταση του προαστιακού ως το Λαύριο, οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα κ.ά. Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, που ανακοίνωσε ότι εξετάζει την παράταση της σύμβασης παραχώρησης έως το 2026, δεν ανακοίνωσε ποτέ ποιο είναι το κόστος των μελετών.
Είναι αλήθεια πως για μελέτες που δεν κοστίζουν περισσότερο από 4.000.000-5.000.000 ευρώ θα παραταθεί η σύμβαση ώστε να αποκομίσουν οι μέτοχοι της Αττικής Οδού περί τα 130.000.000 ευρώ; Θα μπορούσε η διοίκηση της Αττικής Οδού να βάλει μια νέα σειρά διαφημιστικών καταχωρίσεων ώστε να το διευκρινίζει...
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
https://www.kinima-ypervasi.gr/2018/05/blog-post_156.html
https://www.kinima-ypervasi.gr/2018/06/blog-post_99.html
Να γιατί η διοίκηση της Αττικής Οδού εξακολουθεί να μοιράζει διαφημιστικές καταχωρίσεις στον φιλικό Τύπο, ώστε να αποφύγει τα δυσάρεστα δημοσιεύματα για τις εξελίξεις που έρχονται. Ακόμα ένα ιδιωτικό μονοπώλιο της χώρας (αφού σε πολλές περιπτώσεις είναι αναγκαστική η χρήση της προκειμένου να αποφεύγει κανείς την πολύωρη ταλαιπωρία) μοιράζει χρήματα μέσω διαφημιστικών καταχωρίσεων με άγνωστα κριτήρια. Στην ουσία χρησιμοποιεί τα χρήματα από τα διόδια προκειμένου να βοηθούνται συγκεκριμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης σε βάρος άλλων, με στόχο να επηρεάσει την κοινή γνώμη για όσα δρομολογούνται.
Τις τελευταίες ημέρες, πάντως, διαπιστώνει πως δεν αρκούν οι διαφημιστικές καταχωρίσεις, καθώς έχουν πυκνώσει τα αρνητικά δημοσιεύματα για το σχέδιο του υπουργείου Υποδομών ώστε να παραταθεί κατά δύο χρόνια η σύμβαση παραχώρησης. Υποτίθεται ότι η παράταση δίνεται γιατί η Αττική Οδός θα χρηματοδοτήσει με ίδιους πόρους σειρά μελετών για νέα οδικά και σιδηροδρομικά έργα στην Αττική, μεταξύ των οποίων η επέκταση του προαστιακού ως το Λαύριο, οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα κ.ά. Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, που ανακοίνωσε ότι εξετάζει την παράταση της σύμβασης παραχώρησης έως το 2026, δεν ανακοίνωσε ποτέ ποιο είναι το κόστος των μελετών.
Είναι αλήθεια πως για μελέτες που δεν κοστίζουν περισσότερο από 4.000.000-5.000.000 ευρώ θα παραταθεί η σύμβαση ώστε να αποκομίσουν οι μέτοχοι της Αττικής Οδού περί τα 130.000.000 ευρώ; Θα μπορούσε η διοίκηση της Αττικής Οδού να βάλει μια νέα σειρά διαφημιστικών καταχωρίσεων ώστε να το διευκρινίζει...
ΠΗΓΗ: dimokratianews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου