Τι γράφει το mononews.gr :
Ένα ωραίο θέμα που πρέπει να ψάξει ο Προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών κ. Ηλίας Ζαγοραίος και η εισαγγελέας Διαφθοράς κ. Ελένη Τουλουπάκη είναι το εξής: Όπως είναι γνωστό το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την πώληση της SIXT / Lion Rental του επιχειρηματία κ. Βασίλη Θεοχαράκη και της θυγατέρας του κ. Ντένης Θεοχαράκη.
Ο επιχειρηματίας όπως επισημαίνουν γνώστες της τραπεζικής αγοράς λένε ότι χρέωσε την εταιρία με δάνεια που αγγίζουν τα 100 εκατ. ευρώ όταν η αξία των παγίων της εταιρίας (δηλαδή η αξία των αυτοκινήτων που έχει στην ιδιοκτησία της) είναι ζήτημα εάν αγγίζουν τα 20 έως 25 εκατ. ευρώ.
Το mononews.gr έχει λοιπόν να θέσει διάφορα ερωτήματα:
- Γιατί στον διαγωνισμό η Deloitte Ελλάδος που είναι σύμβουλος (με επικεφαλής τον Δημήτρη Κουτσόπουλο) κάλεσε να δώσουν προσφορές συγκεκριμένα επιχειρηματικά σχήματα; Ποιους απέκλεισαν και γιατί; Δικαιούται ο κάθε υπάλληλος της Deloitte να αποκλείει άλλους επιχειρηματίες ή μεγάλες εταιρίες; Είχε σκοπιμότητα η κίνηση αυτή;
- Ισχύει ότι η SIXT στα προηγούμενα χρόνια πούλησε μεγάλο μέρος του στόλου της με αποτέλεσμα να την αφήσει σχεδόν «γυμνή» από περιουσιακά στοιχεία; Είχε δόλο η απόφαση αυτή;
- Ισχύει ότι σήμερα η αξία των αυτοκινήτων που έχει στην κατοχή της δεν ξεπερνούν τα 25 εκατ. ευρώ; Ισχύει ότι η εταιρία προ ετών πούλησε πολλά αυτοκίνητα που είχε ο στόλος αλλά τα χρήματα δεν πήγαν στην αποπληρωμή των χρεών της στις τράπεζες; Και εάν πράγματι συνέβη αυτό , που διοχετεύθηκαν τα χρήματα;
- Οι τράπεζες για ποιον λόγο δεν παίρνουν τα ηνία της εταιρίας που ούτως η άλλως είναι υπερχρεωμένη με δάνεια και να προσπαθήσουν να την εξυγιάνουν; Με αυτό τον τρόπο εκτιμάται ότι θα μπορούν να δημιουργήσουν υπεραξίες και θα την πουλήσουν σε καλύτερες τιμές. Άλλωστε αντίστοιχα εγχειρήματα έχουν γίνει και παλαιότερα με επιτυχία.
- Πόσα λεφτά χάνουν οι τράπεζες με την διαγραφή δανείων; Ποιος επωφελείται και ποιος ζημιώνεται εάν διαγραφεί μεγάλος μέρος των δανείων; (ανεξάρτητα εάν έχουν πάρει προβλέψεις η όχι)
- Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της , η Sixt/Lion Rental πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 27,38 εκατ. ευρώ (25,9 εκατ. ευρώ το 2015) και καθαρές ζημίες προ φόρων 14,5 εκατ. ευρώ (9,4 εκατ. ευρώ το 2015). Στις 31/12/2016 οι σωρευμένες ζημίες της εταιρείας ανέρχονταν σε 75,5 εκατ. ευρώ έναντι 53,3 εκατ. ευρώ το 2015. Οι τράπεζες θεωρούν φυσιολογική την τεράστια αύξηση των ζημιών της εταιρίας; Έχει σαφέστατες ευθύνες ο βασικός μέτοχος;
H Sixt/Lion Rental A.E ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 1998 και ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Ιανουάριο του 1999, αρχικά με πέντε σταθμούς. Σήμερα το δίκτυο της εταιρείας αριθμεί 98 σταθμούς εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα ενώ στον στόλο της περιλαμβάνει περί τις 6.500 αυτοκίνητα. Η εταιρία μέχρι πριν από λίγα χρόνια έκανε και leasing αυτοκινήτων....
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου