4 ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ
Από τους τζίρους άνω των 100.000.000€ στις καλές εποχές...στους πλειστηριασμούς !!!
Τώρα, όμως έχουν έρθει τα δύσκολα για την οικογένεια Λαϊνόπουλου, καθώς τέσσερα από τα ακίνητα της άλλοτε κραταιάς εταιρείας αυτοκίνητων βγαίνουν στο σφυρί. Συγκεκριμένα, σήμερα είναι προγραμματισμένος ο e- πλειστηριασμός για τα ακίνητα στη Γλυφάδα (κτίριο με τρία υπόγεια και ισόγειο εκθεσιακό χώρο), με επισπεύδουσα την Alpha Bank και τιμή (συνολικά και για τα τέσσερα ακίνητα) 1,3 εκατ ευρώ.
Η «χρυσή» εποχή
Η μεγάλη πτώση στην αγορά αυτοκινήτου λειτούργησε καταλυτικά σε βάρος του Μανώλη και της Όλγας Λαϊνοπούλου, που είχαν αναλάβει την διοίκηση της εταιρίας από το 2001. Με την βοήθεια της μητέρας τους Ηλέκτρας, πέτυχαν τα πρώτα χρόνια, μετά την απώλεια του πατέρα τους, να συνεχίσουν την θεαματική πορεία, τόσο στην εμπορία αυτοκινήτων και στις επισκευές (συνεργείο και service) αλλά και στις δουλειές με τους διαγωνισμούς του Δημοσίου. Τότε ήταν η «χρυσή» εποχή που ο όμιλος πραγματοποιούσε τζίρους άνω των 100 εκατ. ευρώ. H Όλγα Λαϊνοπούλου, η οποία είχε αναλάβει την διοίκηση της Compact Lain, που διέθετε τα αυτοκίνητα Smart, έκανε την δική της επιτυχία. Έσπαγε το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο, γεμίζοντας την Ελλάδα με το μικροσκοπικό αυτοκινητάκι της Mercedes και φτάνοντας τις πωλήσεις ακόμα και σε ποσοστό ανόδου κατά 37%. Όμως, μπορεί η Όλγα να κατέκτησε τον τίτλο της «smart επιχειρηματία» και να απολάμβανε τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην κοσμική ζωή, τα πάρτι, τα σαββατοκύριακα στη Μύκονο, με το ιδιωτικό ελικόπτερο ,αλλά δεν είχε ποτέ προβλέψει ότι θα έρθουν και δύσκολες ημέρες με έναν... ακριβό και δυσβάσταχτο λογαριασμό που δεν μπόρεσε ποτέ να πληρώσει.
Από τους τζίρους άνω των 100.000.000€ στις καλές εποχές...στους πλειστηριασμούς !!!
Όσο θεαματική ήταν η άνοδος της Promot Λαϊνόπουλος, όταν ανέλαβαν τον όμιλο ο Μανώλης και η Όλγα Λαϊνοπούλου, μετά τον θάνατο του πατέρα τους Γιάννη άλλο τόσο καταιγιστική ήταν και η πτώση. Είναι κοινό μυστικό στην πιάτσα των αυτοκινητάδων ότι τα αδέρφια Μανώλης και Όλγα Λαϊνοπούλου, έκαναν μία σπάταλη ζωή και πολλά επιχειρηματικά λάθη. Το μεγαλύτερο πλήγμα για τους Λαϊνόπουλους πάντως, στο οποίο συμφωνούν όλα τα στελέχη της αγοράς, ήταν το διαζύγιο που πήρε η Mercedes Benz από τον όμιλο Λαϊνόπουλου, αφαιρώντας το δικαίωμα της εμπορίας αυτοκινήτων Mercedes και Smart και αφήνοντας μόνο το service.
Τώρα, όμως έχουν έρθει τα δύσκολα για την οικογένεια Λαϊνόπουλου, καθώς τέσσερα από τα ακίνητα της άλλοτε κραταιάς εταιρείας αυτοκίνητων βγαίνουν στο σφυρί. Συγκεκριμένα, σήμερα είναι προγραμματισμένος ο e- πλειστηριασμός για τα ακίνητα στη Γλυφάδα (κτίριο με τρία υπόγεια και ισόγειο εκθεσιακό χώρο), με επισπεύδουσα την Alpha Bank και τιμή (συνολικά και για τα τέσσερα ακίνητα) 1,3 εκατ ευρώ.
Η «χρυσή» εποχή
Η μεγάλη πτώση στην αγορά αυτοκινήτου λειτούργησε καταλυτικά σε βάρος του Μανώλη και της Όλγας Λαϊνοπούλου, που είχαν αναλάβει την διοίκηση της εταιρίας από το 2001. Με την βοήθεια της μητέρας τους Ηλέκτρας, πέτυχαν τα πρώτα χρόνια, μετά την απώλεια του πατέρα τους, να συνεχίσουν την θεαματική πορεία, τόσο στην εμπορία αυτοκινήτων και στις επισκευές (συνεργείο και service) αλλά και στις δουλειές με τους διαγωνισμούς του Δημοσίου. Τότε ήταν η «χρυσή» εποχή που ο όμιλος πραγματοποιούσε τζίρους άνω των 100 εκατ. ευρώ. H Όλγα Λαϊνοπούλου, η οποία είχε αναλάβει την διοίκηση της Compact Lain, που διέθετε τα αυτοκίνητα Smart, έκανε την δική της επιτυχία. Έσπαγε το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο, γεμίζοντας την Ελλάδα με το μικροσκοπικό αυτοκινητάκι της Mercedes και φτάνοντας τις πωλήσεις ακόμα και σε ποσοστό ανόδου κατά 37%. Όμως, μπορεί η Όλγα να κατέκτησε τον τίτλο της «smart επιχειρηματία» και να απολάμβανε τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην κοσμική ζωή, τα πάρτι, τα σαββατοκύριακα στη Μύκονο, με το ιδιωτικό ελικόπτερο ,αλλά δεν είχε ποτέ προβλέψει ότι θα έρθουν και δύσκολες ημέρες με έναν... ακριβό και δυσβάσταχτο λογαριασμό που δεν μπόρεσε ποτέ να πληρώσει.
ΠΗΓΗ: fmvoice.gr
Ζητώ Συγγνώμη από τους Διαδόχους του Αείμνηστου Ιωάννη Λαϊνόπουλου, πού τό 1996 ως υπεύθυνος τού συνεργείου Mercedes ,EOΑΛ,Κηφισιά,πού αντί νά μείνω καί νά αγωνιστώ δίπλα στόν ευεργέτη μου Ιωάννη Λαΐνόπουλο, "έβαλα τήν ουρά στά σκέλια" καί παραιτήθηκα,ενώ είχα τις γνώσεις,την εργατικότητα,την ηθική,νά εκτοξεύσω τό συνεργείο καί νά τό καταστήσω τό καλύτερο ακόμα καί τής Ευρώπης.Ας είναι ελαφρύ τό χώμα πού σκεπάζει τον αείμνηστο Ιωάννη Λαΐνόπουλο
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος Γκιόκας
Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος ΕΜΠ
gkiokas.ch@gmail.com