ΚΛΙΚ ΕΔΩ:
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/09/fraport_29.html
Η διοίκηση της Fraport Greece αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες υποστηρίζοντας πως πρόκειται για εμπιστευτική διαδικασία.
Όταν είχε δημοσιοποιηθεί, μέσω του γερμανικού περιοδικού Spiegel, η προσφυγή στη διαιτησία, η διοίκηση της Fraport Greece είχε υποστηρίξει πως «η πραγματοποίηση της μεγαλύτερης παραχώρησης στην ιστορία της Ελλάδας αποτελεί ένα σύνθετο και πολύπλοκο, τεχνικά και λειτουργικά, έργο. Από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης έως σήμερα, η Fraport Greece και το Ελληνικό Δημόσιο συνεργάζονται με επιτυχία για την ομαλή λειτουργία του έργου αυτού. Τυχόν συμβατικές διαφορές που ανακύπτουν στο πλαίσιο εκτέλεσης της Σύμβασης δεν αναιρούν την ποιότητα αυτής της συνεργασίας και σε καμία περίπτωση δεν παρεμποδίζουν την ταχεία εκτέλεση των έργων».
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρονταν πως «η διαδικασία της Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, η οποία προβλέπεται ρητώς στη σύμβαση παραχώρησης, αποτελεί πάγια διεθνή πρακτική για τέτοιου μεγέθους έργα και εντάσσεται στο πλαίσιο της ταχείας επίλυσης των διαφορών και της ομαλής εκτέλεσης των συμβάσεων, ώστε να προωθείται η υλοποίηση των έργων χωρίς αμφισβητήσεις και εμπόδια».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Spiegel, η Fraport που πλήρωσε 1,2 δισ. ευρώγια τη σύμβαση παραχώρησης των αεροδρομίων είχε αναθέσει σε ανεξάρτητο πραγματογνώμονα να συντάξει μια έκθεση για την κατάσταση των αεροδρομίων. Η συγκεκριμένη έκθεση παραδόθηκε τον Ιούνιο και σε αυτήν γίνεται λόγος για σπασμένες πόρτες, χιλιάδες σπασμένες λάμπες και ελλείψεις στα μέσα πυρόσβεσης που δημιουργούν θέματα ασφάλειας.
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/09/fraport_29.html
Εκδόθηκε, κατά πληροφορίες, η απόφαση της διαιτησίας στην οποία είχε προσφύγει το σχήμα υπό τη γερμανική Fraport και διεκδικούσε περί τα 70.000.000 ευρώ επειδή υπήρχαν σοβαρές ελλείψεις στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που ανέλαβε να διαχειρίζεται μέσω του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ. Το ύψος του ποσού που επιδικάστηκε στο σχήμα που διαχειρίζεται τα περιφερειακά αεροδρόμια δεν έχει γίνει επισήμως γνωστό με τις πληροφορίες να το ανεβάζουν στα 25.000.000 με 30.000.000 ευρώ, δηλαδή περίπου στο μισό έναντι των αρχικών διεκδικήσεων.
Η διοίκηση της Fraport Greece αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες υποστηρίζοντας πως πρόκειται για εμπιστευτική διαδικασία.
Όταν είχε δημοσιοποιηθεί, μέσω του γερμανικού περιοδικού Spiegel, η προσφυγή στη διαιτησία, η διοίκηση της Fraport Greece είχε υποστηρίξει πως «η πραγματοποίηση της μεγαλύτερης παραχώρησης στην ιστορία της Ελλάδας αποτελεί ένα σύνθετο και πολύπλοκο, τεχνικά και λειτουργικά, έργο. Από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης έως σήμερα, η Fraport Greece και το Ελληνικό Δημόσιο συνεργάζονται με επιτυχία για την ομαλή λειτουργία του έργου αυτού. Τυχόν συμβατικές διαφορές που ανακύπτουν στο πλαίσιο εκτέλεσης της Σύμβασης δεν αναιρούν την ποιότητα αυτής της συνεργασίας και σε καμία περίπτωση δεν παρεμποδίζουν την ταχεία εκτέλεση των έργων».
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρονταν πως «η διαδικασία της Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, η οποία προβλέπεται ρητώς στη σύμβαση παραχώρησης, αποτελεί πάγια διεθνή πρακτική για τέτοιου μεγέθους έργα και εντάσσεται στο πλαίσιο της ταχείας επίλυσης των διαφορών και της ομαλής εκτέλεσης των συμβάσεων, ώστε να προωθείται η υλοποίηση των έργων χωρίς αμφισβητήσεις και εμπόδια».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Spiegel, η Fraport που πλήρωσε 1,2 δισ. ευρώγια τη σύμβαση παραχώρησης των αεροδρομίων είχε αναθέσει σε ανεξάρτητο πραγματογνώμονα να συντάξει μια έκθεση για την κατάσταση των αεροδρομίων. Η συγκεκριμένη έκθεση παραδόθηκε τον Ιούνιο και σε αυτήν γίνεται λόγος για σπασμένες πόρτες, χιλιάδες σπασμένες λάμπες και ελλείψεις στα μέσα πυρόσβεσης που δημιουργούν θέματα ασφάλειας.
πηγη: euro2day.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου