.

Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

ΝΟΜΙΜΗ ΥΠΟΚΛΟΠΗ: ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ, ΤΟ @#$%^&* ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΑ !!!

ΣΤΑ 4 ΣΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΑΘΗΝΩΝ, ΠΕΙΡΑΙΩΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ !!!
Ένας πολύ όμορφος τηλεφωνικός διάλογος μεταξύ της βουλευτή της ΝΔ Άννας Καραμανλή και του Αιμίλιου Κοτσώνη (συνεργάτης του Μαρινάκη, που εμπλέκεται στην υπόθεση του ναρκοπλοίου Noor1) !!!




Από το διάλογο (ή πιο σωστά κλαψοδιαμαρτυρία της Καραμανλή προς το δίκτυο Μαρινάκη), μεταξύ άλλων, μαθαίνουμε ότι ο Μαρινάκης μπορεί να κανονίζει να μπαίνουν στις κυβερνήσεις υπουργοί της αρεσκείας του και ότι στον Ολυμπιακό κάνουν «παιχνίδι με τους οπαδούς» δίνοντας γραμμή για το ποιόν να ψηφίσουν και ποιόν όχι.

Ο διάλογος


Νόμιμη καταγραφή ΕΥΠ 18/7/2012
Συνομιλία Αιμίλιου Κοτσώνη – Αννας Καραμανλή
Ζ1_70512222 (ηχητικό, το παρακάτω)


Η Άννα του λέει ότι δεν τη βοήθησαν στις εκλογές και ότι έπεσαν όλοι επάνω στον Αρβανιτόπουλο και δεν βάλανε ούτε άρθρο της στη «Μετρό» ούτε τίποτε. Και συνεχίζει λέγοντας ότι όταν γίνει υφυπουργός Αθλητισμού θα την παίρνει ο Μαρινάκης τηλέφωνο και θα τον γράφει στ’ αρχίδια της… Και συνεχίζει ο Αιμίλιος…
Αιμίλιος Κοτσώνης: Άκου να σου πω τώρα κάτι… Και να το ξέρεις… Εάν είναι να γίνεις υφυπουργός Αθλητισμού, μόνο αυτός μπορεί να το κανονίσει.
Άννα Καραμανλή: Ναι… είδα πώς το κανόνισε… Πώς ασχοληθήκατε με μένα… Αν ήθελε, θα μ’ έβαζε…
Αιμίλιος Κοτσώνης: Σου λέω… αν είναι κάποιος που μπορεί να το κάνει… εγώ πιστεύω πως είναι αυτός.
Άννα Καραμανλή: Και γιατί δεν το ’κανε λοιπόν;


Αιμίλιος Κοτσώνης: Γιατί δεν θέλει να το κάνει τώρα;
Άννα Καραμανλή: Α… καλά… όταν θα γίνει δηλαδή… θα είμαι υποχρεωμένη σ’ αυτόνα. Μπερδεύεσαι μάλλον… Εγώ είμαι από τη Θεσσαλονίκη, δεν είμαι κανένα λιμό…
Αιμίλιος Κοτσώνης: Ναι… αλλά έχει δύναμη… Τι να τον κάνουμε τώρα…
Άννα Καραμανλή: Εντάξει, έχει δύναμη… Αλλά όχι άμα με βάλει την επόμενη φορά θα προσκυνήσουμε στον Βαγγέλα… Μπερδεύεσαι… Ετσι; Δεν με βοήθησε κανείς. Ασ’ το τώρα.
[…]
Άννα Καραμανλή: Να σου πω… Με θεωρείς χαζή… Δεν ξέρω εγώ αν με βοήθησαν, πόσο με βοήθησαν και ποιοι με βοήθησαν;
Αιμίλιος Κοτσώνης: Γιατί οι ψήφοι ήταν πάρα πολλοί.
Άννα Καραμανλή: Ναι.
Αιμίλιος Κοτσώνης: Το να μιλήσω τώρα εγώ να πάρεις 100 ψήφους, 150 ή 200 δεν είναι κάτι… Κατάλαβες;
Άννα Καραμανλή: Το ξέρω… Ούτε παιχνίδι κάνατε με τους οπαδούς ούτε τίποτα. Δώσατε γραμμή Α’ Αρβανιτόπουλος σφικτά και Β’ Παναγιωτόπουλο και Γιακουμάτο.
Αιμίλιος Κοτσώνης: Στον Πειραιά… Ο Γιακουμάτος εντάξει, είναι πολλά χρόνια φίλος, ρε συ…
Άννα Καραμανλή: Εμένα δεν με είπατε ούτε σ’ έναν άνθρωπο.
Αιμίλιος Κοτσώνης: Κι ο Γιακουμάτος, που το είχα συζητήσει, μου είχε πει εγώ την Αννούλα θα τη βοηθήσω.
Άννα Καραμανλή: Ναι, ναι… καλά.
Αιμίλιος Κοτσώνης: Εντάξει… Ετσι μου είπε ο άνθρωπος.
Άννα Καραμανλή: Εντάξει στα λόγια, Αιμίλιέ μου… Λες και δεν ξέρεις…
Αιμίλιος Κοτσώνης: Εγώ δεν ξέρω τι κάνανε και στην ουσία αν μπορούσανε να κάνουνε, αλλά εγώ οι άνθρωποι οι οποίοι ήξερα εκεί πέρα μέσα ήταν τρεις, ο ένας ήταν ο Γιακουμάτος, ο άλλος ήταν ο Αρβανιτόπουλος και ο άλλος ήταν ο Καλογερόπουλος, εγώ άλλον άνθρωπο δεν ήξερα.
Άννα Καραμανλή: Οπως ξέρεις, ο Καλογερόπουλος δεν βοήθησε.
Αιμίλιος Κοτσώνης: Εμένα μου είπε ότι βοήθησε πάρα πολύ.
Άννα Καραμανλή: Στο Αιγάλεω βγήκα 14η… Ηταν η χειρότερή μου εμφάνιση.
Αιμίλιος Κοτσώνης: Ε.. εντάξει… Μπορεί να μη βοήθησε το Αιγάλεω… Μπορεί να βοήθησε η Γλυφάδα.
[...]
Άννα Καραμανλή: Με τον Ιωαννίδη χάρηκε ο Βαγγέλης; Ή όχι; Αυτός είναι βλάκας;
Αιμίλιος Κοτσώνης: Εγώ δεν τον πάω…
Άννα Καραμανλή: Βλάκας και αλήτης…
Αιμίλιος Κοτσώνης: Οχι… Εγώ πιστεύω ότι είναι πουλητάρι.

πηγή: http://www.documentonews.gr/…/pshfos-sth-nd-apo-ton-kotswnh…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates