45.000.000 ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ 50.000.000 ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Φυσικά σε αυτά προσθέστε τα ταμειακά διαθέσιμα και το δωράκι των 12.000.000 ευρώ για τα μπλόκα των μεταναστών στην Ειδομένη !!!
Φυσικά σε αυτά προσθέστε τα ταμειακά διαθέσιμα και το δωράκι των 12.000.000 ευρώ για τα μπλόκα των μεταναστών στην Ειδομένη !!!
Τέλος, για να μην κοροϊδευόμαστε, δεν πρόκειται για καμιά ιδιωτικοποίηση αφού η Ferrovie Dello Stato Italiane είναι ως γνωστόν κρατική...
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Εκλεισαν οι εκκρεμότητες και υπογράφεται η πώληση
Υπογράφεται την Πέμπτη η συμφωνία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane (FS) έναντι 45 εκατ. ευρώ.
Το… σύνθημα για την τελική υπογραφή έδωσε χθες το διοικητικό συμβούλιο του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ). Προηγήθηκε, επίσης χθες, δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, της κοινής υπουργικής απόφασης (ΚΥΑ) των υπουργών Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτου και Υποδομών Χρ. Σπίρτζη, με την οποία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαλλάσσεται από το βάρος των χρεών ύψους 692 εκατ. ευρώ, με βάση την πρόσφατη απόφαση της Κομισιόν για τις «παράνομες κρατικές ενισχύσεις».
Η οριστικοποίηση της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνδυάζεται με το πρώτο Ανώτατο Συμβούλιο Ελλάδας-Ιταλίας που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη υπό τους δύο πρωθυπουργούς, Αλέξη Τσίπρα και Πάολο Τζεντιλόνι, με τη συμμετοχή έξι υπουργών από κάθε πλευρά. Η κρατική ιταλική εταιρεία FS, που θα είναι ο νέος ιδιοκτήτης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει προαναγγείλει σημαντικές επενδύσεις, που σύμφωνα με κυβερνητικούς κύκλους θα φτάσουν το μισό δισ. ευρώ, κυρίως για την ανανέωση του απαρχαιωμένου τροχαίου υλικού της τελευταίας.
Οι Ιταλοί δείχνουν, επίσης, ενδιαφέρον για τη γενικότερη αναβάθμιση του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου, το οποίο βρίσκεται σήμερα σε άθλια κατάσταση, όπως παραδέχονται και στελέχη του ΟΣΕ. Στις αρχές Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί και η υποβολή προσφορών για την εταιρεία συντήρησης του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (ΕΕΣΣΤΥ), χωρίς να είναι σίγουρο πως θα προχωρήσει ο διαγωνισμός.
Σύμφωνα με την ΚΥΑ, για την απαλλαγή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τις «παράνομες κρατικές ενισχύσεις» που δημοσιεύθηκε χθες:
«Από τη θέση της παρούσας σε ισχύ, διαγράφονται τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, οργανισμοί οι οποίοι βρίσκονται υπό τον κοινό έλεγχο του Ελληνικού Δημοσίου, συνολικού ποσού εξακοσίων ενενήντα δύο εκατομμυρίων εκατόν εξήντα μίας χιλιάδων οκτακοσίων εννέα ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (692.161.809,27 €).
2. Το ανωτέρω ποσό χρέους που διαγράφεται θα αναγνωριστεί στα λογιστικά βιβλία που τηρεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατευθείαν στην καθαρή θέση ως εισφορά από το Ελληνικό Δημόσιο με την ιδιότητά του ως τελικού μετόχου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ κατά τον χρόνο δημοσίευσης του ν. 3891/2010 και δεδομένου ότι για τα εν λόγω ποσά δεν περιλαμβάνεται όρος για επιστροφή.
3. Η πράξη διαγραφής και κάθε άλλη πράξη που προβλέπεται στην παρούσα απαλλάσσεται από οποιονδήποτε άμεσο ή έμμεσο φόρο, τέλος, εισφορά, κράτηση ή δικαίωμα οποιασδήποτε φύσεως υπέρ του Δημοσίου ή τρίτων, δημόσιο, κοινοτικό, και δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 2 του ν.2859/2000. Η ωφέλεια που προκύπτει για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη ρύθμιση του σωρευμένου χρέους δεν υπόκειται σε φόρο εισοδήματος δίχως να απαιτείται η καταχώρησή της σε λογαριασμό αφορολόγητου αποθεματικού. Ως χρόνος κτήσης της ως άνω ωφέλειας σύμφωνα με τον ν. 4172/2013 λογίζεται ο χρόνος δημοσίευσης της παρούσας απόφασης.
Τυχόν μελλοντικός συμψηφισμός της ωφέλειας με τις σωρευμένες λογιστικές ζημίες, ανεξάρτητα από τον χρόνο πραγματοποίησής του, δεν συνιστά διανομή και δεν συνεπάγεται την επιβολή φόρου εισοδήματος. Σε κάθε περίπτωση, ο εν λόγω συμψηφισμός συνιστά πράξη στο πλαίσιο της διαγραφής του χρέους και εμπίπτει στις απαλλαγές του άρθρου 13 του ν.3891/2010 και ως εκ τούτου απαλλάσσεται από την επιβολή οποιουδήποτε φόρου, συμπεριλαμβανομένου και του φόρου εισοδήματος. Η ρύθμιση του σωρευμένου χρέους δεν επηρεάζει τις φορολογικές ζημίες των παρελθόντων ετών, ως προέκυψαν από τις αντίστοιχες χρεώσεις, συνολικού ποσού εξακοσίων ενενήντα δύο εκατομμυρίων εκατόν εξήντα μίας χιλιάδων οκτακοσίων εννέα ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (692.161.809,27 €) του ΟΣΕ προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ».
Υπογράφεται την Πέμπτη η συμφωνία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane (FS) έναντι 45 εκατ. ευρώ.
Το… σύνθημα για την τελική υπογραφή έδωσε χθες το διοικητικό συμβούλιο του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ). Προηγήθηκε, επίσης χθες, δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, της κοινής υπουργικής απόφασης (ΚΥΑ) των υπουργών Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτου και Υποδομών Χρ. Σπίρτζη, με την οποία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαλλάσσεται από το βάρος των χρεών ύψους 692 εκατ. ευρώ, με βάση την πρόσφατη απόφαση της Κομισιόν για τις «παράνομες κρατικές ενισχύσεις».
Η οριστικοποίηση της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνδυάζεται με το πρώτο Ανώτατο Συμβούλιο Ελλάδας-Ιταλίας που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη υπό τους δύο πρωθυπουργούς, Αλέξη Τσίπρα και Πάολο Τζεντιλόνι, με τη συμμετοχή έξι υπουργών από κάθε πλευρά. Η κρατική ιταλική εταιρεία FS, που θα είναι ο νέος ιδιοκτήτης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει προαναγγείλει σημαντικές επενδύσεις, που σύμφωνα με κυβερνητικούς κύκλους θα φτάσουν το μισό δισ. ευρώ, κυρίως για την ανανέωση του απαρχαιωμένου τροχαίου υλικού της τελευταίας.
Οι Ιταλοί δείχνουν, επίσης, ενδιαφέρον για τη γενικότερη αναβάθμιση του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου, το οποίο βρίσκεται σήμερα σε άθλια κατάσταση, όπως παραδέχονται και στελέχη του ΟΣΕ. Στις αρχές Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί και η υποβολή προσφορών για την εταιρεία συντήρησης του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (ΕΕΣΣΤΥ), χωρίς να είναι σίγουρο πως θα προχωρήσει ο διαγωνισμός.
Σύμφωνα με την ΚΥΑ, για την απαλλαγή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τις «παράνομες κρατικές ενισχύσεις» που δημοσιεύθηκε χθες:
«Από τη θέση της παρούσας σε ισχύ, διαγράφονται τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, οργανισμοί οι οποίοι βρίσκονται υπό τον κοινό έλεγχο του Ελληνικού Δημοσίου, συνολικού ποσού εξακοσίων ενενήντα δύο εκατομμυρίων εκατόν εξήντα μίας χιλιάδων οκτακοσίων εννέα ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (692.161.809,27 €).
2. Το ανωτέρω ποσό χρέους που διαγράφεται θα αναγνωριστεί στα λογιστικά βιβλία που τηρεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατευθείαν στην καθαρή θέση ως εισφορά από το Ελληνικό Δημόσιο με την ιδιότητά του ως τελικού μετόχου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ κατά τον χρόνο δημοσίευσης του ν. 3891/2010 και δεδομένου ότι για τα εν λόγω ποσά δεν περιλαμβάνεται όρος για επιστροφή.
3. Η πράξη διαγραφής και κάθε άλλη πράξη που προβλέπεται στην παρούσα απαλλάσσεται από οποιονδήποτε άμεσο ή έμμεσο φόρο, τέλος, εισφορά, κράτηση ή δικαίωμα οποιασδήποτε φύσεως υπέρ του Δημοσίου ή τρίτων, δημόσιο, κοινοτικό, και δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 2 του ν.2859/2000. Η ωφέλεια που προκύπτει για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη ρύθμιση του σωρευμένου χρέους δεν υπόκειται σε φόρο εισοδήματος δίχως να απαιτείται η καταχώρησή της σε λογαριασμό αφορολόγητου αποθεματικού. Ως χρόνος κτήσης της ως άνω ωφέλειας σύμφωνα με τον ν. 4172/2013 λογίζεται ο χρόνος δημοσίευσης της παρούσας απόφασης.
Τυχόν μελλοντικός συμψηφισμός της ωφέλειας με τις σωρευμένες λογιστικές ζημίες, ανεξάρτητα από τον χρόνο πραγματοποίησής του, δεν συνιστά διανομή και δεν συνεπάγεται την επιβολή φόρου εισοδήματος. Σε κάθε περίπτωση, ο εν λόγω συμψηφισμός συνιστά πράξη στο πλαίσιο της διαγραφής του χρέους και εμπίπτει στις απαλλαγές του άρθρου 13 του ν.3891/2010 και ως εκ τούτου απαλλάσσεται από την επιβολή οποιουδήποτε φόρου, συμπεριλαμβανομένου και του φόρου εισοδήματος. Η ρύθμιση του σωρευμένου χρέους δεν επηρεάζει τις φορολογικές ζημίες των παρελθόντων ετών, ως προέκυψαν από τις αντίστοιχες χρεώσεις, συνολικού ποσού εξακοσίων ενενήντα δύο εκατομμυρίων εκατόν εξήντα μίας χιλιάδων οκτακοσίων εννέα ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (692.161.809,27 €) του ΟΣΕ προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ».
πηγη: euro2day.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου