.

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! ΝΕΑ ΑΠΑΤΗ : ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΟΙ !!!

Καταγγέλει η Ξαθίππη Γκλαβοπούλου

ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ
Παίρνω ταξί από αεροδρόμιο το βράδυ και ζητάω να πάω Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Είχα μαζί μου 100 ευρώ, τεσσερα χαρτονομίσματα 1 των 50,00 2 των 20,00 ευρώ και 1 των 10,00 ευρώ....


Μου λέει η κούρσα στοιχίζει 46,00 ευρώ μου κάνει εντύπωση γιατί συνήθως πληρώνω 38,00 ευρώ. Του το λέω, μου λέει είναι και τα διόδια μέσα ...θα σας δώσω απόδειξη.
Δίνω το ένα πενηντάρικο και περιμένω ρέστα. Μου δείχνει ένα δεκάρικο και μου λέει 10 ευρώ μου δώσατε όχι 50,00 ευρώ. Εκπλήσσομαι, του το λέω και μου δείχνει το 10ευρω που υποτίθεται ότι του έδωσα. Ήταν σκοτεινά, δεν είχε ανοίξει το φως, θεώρησα ότι μπορεί να είχα κάνει λάθος και του έδωσα επιπλέον τα δύο 20ευρα που είχα.
Όταν έφτασα στον προορισμό μου διαπίστωσα ότι είχα ένα δεκάευρο.
Προσοχή απ΄ότι έμαθα είναι κολπάκι που κυκλοφορεί.
Τι μπορείτε να κάνετε? Όταν δίνετε χρήματα να λέτε και προφορικά σου δίνω 50,00 και να μην τον αφήνετε από τα μάτια σας.
Όσο για την απόδειξη που υποτίθεται ότι μου έδωσε ήταν ένα κωλόχαρτο. 
Αετονύχης ο κρητικός!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates