.

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

ΟΥΤΕ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ !!!

Είναι ανίκανοι να διαχειριστούν ακόμη και τις κατάφωρα προνομιακές υπέρ των συμφερόντων τους ρυθμίσεις στο πλαίσιο του Συνεργάσιμου Δανειολήπτη και του Κώδικα Δεοντολογίας, οι κρατικοδίαιτοι Έλληνες τραπεζίτες !!!
ΚΛΙΚ ΕΔΩ :

Μοναδική λύση για την προστασία της περιουσίας και της αξιοπρέπειας των δανειοληπτών, η συμμετοχή στην Ομαδική Αγωγή του Κινήματος ΥΠΕΡΒΑΣΗ για το κούρεμα των δανείων μας !!!
ΚΛΙΚ ΕΔΩ :

Η τραπεζική γραφειοκρατία μπλοκάρει τις ρυθμίσεις των κόκκινων δανείων!

Περιστατικά που θυμίζουν υπηρεσίες του Δημοσίου στην χειρότερη τους μορφή!
H γραφειοκρατία των τραπεζών «σκοτώνει» τα προγράμματα ρυθμίσεων των «κόκκινων» δανείων.
Οι διοικήσεις των τραπεζών ξοδεύουν εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο σε δικηγορικές και εισπρακτικές εταιρείες χωρίς να έχουν το επιθυμητό αποτελέσματα.
Επίσης δεσμεύουν το δικό τους προσωπικό με σκοπό την είσπραξη των οφειλών, χωρίς όμως να αποδίδει τα προσδοκώμενα
Οι προσπάθειες είσπραξης πέφτουν στο κενό παρότι η τράπεζα ξοδεύει χρήμα.

Τι συμβαίνει πραγματικά ;
Το bankingnews φέρνει στο «φως» τη γραφειοκρατική διαδικασία μίας ρύθμισης ενός καταναλωτικού δανείου.
Ο δανειολήπτης δέχεται τηλεφώνημα από δικηγορική εταιρεία και του υπενθυμίζει το ύψος της οφειλής προς την τράπεζα.
Το πρώτο τηλεφώνημα έγινε πριν από 14 μήνες χωρίς μέχρι σήμερα να καταγραφεί θετικό αποτέλεσμα για την τράπεζα.

Η γραφειοκρατία σε όλο της το μεγαλείο
Αρχικά η τράπεζα ζητούσε εφαπάξ καταβολή 90 ευρώ για να προχωρήσει σε νέα ρύθμιση.
Η απαίτηση αυτή δεν μπορούσε να ικανοποιηθεί από τον δανειολήπτη με αποτέλεσμα η αρχική πρόταση της ρύθμισης της τράπεζας προς τον δανειολήπτη να μη προχωρήσει .
Οι επόμενοι μήνες που ακολούθησαν είχαν το ίδιο αίτημα. Οι εισπρακτικές εταιρείες ανέλαβαν δράση διατυπώνοντας ανάλογο αίτημα. Στο τέλος ανέλαβε το αρμόδιο τμήμα της τράπεζας χωρίς αποτέλεσμα.
Πέρασαν τρείς μήνες για να γίνει αντιληπτό ότι τα 90 ευρώ δεν ήταν εύκολο να καταβληθούν.
Μετά από δύο μήνες η τράπεζα δεν απαιτούσε πλέον τα 90 ευρώ για να προχωρήσει στη ρύθμιση αλλά ζητούσε εγγυητή.
Ο δανειολήπτης έκανε γνωστό ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα εγγυητή.
Και στην περίπτωση αυτή δεν προχώρησε η ρύθμιση του δανείου.
Η τράπεζα συνέχισε να απασχολεί μια δικηγορική και μία εισπρακτική εταιρεία χωρίς αποτέλεσμα υποβάλλοντας το ίδιο αίτημα. .
Για τον δανειολήπτη όμως το αρχικό ποσό της οφειλής ανέβαινε εξαιτίας των τόκων υπερημερίας Το ποσό των 9000 ευρώ ξεπέρασε τις 10.000 ευρώ και σήμερα η οφειλή πλησιάζει τις 11.000 ευρώ.
Η τακτική της τράπεζας συνεχίσθηκε απαιτώντας στο νέο δάνειο την ύπαρξη εγγυητή. Πέρασαν δύο μήνες με το ίδιο αίτημα προς το δανειολήπτη ο οποίος ήταν προφανές ότι δεν θα έβρισκε εγγυητή.
Η δικηγορική και εισπρακτική εταιρεία και ο υπάλληλος τράπεζας απαιτούσαν την ύπαρξη εγγυητή.
Χρειάστηκαν δύο μήνες για να φύγει το αίτημα του εγγυητή και στη θέση του ήρθε η απαίτηση της τράπεζας να κάνει έλεγχο του δανειολήπτη από την Τειρεσίας Α.Ε.
Στο αίτημα αυτό ο δανειολήπτης δεν συναίνεσε με ευθύνη της τράπεζας διότι κατάλαβε ότι το δικαίωμα αυτό δίνεται για πάντα στην τράπεζα.
Πέρασε ένας μήνας για να γίνει ξεκάθαρο ότι η εντολή ελέγχου των περιουσιακών στοιχείων και των οφειλών προς άλλες τράπεζες του δανειολήπτη θα ήταν σε ισχύ μόνο για τη χρονική στιγμή της υπογραφείς της νέας σύμβασης.
Τελικά ο δανειολήπτης δίνει την συγκατάθεση του για τον έλεγχο καθώς έγινε σαφές ότι η παραχώρηση τους δικαιώματος προς την τράπεζα δίνεται μόνο για την υπογραφή της νέας σύμβασης.
Η τράπεζα εξαιτίας της γραφειοκρατίας που διατηρεί ακόμη δεν αφήνει να γίνει η συμφωνία για λεπτομέρειες που δεν έχουν καμία σημασία.

Η τράπεζα παίζει τα …ρέστα της
Η ρελάνς της ανόητης γραφειοκρατίας ήταν όταν ο δανειολήπτης δεν ήταν σε θέση να δώσει ένα τηλέφωνο αντίκλητου που συνήθως ζητούν οι τράπεζες για την υπογραφή της νέας συμφωνίας.
Ο υπάλληλος της τράπεζας είπε στο δανειολήπτη ότι αφού δεν ήταν σε θέση να δώσει αντίκλητο δεν είναι δυνατό να προχωρήσει στη συμφωνία Επισημαίνοντας ότι δεν μας το επιτρέπει η τράπεζα, η οποία απαιτεί στη συμπλήρωση της αίτησης να υπάρχει ένα τηλέφωνο επικοινωνίας του αντικλήτου.

Τι προβλέπει η οικονομική συμφωνία
Η μηνιαία καταβολή 15 ευρώ το μήνα για τα πρώτα τρία χρόνια. Στον τέταρτο χρόνο η μηνιαία δόση ανεβαίνει στα 130 ευρώ. Ο χρόνος εξόφλησης ορίσθηκε σε 150 μήνες. Η τράπεζα για να προσελκύσει το δανειολήπτη του δίνει μπόνους μειώνοντας την αρχική οφειλή καθώς προχωρά στην ουσία στη διαγραφή μέρους των τόκων που είχαν σχηματισθεί τους προηγούμενους μήνες. Το επιτόκιο της νέας σύμβασης έχει στο 10,5%.
Το bankingnews θέτει το απλό ερώτημα με τις διαδικασίες αυτές είναι δυνατό η τράπεζα να λάβει ένα …ευρώ από το δανειολήπτη που θέλει να το δώσει.

ΠΗΓΗ
http://bankingnews.gr/%CE%B7-%CE%AC%CF%80%CE%BF%CF%88%CE%AE-%CE%BC%CE%B1%CF%82/item/193724-%CE%B7-%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1-%C2%AB%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CF%81%CE%B5%CE%B9%C2%BB-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%C2%AB%CE%BA%CF%8C%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%C2%BB-%CE%B4%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD.html
SSL Certificates