.

Σάββατο 7 Μαΐου 2022

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ: ΓΑΛΛΙΔΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΧΡΕΩΝΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ...ΕΣΩΡΟΥΧΑ !!!

 



Σάλος έχει ξεσπάσει στη Γαλλία, με τη βουλευτή του κόμματος του Εμανουέλ Μακρόν Κοραλί Ντιπόστ να χάνει την έδρα της στην Εθνοσυνέλευση, όταν διαπιστώθηκε ότι χρέωνε αγορές πανάκριβων ρούχων εσωρούχων στα έξοδα που δικαιούνταν λόγω της βουλευτικής ιδιότητας.

Η ίδια ανακοίνωσε την Κυριακή 1 Μαΐου σε δελτίο τύπου που αναρτήθηκε στο Twitter. "Τις τελευταίες μέρες το άτομό μου έγινε στόχος άδικων επιθέσεων, οι οποίες αδικούν την πολιτική μου ομάδα, τις εκλογικές διαδικασίες και γενικότερα τη δημοκρατία. (…) Ήρθε λοιπόν η ώρα να αποσυρθώ από την πολιτική ζωή και να αφοσιωθώ στην οικογένειά μου. Δεν θα είμαι υποψήφια για την επανεκλογή μου".

Η Κοραλί ισχυρίστηκε ότι έπεσε θύμα "μιας κλίκας" και τόνισε ότι επέστρεψε τα χρήματα που δαπάνησε για τα εσώρουχα κι άλλα είδη. Πρόσθεσε επίσης ότι την παραπλάνησαν οι συνεργάτες της αναφορικά με το τι καλύπτουν τα επιδόματα των βουλευτών. "Ήμουν ανόητη. Δεν είμαι απατεώνισσα. Υπάρχουν ρούχα για την Εθνοσυνέλευση και προσωπικά ενδύματα. Δεν φοράω τα ίδια ρούχα στην προσωπική και την επαγγελματική μου ζωή", δήλωσε η Ντιμπόστ στο Mediapart.


Η αντιπρόεδρος του LRM "Δημοκρατία Εμπρός" παραιτήθηκε ενάμιση μήνα πριν διεκδικήσει την επανεκλογή της, όταν ο έλεγχος των δαπανών της αποκάλυψε ότι ξόδευε πάνω από 2.000 ευρώ τον μήνα σε εσώρουχα και ρούχα.

Εμπιστευτική έκθεση που υποβλήθηκε στη Γαλλική Εθνοσυνέλευση και δημοσίευσε ο ερευνητικός οργανισμός Mediapart κατηγορεί την Ντιμπόστ για κακή διαχείριση των συνεργατών της, από τους οποίους ζητούσε να κατασκοπεύουν το προσωπικό της οικίας της, να πηγαίνουν τα ρούχα της στο στεγνοκαθαριστήριο και τα υποδήματά της στον τσαγκάρη.

Σύμφωνα με ανάλυση των εξόδων της, η βουλευτής χρέωνε εσώρουχα αξίας 1.500 -2.000 ευρώ, ενδύματα και ταξίδια στις μηνιαίες δαπάνες της, ύψους περίπου 5.374 ευρώ, που δικαιούτο λόγω της βουλευτικής της ιδιότητας και οι οποίες κανονικά αφορούν μόνο τα επίσημα καθήκοντα των μελών της Εθνοσυνέλευσης. Ετησίως, οι Γάλλοι βουλευτές κερδίζουν 86.000 ευρώ, περίπου 7.200 ευρώ το μήνα.

Η 39χρονη βουλευτής αποτελούσε προσωπική επιλογή του Μακρόν και είχε εκλεγεί βουλευτής το 2017 στο Μονπελιέ, έχοντας προηγουμένως υπάρξει στέλεχος σχολής διοίκησης επιχειρήσεων. Πέρσι, η Ντιμπόστ τερμάτισε τη σχέση της με τον Γάλλο υπουργό υγείας, Ολιβιέ Βεράν.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates