Τα προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας δεν είναι κάτι καινούργιο στα Tesla.
Ούτε η αποφυγή ανάληψης ευθυνών από την εταιρία, σε παγκόσμιο επίπεδο.
Συνεπώς, δεν θα πρέπει να προξενεί εντύπωση το περιστατικό με ένα Model S που πήρε νερά κατά τη διάρκεια βροχής, βραχυκύκλωσε και δεν το καλύπτει η εγγύηση.
Το περιστατικό σημειώθηκε στο Χονγκ Κονγκ, μια βροχερή μέρα που η Carolyn Campbell πήγε να πάρει τα παιδιά από το σχολείο.
Η Αμερικανίδα δεν έφτασε τελικά στον προορισμό της.Η Campbell έκανε το αυτονόητο, καλώντας οδική βοήθεια και οδηγούμενη στο πλησιέστερο συνεργείο Tesla.
Εκεί όπου διαπιστώθηκε πως το -κατά άλλα αδιάβροχο- κάλυμμα της μπαταρίας υπέφερε από εισροή υδάτων, προκαλώντας καταστροφικό βραχυκύκλωμα (βλάβη που μαστίζει πολλά αυτοκίνητα της εταιρίας).
Ολόκληρη η συστοιχία κατέστη άχρηστη, απαιτώντας αντικατάσταση. Κι εδώ αρχίζει το δεύτερο μέρος του δράματος για την ταλαίπωρη γυναίκα.
Το αυτοκίνητο είναι χρονολογίας 2016 και με λιγότερες από 160.000 χλμ. στο οδόμετρο, άρα καλύπτει τις τυπικές προϋποθέσεις (8ετία και έως 160.000 χλμ.) για να ισχύει η εγγύηση.Παρόλα αυτά, για άλλη μια φορά, η Tesla δεν αναλαμβάνει την ευθύνη και ρίχνει το «μπαλάκι» στον κάτοχο.
Η γνωμάτευση του συνεργείου αναφέρει πως το Model S πέρασε από πλημμυρισμένους δρόμους, με συγκέντρωση νερού πολύ πάνω από αυτή που είναι σχεδιασμένη να αντέχει η θήκη της μπαταρίας. Όπερ εστί εσφαλμένη χρήση από πλευράς οδηγού, ήτοι καμία κάλυψη από εγγύηση!
Κάτι που σημαίνει ότι η Campbell θα πρέπει να επωμιστεί το κόστος αλλαγής της μπαταρίας, που ανέρχεται στις 170.000 δολάρια Χονγκ Κονγκ (19.410 ευρώ)!
Μετά από προσφυγή της Αμερικανίδας και του συζύγου της σε καταναλωτικές υπηρεσίες, η Tesla προσφέρθηκε να μειώσει το αντίτιμο σχεδόν στο μισό: 91.000 τοπικά δολάρια, ή 10.280 ευρώ. Προς το παρόν, ωστόσο, το ζήτημα παραμένει άλυτο και το ηλεκτρικό σεντάν στο συνεργείο.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου