.

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021

ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΓΕΦΥΡΑ" !!! ΦΙΑΣΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!!

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Φιάσκο, κοροϊδία και εξαπάτηση μαζί !!!




Στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα Mega μίλησε η κ. Μαρία, η οποία έχει μπει στο πρόγραμμα Γέφυρα 1, πληρώνει κανονικά το μερίδιό που της αντιστοιχεί για το δάνειό της, αλλά δεν καταβάλλεται σωστά το μερίδιο του κράτους.

«Μπήκα στο πρόγραμμα Γέφυρα τον Ιανουάριο, με πρώτη δόση να πληρώνω το Νοέμβριο μέχρι και Ιούλιο για 9 μήνες. Το πρόγραμμα ξεκίνησε κανονικά από Νοέμβριο μέχρι και Φλεβάρη. Έβαζα το ποσό που μου αναλογούσε και το κράτος το ίδιο. Και ξαφνικά από το Μάρτη κόπηκε η επιδότηση. Μου είπαν ότι είχα ληξιπρόθεσμα για αυτό και κόπηκε η επιδότηση, πράγμα που δεν ισχύει», εξήγησε η κ. Μαρία.

«Πήγα στην τράπεζα, έκανα τηλέφωνα, η τράπεζα με διαβεβαίωνε ότι δεν χρωστούσα κάτι, αλλά εκείνοι επέμεναν. Δεχόμουν καθημερινές ενοχλήσεις ότι πρέπει να πληρώσω το δάνειο. Φτάσαμε τον Ιούνιο, αναγνώρισε η πλατφόρμα το λάθος, και ότι θα το λύσουν μέχρι τέλος Ιουλίου. Εγώ πλήρωνα κάθε μήνα μέχρι και τον Ιούλιο το ποσοστό που μου αναλογούσε. Αλλά το κράτος από τον Απρίλη σταμάτησε. Τώρα έχει μαζευτεί ένα χρέος 481 ευρώ, εγώ ήμουν 7 μήνες σε αναστολή. Τη δόση του Απριλίου την πλήρωσα ολόκληρη για να μη φαίνεται ληξιπρόθεσμο. Μου λένε ότι είναι σε επεξεργασία το αίτημά μου και μαθαίνω ότι είναι πολύς κόσμος στην ίδια κατάσταση», συνέχισε.

«Το στεγαστικό μου είναι με το νόμο Κατσέλη. Αν δεν πληρώσω τρεις δόσεις θα βγω και εκτός της ρύθμισης. Έχω ακούσει ότι θα πάρει παράταση το πρόγραμμα Γέφυρα, και εγώ λόγω του προβλήματος δε θα μπορέσω να μπω», κατέληξε η ίδια.

Δείτε το βίντεο:


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates