.

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2021

Η "ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ" ΜΕ ΤΟ POS ΤΗΣ EUROBANK !!!

 



Μετά την επίσκεψή μου στην οδοντίατρο μου χθες, έβγαλα ως συνήθως την πιστωτική μου κάρτα να την εξοφλήσω.

Η γιατρός μου διαθέτει POS της Eurobank και μέχρι πρότινος δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα. Χθες όμως ξαφνικά το «μηχανάκι» έβγαλε ένδειξη «Σφάλμα 150» κάτι που από ότι γνωρίζω σημαίνει ότι έχει διακοπεί η σύνδεσή του με το λογαριασμό της ιατρού, λόγω παύσεως εργασιών.

Η γυναίκα ούτε 40 χρονών δεν είναι, άρα να βγήκε στη σύνταξη αποκλείεται και όπως μου εξήγησε, δεν έχει επέλθει κατά τον τελευταίο μήνα ουδεμία αλλαγή στον λογαριασμό της και τα στοιχεία του.

Απευθύνθηκε στην Τράπεζα και λύση δεν βρήκε, αλλά κατάλαβε ότι η διακοπή έγινε αυτόματα διότι για είκοσι περίπου μέρες δεν είχε χρησιμοποιήσει το POS.

Δεν ξέρουν στην Eurobank ότι τα οδοντιατρεία δεν είναι σούπερ μάρκετ και επομένως δεν χρησιμοποιούν τα POS, σε καθημερινή βάση;

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates