ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ :
Προανέφερα ότι οι τράπεζες δεν είναι όπως πολλοί πιστεύουν καλοκουρδισμένα ελβετικά ρολόγια… Για του λόγου το αληθές ας δούμε μερικά αληθινά παραδείγματα: ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ #1 Μέλος της Υπέρβασης, ο Χ.Κ. είχε δάνειο με την EUROBANK, την απαίτηση του οποίου διαχειριζόταν δικηγορικό γραφείο. Συμφώνησε λοιπόν να το κλείσει από 21.000€ στα 5.500€. Η διαδικασία έγινε μέσω Do Value και για λογαριασμό της CAIRO II. Έτσι πλήρωσε και πήρε την εξοφλητική. Έρχεται λοιπόν σήμερα η ERB Recovery Designated Activity Company (από ονόματα πάμε καλά…) και ζητά από τον δανειολήπτη να πληρώσει το εν λόγω εξοφλημένο δάνειο και μάλιστα απαιτεί περισσότερα χρήματα μιας και στα 2 χρόνια που πέρασαν, υπολογίστηκαν και πρόσθετοι εξωλογιστικοί τόκοι.
Του έκαναν… την χάρη μάλιστα να ρίξουν την απαίτηση από τα 29.000€ στα… 12.000€!!!
Έκπληκτος ο δανειολήπτης -αρχικά- αλλά σαρκαστικός στη συνέχεια τους απαντά: «Πώς τα θέλετε; Σε λεπτά, σε μονόευρα, σε δεκάευρα… πώς;;;». Και απαντά ο τύπος από την Διαχειρίστρια εταιρεία (ERB): «Κύριε, σοβαρευτείτε γιατί θα προχωρήσουμε και θα σας κατασχέσουμε το σπίτι σας». Κι εκεί είναι που του γύρισε το μάτι και τους απάντησε ότι «αν συνεχίσεις να μιλάς, θα κάνω αγωγή για αποζημίωση. Πέρασέ μου με sms το email, για να στείλω την εξοφλητική απόδειξη και μη δω το δικό σου νούμερο να μου ξανατηλεφωνά!» και του το έκλεισε.
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Δεν εμπιστευόμαστε κανέναν από τράπεζα, εισπρακτική, δικηγορικό γραφείο, διαχειρίστρια εταιρεία, fund κλπ. Ό,τι θέλουν γραπτώς ή να τηλεφωνούν στην ΥΠΕΡΒΑΣΗ. Πιο απλό ΔΕΝ γίνεται !!!
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ #2 Μέλος μας, ο Ν.Κ. είχε δάνειο από την ΓΕΝΙΚΗ Τράπεζα όπου διάδοχος κατέστη η Τράπεζα Πειραιώς. Ο φάκελος του δανείου είχε δοθεί παλαιότερα σε δικηγορικό γραφείο με το οποίο το μέλος μας έρχεται σε συμφωνία και πληρώνει στην Τράπεζα το συμφωνηθέν ποσό, οπότε και παίρνει την εξοφλητική. Έρχεται όμως προ μηνός η Τράπεζα Πειραιώς, αναμοχλεύει την υπόθεση και ζητά από τον δανειολήπτη το ποσό του δανείου. Έκπληκτος ο δανειολήπτης τους απαντά ότι το δάνειο έχει εξοφληθεί. Τον ρωτούν: «Υπάρχει απόδειξη; Έχετε απόδειξη πληρωμής εξοφλητική;». Ευτυχώς… υπήρχε η απόδειξη. Αυτό που έχει γίνει με τις μεταβιβάσεις, τις πωλήσεις και τις τιτλοποιήσεις των δανείων δεν έχει προηγούμενο. Το τραπεζικό μπάχαλο είναι άνευ προηγουμένου. Άρα προσέχετε. Τα δικά μας λάθη στοιχίζουν… Τα δικά τους λάθη τα πληρώνουμε εμείς οι φορολογούμενοι και σίγουρα όχι οι πολιτικοί μας άρχοντες !!!
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: ΔΕΝ πετάμε ΠΟΤΕ αποδείξεις! Μάλιστα τις μηχανογραφημένες τις εκτυπώνουμε κι αν μπορούμε τις σκανάρουμε και τις διατηρούμε ως pdf ή jpeg.
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: ΔΕΝ πετάμε ΠΟΤΕ αποδείξεις! Μάλιστα τις μηχανογραφημένες τις εκτυπώνουμε κι αν μπορούμε τις σκανάρουμε και τις διατηρούμε ως pdf ή jpeg.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ # 3 Μέλος μας λαμβάνει επιστολή από FUND/ Servicer – Διαχειριστή για ρύθμιση του δανείου και του ζητούν για να προχωρήσει η συμφωνία να πάει στην Τράπεζα να καταθέσει το ποσό. Πάει στην Τράπεζα και ο υπάλληλος ενώ πρέπει να του δώσει τον ειδικό λογαριασμό για να προχωρήσει η διαδικασία, τον βάζει να καταθέσει τα χρήματα στον λογαριασμό του δανείου. Αφενός έτσι λογιστικοποίησε τους εξολογιστικούς τόκους, κατά δεύτερον δεν προχώρησε η συμφωνία.
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Όταν πηγαίνετε στις τράπεζες, πρέπει να πηγαίνετε με κάποιον που γνωρίζει τα κατατόπια και ξέρει τραπεζικά γράμματα…
Προσοχή στις προτάσεις που σας γίνονται, ειδικότερα όταν υπάρχουν ενυπόθηκα δάνεια όπου θα πρέπει να γίνει με την εξόφληση και η άρση της υποθήκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου