.

Πέμπτη 29 Απριλίου 2021

ΠΟΙΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ;;; ΑΠΤΟΗΤΕΣ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ !!!

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΛΙΝΓΚ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΕΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
Πότε θα τελειώσει επιτέλους αυτή η αλητεία ;;;




Απτόητες συνεχίζουν οι εισπρακτικές εταιρίες τις ενοχλήσεις στους οφειλέτες, ακόμα και τις γιορτινές ημέρες. Στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA μίλησε για το θέμα η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα, και η κ. Ιωάννα, δανειολήπτρια που καταγγέλει ότι οι πρακτικές των εισπρακτικών την έχουν οδηγήσει σε πλήρη αποκλεισμό.

«Οι εισπρακτικές δεν έχουν σταματήσει, συνεχίζουν τις τηλεφωνικές πιέσεις. Το τελευταίο χρονικό διάστημα, και ενώ βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις με τους δανειολήπτες για ρυθμίσεις, οι εταιρίες διαχείρισης καταγγέλλουν τις συμβάσεις, ή καταθέτουν μια αίτηση για διαταγή πληρωμής και ο δανειολήπτης προσπαθεί δικαστικά να προστατευθεί. Μετά από ένα χρόνο πανδημίας οι οφειλέτες δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση, και πρέπει να σταματήσει αυτό», είπε η κ. Νούκα.

«Κάποια στιγμή υπήρχε ένα βίντεο που είχε διαρρεύσει στο διαδίκτυο από τα γραφεία των εισπρακτικών εταιριών, με τις πρακτικές που εκπαιδεύουν τους υπαλλήλους. Έφταναν σε σημείο να λένε σε δανειολήπτες ότι αν δεν πληρώσουν τη δόση ή το δάνειο θα πάνε φυλακή. Αυτά τα πράγματα είναι ασόβαρα. Την ώρα που παίρνουν τηλέφωνο υπάρχει επόπτης που γυρνάει πάνω από το κεφάλι τους, και ανά τακτά διαστήματα μιλούν και με τον προϊστάμενο που τους δοκιμάζει», εξήγησε η ίδια.

«Με έχουν εξαναγκάσει σε πλήρη αποκλεισμό»

Στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA μίλησε η κ. Ιωάννα, δανειολήπτρια, η οποία καθημερινά δέχεται δεκάδες κλήσεις από εισπρακτικές εταιρίες, με αποτέλεσμα να έχει αναγκαστεί να οδηγηθεί σε πλήρη αποκλεισμό.

«Με έχουν εξαναγκάσει να βρίσκομαι σε πλήρη αποκλεισμό. Δεν μπορώ να μιλήσω σε γνωστούς, φίλους, είμαι φυλακισμένη. Δεν μπορώ να σηκώσω πλέον το τηλέφωνο. Με έχουν τρελάνει, με παίρνουν συνέχεια από το πρωί μέχρι το βράδυ. Αν δεν απαντάει το σταθερό παίρνουν στο κινητό. Όταν το σήκωνα μου έλεγαν ότι έχω να πληρώσω πολύ καιρό και να κάνουμε μια εξωδικαστική συμφωνία. “Να μας δώσετε προκαταβολή και να δούμε τι θα πληρώνετε κάθε μήνα”, μου έλεγαν. Έχω μια μικρή σύνταξη, 500 ευρώ, το παιδί μου δεν δουλεύει», εξήγησε η κ. Ιωάννα.

«Χρωστάω σε τρεις τράπεζες, δεν είναι τόσα πολλά. Τόκοι είναι όλοι αυτοί, πληρωμένα είναι τα δάνεια. “Δώστε μας 3,000 προκαταβολή και μετά να δίνετε 500 το μήνα”, μου είπαν. Μα τόσα παίρνω όλο το μήνα, πώς θα τα δώσω σε εκείνους;», συνέχισε η ίδια.

«Έχω μιλήσει και με την τράπεζα, και λένε τα ίδια. Είμαι σε κατάθλιψη, δεν ξέρω πλέον τι να κάνω. Έχω γίνει κουραστική, παίρνω συνέχεια τη δικηγόρο μου και δεν ξέρω πλέον τι να πω. Αν ξέρατε με τι τρόπο μιλάνε αυτοί οι άνθρωποι. Με κάνουν και παγώνω. Αυτοί δεν είναι άνθρωποι κανονικοί», είπε η κ. Ιωάννα.

«Το πρόβλημα ήταν μεγάλο πριν την πανδημία. Τώρα έχει μεγιστοποιηθεί. Πρέπει το πρόβλημα αυτό 
να προσεγγιστεί και από την πολιτεία», τόνισε από την πλευρά της η κ. Νούκα.


 

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates