Σημαντικές απώλειες κατέγραψε η Coca-Cola HBC AG στην Ελλάδα την περασμένη χρονιά. Οι πωλήσεις της σε όγκο μειώθηκαν κατά 20,6%, καθιστώντας την Ελλάδα μία από τις χώρες που έχει πληγεί περισσότερο στον τομέα των αναπτυγμένων αγορών, δεδομένης της υψηλής έκθεσης στο κανάλι της κατανάλωσης εκτός σπιτιού και στον τουρισμό.
Πάντως η επίδοση του όγκου πωλήσεων κατά το τέταρτο τρίμηνο σημείωσε σημαντική βελτίωση παρά την ιδιαίτερα υψηλή συγκριτική βάση, αναφέρει η Coca-Cola HBC AG, στα αποτέλεσματα που ανακοίνωσε το πρωί της Πέμπτης.
Για τη φετινή χρονιά η CCHBC αναμένει να "δει" σε επίπεδο ομίλου σημαντική ανάκαμψη στα έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, ως αποτέλεσμα της σταδιακής ανάκαμψης του όγκου πωλήσεων σε σχέση με το 2020 που επηρεάστηκε από τον COVID-19, καθώς και ανάκαμψη στο μείγμα προϊόντων και τιμών, λόγω του βελτιωμένου μείγματος συσκευασίας και της αύξησης τιμών σε σχέση με τον φόρο ζάχαρης στην Πολωνία.
Στο πλαίσιο αυτό σκοπεύει να αυξήσει τις επενδύσεις σε δαπάνες μάρκετινγκ το 2021, ώστε να τροφοδοτήσει αυτή την ανάκαμψη των πωλήσεων.
Παράλληλα η διοίκηση του ομίλου εκτιμά ότι εφέτος θα επιτύχει σημαντικό έλεγχο του κόστους, ενώ αναμένει αύξηση κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό του κόστους πρώτων υλών ανά κιβώτιο και υψηλότερο αρνητικό αντίκτυπο συναλλαγματικών ισοτιμιών στα λειτουργικά κέρδη το 2021 σε σχέση με το 2020.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου