Αύξηση σχεδόν κατά 150% παρουσίασε ο όγκος των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας του Skroutz.gr κατά την φετινή Black Friday όπου τα εμπορικά καταστήματα παρέμειναν κλειστά λόγω κορονοϊού. Συγκεκριμένα σύμφωνα με το Black Friday Report 2020 του Skroutz, της συνολικής αποτίμησης δηλαδή της φετινής Μαύρης Παρασκευής, οι παραγγελίες άγγιξαν τις 972.000. Την ίδια στιγμή βέβαια αυξημένα ήταν εν συγκρίσει με το 2019 και τα προϊόντα που παρά την εκπτωτική περίοδο πουλήθηκαν πιο ακριβά στους καταναλωτές.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την το Black Friday 2020 Report, μία συνολική αποτίμηση της φετινής και αποκλειστικά online Black Friday που πραγματοποίησε η ομάδα Business Intelligence του Skroutz μόνο το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, το 87,9% σε παρόμοια τιμή (±10%) ενώ το υπόλοιπο 3,8% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές.
Μετά την συγκριτική ανάλυση των τιμών πώλησης κατά την εβδομάδα της Black Friday με την αρχική τιμή κατά την προηγούμενη περίοδο δηλ. την εβδομάδα 07-13/11/2020 προέκυψε ότι οι κατηγορίες «Υγεία & Ομορφιά» και «Μόδα» παρουσίασαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις.
Εν αντιθέσει πάνω από το 10% των εποχικών προϊόντων όπως χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά, που αγοράστηκαν μέσω Skroutz ήταν σε υψηλότερες τιμές. Το 17% από τα αθλητικά παπούτσια/ sneakers που πουλήθηκαν ήταν σε αξιοσημείωτη έκπτωση (>10%).
Μάλιστα συγκρίνοντας τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday 2020 με αυτές του 2019, διαπιστώθηκε ότι τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε πιο οικονομικές τιμές είναι περίπου στο ίδιο ποσοστό (8,3% το 2020 έναντι 8,5% το 2019) ενώ τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε υψηλότερη τιμή παρουσίασαν αύξηση (το ποσοστό για το 2019 ήταν 1,2% έναντι 3,8% για το 2020).
ΠΗΓΗ-ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου